مقامات بخواهید برای کمک به شناسایی بیشتر آتش سوزی مشکوک در جورج فلوید ناآرامی

گفت که آنها در حال پیدا کردن "جدید افراد مورد علاقه" روزانه در کشت از آتش سوزی, آتش سوزی, تنظیم طول جورج فلوید

توسط NASERINEWS در 21 خرداد 1399

گفت که آنها در حال پیدا کردن "جدید افراد مورد علاقه" روزانه در کشت از آتش سوزی, آتش سوزی, تنظیم طول جورج فلوید ناآرامی محققان در حال درخواست برای کمک در شناسایی عاملان blazes در سراسر مینیاپولیس-سنت پل از جمله کسانی که در مینه سوتا انتقال منشور مدرسه مینیاپولیس اداره پلیس را در 3 حوزه و AutoZone فروشگاه.

چند آژانس تحقیقات توسط ایالات متحده اداره الکل و تنباکو و سلاح گرم و مواد منفجره' پاسخ ملی, تیم, مینیاپولیس, اداره پلیس, مینیاپولیس, Fire Department, Hennepin, شهرستان کلانتر دفتر ایالتی مینه سوتا آتش مارشال را بدست آورد و اف بی آی است که به درخواست برای کمک به شناسایی پنج نفر مظنون به درگیر شدن در آتش سوزی, آتش سوزی.

از ع را St. Paul میدان تقسیم خواهد شد و پست های اضافی تصاویر بر روی آن حساب توییتر به عنوان تبدیل شدن آنها در دسترس @ATFStPaul.

مقامات بخواهید هر کسی با اطلاعات در شناسایی و نگهداری از تو افراد برای تماس با ATF.

تماس 1-888-ع-راهنمایی (1-888-283-8477) ایمیل ATFTips@atf.gov و یا ارسال اطلاعات به صورت ناشناس از طریق www.ReportIt.com و یا گزارش آن را به همراه برنامه های موجود در گوگل پلی یا فروشگاه برنامه های کاربردی اپل. اگر با استفاده از گزارش آن را انتخاب کنید و "ع — St. Paul میدان تقسیم" را به عنوان گزارش آژانس.

اف بی آی نیز به دنبال اطلاعات در مورد هر کسی که "ممکن است تحریک و یا ترویج خشونت از هر نوع" در جریان ناآرامی های پس فلوید مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت کرده است. هر کسی با اطلاعات می توانید با تماس با شماره) 1-800-CALLFBI (800-225-5342) و یا ارسال هنوز تصاویر و یا فیلم ها به fbi.gov/violence.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن