از پزشکان: سندرم پای بی قرار منجر به بیش از قطع خواب - شنبه, 02 مه سال 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: من تعجب می کنم اگر شما می تواند

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من تعجب می کنم اگر شما می تواند به من کمک کند با یک مشکل است که محروم می سازد مرا از خواب که به تازگی همچنان ادامه دارد و حتی در طول روز. من با اشاره به سندرم پای بی قرار. علت آن چیست ؟ در هر حال یافته های جدید در مورد گرفتن کمک?

خواننده عزیز: سندرم پای بی قرار است که همچنین به عنوان شناخته شده ویلیس-Ekbom بیماری یک بیماری است که در آن کسی که غیرقابل کنترل و نیاز به به طور مداوم حرکت می کند و یا انعطاف پذیری عضلات پاهای خود را. این است که با توجه به غیر معمول و احساس ناخوشایند مانند ضربان خزنده کشیدن سوزن سوزن شدن یا خارش که تنها فروکش هنگام حرکت.

سندرم پای بی قرار یا ریال می تواند اتفاق می افتد به هر کسی و در هر مرحله از زندگی. تا یک سوم از زنان باردار گزارش که آنها تجربه ریال علائم این بیماری در کودکان نیز هست. آن ها بیشتر دیده می شود و در زنان بيش از مردان است و بیشتر شایع در میان افراد مسن است. اگر چه این می تواند هر بخشی از بدن بسیاری از افراد تجربه علائم در عضلات خود گوساله و یا ران.

ریال علائم است که بیشتر در اواخر بعد از ظهر و شب به طور معمول آغاز خواهد شد هنگامی که کسی در حال استراحت است. این احساس آنقدر مداوم آنها را نمی توان نادیده گرفت. اگر چه خم عضلات ایستاده و یا راه رفتن می تواند تسکین را به عنوان به زودی به عنوان کسی که در حال استراحت است و دوباره علائم بازگشت. مثل شما اکثریت مردم زندگی با ریال نیز تجربه کشش و حرکات تند و سریع است که با خواب تداخل پیدا کند. این می تواند رخ دهد دو یا سه بار در هر دقیقه در طول شب و اغلب منجر شود نه تنها به محرومیت از خواب بلکه به اضطراب و افسردگی است.

اگر چه علت دقیق ریال ناشناخته باقی مانده در این زمان تحقیقات لینک آن را به اختلال در یک منطقه از مغز شناخته شده به عنوان پایه عقده است که در ارتباط با جنبش. این بخش از مغز با استفاده از دوپامین یک ماده شیمیایی در مغز بسیار مهم برای صاف و پایدار حرکت است. همچنین شواهدی وجود دارد که سطوح پایین آهن در مغز ممکن است نقش بازی کند. دارو و درمان با تمرکز بر مواد مخدر و داروها برای تقویت دوپامین ضد مواد مخدر و برخی از داروهای خواب آور. هر یک از این همراه با عوارض جانبی بالقوه بنابراین مهم است که به بحث در مورد جوانب مثبت و منفی خود را با دکتر.

تغییرات شیوه زندگی مانند یک نسیم برنامه ورزشی, کشش, ماساژ, حمام گرم, برش پشت در الکل و استفاده از دخانیات و استفاده از گرما یا یخ بسته می تواند به کاهش علائم است. برخی از مردم با RSL پیدا کردن تسکین با یک پا قرار دادن تایید شده توسط FDA است که اعمال فشار به عضلات در پا. یکی دیگر از دستگاه را فراهم می کند فشار و ارتعاش در امتداد پشت پاها. هر دو از این یافت شده است برای کمک به سهولت ریال علائم.

یک مطالعه توسط محققان در دانشگاه استنفورد مرکز خواب و علوم پزشکی به تازگی دریافتند که افراد مبتلا به سندروم ممکن است عدم تعادل در انواع خاصی از باکتری ها در روده. این پژواک روده و مغز ارتباط در حال حاضر در حال کاوش در بیماری پارکینسون که همچنین شامل از دست دادن دوپامین تاثیر می گذارد که جنبش است. تحقیقات بیشتری مورد نیاز است اما این خط تحقیق دارای وعده جدید و موثر جهت درمان.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب