S. D. شهر حرکت می کند به حذف مؤتلفه پرچم از پلیس پچ

GETTYSBURG, S. D. — The Confederate پرچم حذف شده است از Gettysburg پلیس شهر پچ ساختمان و اتومبیل های گشت و باق

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

GETTYSBURG, S. D. — The Confederate پرچم حذف شده است از Gettysburg پلیس شهر پچ ساختمان و اتومبیل های گشت و باقی خواهد ماند و حذف شد.

تصمیم به حذف پرچم ساخته شده توسط Gettysburg رئیس پلیس دیو Mogard هفته گذشته و حمایت شورای شهر در جلسه روز شنبه.

یک بیانیه عمومی از شهردار لایحه Wuttke خوانده شد توسط مسئول امور مالی شیلا Schatz بیان کرد: "ما به شهر Gettysburg, داکوتای جنوبی, و نه Gettysburg, داکوتای جنوبی, اداره پلیس باید یا به هر مقام پچ آرم, نشان یا آرم. پچ شده است که تمرکز از پوشش رسانه ای در سال 2020 استفاده شد در سال 2009 تنها توسط دفتر رئیس پلیس. این افسر پلیس است که دیگر به کار گرفته شده توسط این شهرستان از Gettysburg. فعلی رئیس پلیس استفاده کرده است همان قدرت به حذف این پچ از تمام لباس ها و وسایل نقلیه و ساختمان. نظر عمومی است خوش آمدید در زمان مناسب در طول امشب نشست اما از آن است که نظر این شورا که هیچ بیشتر عمل مورد نیاز است. امضا شده توسط شهردار Gettysburg و همه اعضای شورای شش."

حدود نیم ده نفر در جلسه حضور داشتند و تنها دو Gettysburg ساکنان در زمان این فرصت برای بیان افکار خود را در مؤتلفه نماد است.

شانون جانسون از Gettysburg درخواست شده است که نماد حذف به عنوان آن شده است توهین آمیز به یک "چند سفر پرستاران در این مانور که از رنگ."

جانسون گفت: پرستاران فراموش ذکر است از آنجا که از آن شده است در سراسر کشور تحت پوشش داستان و این که او بخواهد "که از آن همه را ناپدید می شوند" که Wuttke پاسخ داد: "و آن انجام شده است. با تشکر از شما."

Mogard آیا دولت که اداره پلیس دریافت کرده 100 دلار کمک مالی از Rapid City, S. D., زن و شوهر به معنای رفتن به سمت تکه های جدید اشاره کرد که در طول یک جلسه ویژه در ماه گذشته در این شهرستان اطلاع داده شد که پچ پوشیدن مؤتلفه پرچم هرگز رای دادند و یا تایید شده با توجه به شهر ،

Gettysburg ساکن علامت Braaten صحبت در حمایت از حفظ مؤتلفه پرچم را بر روی تکه های پلیس و اداره تجهیزات و گفت که به او متفق و پرچم اتحادیه به تصویر می کشد وحدت بین دو طرف متخاصم.

"کسی که برای آمدن به این جامعه و می گویند:" هی این نژادپرست است " اما هیچ کس گفت: هر چیزی در مورد آن در حال نژادپرستانه برای این همه سال. آن را نمادی از دو طرف با هم زندگی در صلح و آرامش" Braaten گفت: در جلسه روز دوشنبه.

"این مسائل با چپ و همه این مسائل در یک شهر خواب آلود یک جامعه بزرگ — و این اتفاق می افتد. این نباید اتفاق می افتد. من احساس می کنم ما نباید از غار به سمت چپ. ما تعداد بسیار کمی از افسران یک کلانتر مطمئن نفرت برای دیدن چیزی است که اتفاق می افتد به آنها را به خاطر آنها اینجا هستیم برای خدمت و حفاظت از ما. که همه به من می گویند و من فقط برای بهترین امید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب