ممنوع برای زندگی, FIFA, فوتبال, مقامات خط تا به درخواست تجدید نظر

ژنو—اولین تعدادی از تجدید نظر سابق فوتبال مقامات ممنوع برای زندگی توسط فیفا شنیده شد روز سه شنبه در ورزش بالات

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

ژنو—اولین تعدادی از تجدید نظر سابق فوتبال مقامات ممنوع برای زندگی توسط فیفا شنیده شد روز سه شنبه در ورزش بالاترین دادگاه.

فیفا گفت: آریل آلوارادو — یک عضو سابق آن کمیته اخلاق به چالش کشیده و آن حکم در دادگاه داوری برای ورزش است. آلوارادو یکی از حداقل 29 مقامات ممنوع برای زندگی با فوتبال را در بدن حاکم در پنج سال گذشته.

پاناما را مورد لگد کردن ماهانه یک سری از آینده تجدید نظر در CAS آورده آمریکای لاتین, فوتبال, مقامات حذف از ورزش و پس از تحت تعقیب بودن توسط وزارت دادگستری ایالات متحده به اتهامات گوناگون از اخاذی با تهدید پولشویی و تقلب سیم توطئه است.

ورزشی دادگاه برنامه ریزی شده درخواست تجدید نظر در ماه آگوست خوار سابق فوتبال برزیل, رئیس, ریکاردو Teixeira که مورد سوال اگر فدرال ایالات متحده شواهد دقیق است.

بعدی در ماه سپتامبر ژوئن انجل Napout پاراگوئه که به اعدام محکوم شده و در سال 2017 محاکمه در بروکلین. این محکومیت در دادگاه تجدید نظر تایید شد در ماه گذشته.

یکی دیگر از برزیلی, مارکو پولو دل نرو انتظار می رود به تاریخ اکتبر با CAS و تجدید نظر در حال بررسی است و برای مانوئل بورگا که ممنوع شد تقریبا دو سال پس از پرو بود تبرئه توسط همان هیئت منصفه محکوم که Napout.

CAS گفت: Alvarado شنوایی انجام شد لینک ویدئو از دادگاه در لوزان سوئیس -- یک فرایند معمول ساخته شده توسط محدودیت های مسافرتی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

هنوز دیگر از راه دور جلسات به احتمال زیاد به سادگی از آنجا که فرجام — مانند Teixeira و دل نرو خطر دستگیری در سوئیس پس از خود را کیفرخواست شد unsealed توسط وزارت دادگستری در دسامبر 2015.

Del Nero فرار زوریخ در مارس 2015 پس از صبح زود حملات در هتل های لوکس در شهر به دستگیری برتر فوتبال حضور مقامات فیفا جلسات و انتخابات ریاست جمهوری.

کسانی که دستگیری ها نشان داد وسیع و مداوم آمریکا و سوئیس در تحقیقات از رشوه خواری و فساد مالی به ارزش ده ها میلیون دلار مربوط به بازاریابی می پردازد و میزبانی آرا برای جام جهانی و سایر مسابقات بین المللی است.

آمریکا مورد توسعه یافته بیش از سال از اوایل هدف از چاک جارچی ارشد ترین منتخب آمریکا در فیفا بیش از یک دهه است که تبدیل به یک co-عامل شهادت.

جارچی زندگی, ممنوعیت اعمال شده توسط فیفا در جولای 9, 2015 شد برای اولین بار از حدود 30 تا کنون ناشی از وزارت دادگستری شواهد. جارچی شد به طور جدی بیمار در زمان و درگذشت در سال 2017.

آلوارادو داشت گناه سال گذشته توسط فیفا با تکیه بر آمریکا شواهد گرفتن حداقل $230,000 (ایالات متحده) در رشوه مربوط به قراردادهای تجاری مقدماتی جام جهانی, بازی و CONCACAF Gold Cup از سال 2009 تا 2011. در همان زمان او در قضاوت از دیگر مقامات فوتبال از احضار قبل از جام اخلاق پنل.

خود فیفا اخلاق شنوایی آلوارادو استدلال او یک قربانی دو خطر چون آمریکای شمالی حاکم بر بدن کونکاکاف است که قبلا ممنوع او از فوتبال در منطقه است.

Teixeira, اما, مورد مناقشه ایالات متحده شواهدی در گسترده تر تحقیقات فدرال که دیده است به جرم درخواست اعتقادات و کیفرخواست از ده ها تن از فوتبال و بازاریابی مقامات.

فیفا اتهامات علیه Teixeira وکیل او استدلال کرد در سال گذشته "هستند بیش از پیش فرض های ساخته شده توسط ایالات متحده وکلای بدون هیچ گونه شواهد برای حمایت از کیفرخواست."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Teixeira مانند بسیاری دیگر نیز جریمه یک میلیون فرانک سوئیس ($1.06 میلیون) توسط فیفا اخلاق قضات است.

اولین احکام از CAS قضات به احتمال زیاد اواخر سال جاری و باید همچنان به 2021.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب