از پزشکان: هر خانه نیاز شخصی کیت کمک های اولیه - سه شنبه, 05 مه سال 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: در حال حاضر که آن را سخت تر به د

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: در حال حاضر که آن را سخت تر به دکتر مراجعه کنید و یا رفتن به اتاق اورژانس, من می خواهم به گوشت گاو تا ما کیت کمک های اولیه. چه باید ما را در دست دارند ؟

خواننده عزیز: ما طرفداران بزرگ از حفظ خوبی مواجه نگردند کیت کمک های اولیه و معتقدند که داشتن تجهیزات مناسب در دست است که به ویژه مهم است در حال حاضر. ما یک گام به جلو بروید و نشان می دهد که شما در حفظ و یک نسخه ویرایش شده از کیت صفحه اصلی در هر یک از ماشین.

اولین گام خود را برای شناسایی خانواده خود را با نیازهای خاص. اگر کسی یک آلرژی غذایی یا یک بیماری تنفسی مانند آسم شما می خواهید به سهام اضافی از این داروها استفاده می کنید برای مدیریت این شرایط است. مطمئن شوید که به وضوح علامت گذاری هر دارو با تاریخ انقضا آن.

وقتی که می آید به آیتم های عمومی فکر می کنم از نظر نوع شرایط پزشکی که نیاز به توجه فوری. این شامل پوست صدمات مانند بریدگی و خراش و سوختگی و خارش و تراشه; اتفاقات ناگوار مانند عضلات کشیده و یا تیره و تار رباط ها; بیماری های عفونی مانند گلو درد و یا سرد; و شایع ترین واکنش های آلرژیک مانند بلوط سمی پیچک و نیش حشرات. خرید محصولات شما با آن آشنا هستید و این که شما تا به حال با موفقیت در گذشته است.

ما همچنین فکر می کنم آن را عاقلانه به سرمایه گذاری در کمک های اولیه کتاب که راهنمای شما را از طریق تشخیص و درمان ناگوار است که می تواند رخ دهد در خانه. برگ از طریق آن قبل از این ماشین با دنده خود را. در پیشبرد دانستن چگونگی برخورد با سوختگی قطع و یا پیچ خوردگی را کاهش دهد همه استرس در مواقع اضطراری و آن را به بهبود کیفیت کمک های اولیه مراقبت از شما رندر. یادگیری طناب یک خانواده سازمانی بنابراین هر کس می تواند کمک به هر یک از دیگر.

برای اولین بار-لوازم کمک های اولیه برای یک خانواده چهار نفره باید شامل:

25 باند چسب همه فن حریف سایز – پماد آنتی بیوتیک و ضد عفونی کننده دستمال مرطوب – آسپرین – فوری کمپرس سرد

2 جاذب پانسمان فشرده سازی

1 چسب نوار پارچه

Nonlatex دستکش پوشیده می شود در هنگام برخورد با خون و یا مایعات بدن

پماد هیدروکورتیزون

یک جفت قیچی و یک مجموعه ای از موچین

3 اینچ و 4 اینچ غلتک پانسمان

10 گاز استریل پد (3-توسط-3 اینچ و 4-توسط-4 اینچ)

یک دماسنج است که نه شیشه و نه حاوی جیوه

و اگر خود را دماسنج با استفاده از باتری مطمئن شوید که به سهام اضافی

آیتم های اضافی شما ممکن است در نظر بگیرید عبارتند از آنتی اسیدها قرص antidiarrhea meds-یک زنبور نیش کیت یک آینه کوچک و blunt-نوک قیچی. فروشگاه همه چیز را در یک ظرف آب است که آسان برای باز کردن و حمل آسان. چیزی با محفظه مجزا بهترین است بنابراین شما به راحتی می توانید ببینید و رسیدن به آیتم های شما نیاز دارید. استفاده از یکی از این محفظه برای خانواده-موارد خاص ما مورد قبلا صحبت کردیم. حمام و سرویس بهداشتی تمایل به محیطهای مرطوب بنابراین فروشگاه منابع خود را در جایی دیگر مانند گنجه کتانی و یا آشپزخانه و شربت خانه.

در نهایت مطمئن شوید که برای راه اندازی و نگهداری یک کیت کمک های اولیه چک لیست. شما با استفاده از این برای دوباره پر کردن منابع به عنوان شما آنها را استفاده کنید و برای پیگیری تمام داروها با تاریخ انقضا. این نیز یک نقطه خوب شامل تمام شماره تلفن های اضطراری شما تکیه می کنند.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن