Blue Jays پیشنمایش: از Alford به ولاد کلیدی داستان به سازمان دیده بان در این کوتاه MLB فصل

بهداشت و ایمنی و تدارکات را تحت سلطه بیس بال عناوین از COVID-19 همه گیر بسته همه چیز را در ماه مارس است.در روز

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

بهداشت و ایمنی و تدارکات را تحت سلطه بیس بال عناوین از COVID-19 همه گیر بسته همه چیز را در ماه مارس است.

در روز پنج شنبه با این حال بازیکنان و طرفداران در نهایت شنیدن دو کلمه آنها بوده ام در انتظار برای ماه: توپ بازی.

فصل شروع می شود با اتباع واشنگتن میزبانی نیویورک یانکیز در حالی که آبی جیز صبر کنید تا روز جمعه برای باز کردن در برابر اشعه خلیج تمپا در سنت پترزبورگ.

جیز وارد این فصل خیلی بیشتر یقین نسبت به سال گذشته زمانی که آنها شروع به طلیعه چیزی بودن در نسل بعدی. هنوز هم وجود دارد چند مجهولی است که می تواند باعث شکستن و یا شات خود را در این پست از فصل است. در اینجا برخی از داستان ارزد:

خواهد Giles ماندن یا رفتن ؟

کن Giles 29 ساله نزدیک روشن ساخته است تمایل خود را به باقی می ماند یک آبی جی در سال آخر قرارداد خود را. شده است وجود دارد هیچ نشانه ای از یک پیشنهاد از باشگاه پس از یک فصل که او در آن نوشته شده 1.87 عصر با 23 صرفه جویی و 83 strikeouts در 53 نوبت. این سوال می تواند معطل حق تا Aug. 31 مهلت تجارت. جیز در شکل بهتر به جای او در این سال در صورت لزوم با رافائل Dolis آنتونی باس و اردن رومانو در هیئت مدیره. اما یک جامد نزدیک می تواند به یک جوان, باشگاه, اعتماد به نفس و تاثیر مالی از این بیماری همه گیر ممکن است محدود کردن آنچه که او می تواند انتظار می رود به عنوان یک عامل آزاد است. آن می تواند در هر راه بروید.

است کفاش راز سلاح ؟

مت کفاش را 2019 فصل به طول انجامید تمام پنج شروع می شود با ستارگان 1.57 دوران قبل از پارگی رباط در زانو چپ خود را در آوریل 20. 33-year-old right-hander سخت کار می کرد در نوتوانی تا شش روز در هفته و از سر پرتاب در ماه اکتبر. آن را پرداخت کردن ؟ است او dark horse از چرخش ؟ با آس Hyun-Jin ریو و بالا چشم انداز Nate پیرسون می رود را به یک چلپ چلوپ, نتایج سازگار از کفاش بروید یک راه طولانی به سوی هل دادن جیز به تصویر حذفی.

چقدر خوب است پیرسون?

Right-hander Nate پیرسون شماره 8 چشم انداز در بیس بال و اولین موج جوان تاثیر سلاح های رو به افزایش از طریق جیز سیستم. 23 سال موفق به شکستن اردوگاه با جیز خواهد شد اما بنا به گزارش دریافت تماس به زودی پس از در جولای 29. چه می توان انتظار داشت ؟ سه رقمی و سرعت برای یک چیز. چگونه او را مهار که قدرت شلیک و دسته چراغ های روشن از لیگ های بزرگ را دیکته می کند موفقیت خود را rookie فصل است. جیز خواهد شد نگه داشتن چشم در حجم کار خود را — او هرگز تن به تن بیش از 101 2/3 نوبت در یک فصل — اما 60-بازی فصل خواهد شد و کار به نفع خود.

می ولاد انتظارات برآورده?

پس از یک تازه کار سال بود که ساکت تر از انتظار می رود در بشقاب با برخی از shambolic دفاع ولادیمیر Guerrero بازده جونیور با یک موقعیت جدید و طرح در بهبود یک اسلش خط که بسیاری از بزرگ leaguers را: .272/.339/.433 برای .772 OPS. جیز امیدوارم که این حرکت از پایه سوم به اول پس از خود بسیار مورد بحث خارج از فصل مطبوع رژیم به نظر نمی رسد به ریختن مقدار وزن کمک خواهد کرد که رها کردن پتانسیل خود را در صفحه.

آیا الفرد چوب ؟

هم تیمی های آنها ریشه برای آنتونی الفرد پس از آن که باشگاه شماره 2 چشم انداز. او از گزینه های, اما با یک حرفه ای .145 متوسط .422 OPS و پر از لکه مسیرهای بیرون از محیط. در 26 این آخرین فرصت برای نشان دادن جیز آنها حق داشتند به پیش نویس او در دور سوم در سال 2012.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آنچه در مورد یاماگوچی?

پس از 14 فصل در ژاپن 32 ساله اجتناب یاماگوچی امیدوار بود به چرخش در MLB اولین. او به احتمال زیاد کار به عنوان یک مرد از " قلم با وجود رفتن 16-4 با 2.78 عصر در 28 شروع می شود و در سال 2019. در یاماگوچی و آس Hyun-Jin Ryu جیز سرمایه گذاری کرده اند به شدت در تبادل استعداد جعلی در نرم افزار لیگ of the Pacific Rim.

Laura Armstrong


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب