UMN کاهش روابط با مینیاپولیس پلیس در نور جورج فلوید مورد

دانشگاه مینه سوتا دیگر نمی خواهد قرارداد با مینیاپولیس اداره خدمات پشتیبانی پس از مرگ جورج فلوید.شهرستان و دان

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

دانشگاه مینه سوتا دیگر نمی خواهد قرارداد با مینیاپولیس اداره خدمات پشتیبانی پس از مرگ جورج فلوید.

شهرستان و دانشگاه نیروهای پلیس در گذشته کار می کنند با هم در طول حوادث در مقیاس بزرگ مانند فوتبال بازی ها, کنسرت ها و مراسم. اما دانشگاه دیگر نمی خواهد نگاه کنید به بخش راهنما در این موارد رئیس جمهور جوآن Gabel گفت: در نامه ای که منتشر اواخر روز چهارشنبه.

در عوض, Gabel, نوشت, دانشگاه پلیس در شهرهای دوقلو پردیس خود را محدود درگیری با پلیس مینیاپولیس به مشترک گشت و تحقیقات است که "به طور مستقیم در افزایش ایمنی جامعه ما یا که به ما اجازه می دهد برای بررسی و دستگیری کسانی که قرار ما دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان در معرض خطر است."

همچنین اوراق در حال توافق با مینیاپولیس پلیس برای خدمات تخصصی مانند K-9 انفجاری تشخیص است.

"قلب ما شکسته و پس از تماشای وحشتناک فیلم گرفتن اقدامات مینیاپولیس اداره پلیس افسران برابر (فلوید) منجر به مرگ غم انگیز," Gabel گفت: در نامه ارسال شده به توییتر.

"دانشجویان دانشگاه, کارکنان و استادان هستند و روز به روز شرکت کنندگان در زندگی هر جامعه در این دولت است و ما باید در عمل زمانی که همسایگان ما در درد" او ادامه داد.

تصمیم می آید روز پس از یک ویدئو منتشر آنلاین از مینیاپولیس افسر پلیس زانو در را گردن او دراز مستعد بر روی زمین است. این فیلم باعث شده تحقیقات فلوید را از مرگ احتمالی دوشنبه شب و تظاهراتهایی که در برخی از موارد خشونت تبدیل شد.

مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین و سه نفر دیگر از افسران دخیل در حادثه — توماس لین Tou Thao و J. Alexander Kueng — از کار اخراج شدند که تحقیقات همچنان ادامه دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب