اسقف اعظم اذعان coronavirus خطرات اما قصد دارد به حرکت به جلو با فرد در خدمات عبادت

رهبر شهرهای دوقلو کاتولیک تصدیق کرد خطرات سلامتی در فرد خدمات در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اما گفت کلیساه

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

رهبر شهرهای دوقلو کاتولیک تصدیق کرد خطرات سلامتی در فرد خدمات در طول بیماری همه گیر کوروناویروس اما گفت کلیساها برنامه ریزی برای از سرگیری برگزاری توده در سرپیچی از سفارش از فرماندار و هشدارهای مکرر از مقامات وزارت امور خارجه ،

اسقف اعظم برنارد Hebda از قلمرو مذهبی اسقف اعظم از سنت پل و مینیاپولیس گفت: روز شنبه بود که کشیش ها' وظیفه خود را به "مذهبی ارائه مراقبت در یک راه امن و مسئول." او برنامه ریزی شده برای دیدار با تیم رژیم صهیونیستی است. Walz به تلاش برای متقاعد کردن فرماندار که خدمات برگزار می شود با خیال راحت.

"من امیدوارم که فرماندار خود را تغییر ذهن" Hebda گفت.

این اسقف های کاتولیک از ایالت مینه سوتا و کلیسای لوتری – میسوری کلیسایی نوشت: به Walz روز چهارشنبه گفت: آنها نا امید شدند او تا به حال گذاشته شده یک شرکت جدول زمانی برای اجازه می دهد مذهبی و خدمات است که آنها برنامه ریزی شده به رزومه فرد ، در پاسخ Walz گفت که در آن زمان به چالش کشیدن و فرماندار یک کار چالش برانگیز برای حفاظت از سلامت عمومی است.

Walz اعلام زمان صلح و وضعیت اضطراری در مارس و دستور اجرایی توسط فرماندار دموکرات قرار دادن محدودیت های سفت و سخت در تجمعات و کسب و کار. برخی از این محدودیت برنامه ریزی شده برای شل ژوئن 1, اما مکان عبادت می شود هنوز هم محدود به تجمعات با 10 یا کمتر مردم است.

Jan مالکوم, دولت, کمیسیون بهداشت و درمان تصریح کرد دوشنبه خطرات برگزاری مراسم مذهبی می تواند در برخواهد داشت. گروه در نزدیکی برای مدت زمان طولانی در معرض خطر گسترش ویروس.

"ما در حال شنیدن نا امیدی است که ما هدایت زیاده یا بیش از حد محافظه کار داده خود را به عنوان واقعیت های آنها را درک و آنها را در خود جوامع محلی" مالکوم گفت. "مردم نمی بینم خطرات به عنوان قابل اجرا در جامعه خود بلکه در آن است."

Hebda اذعان خطرات درگیر وجود دارد. حداقل یک مینه سوتا کشیش گزارش آزمایش مثبت برای COVID-19 و coronavirus شیوع بیماری شده اند به خدمات مذهبی در سراسر کشور.

"ما قطعا زندگی در یک خطرناک در زمان است که ما می توانیم انتظار ما در حال رفتن به کشیش و وفادار هستند که با آلوده COVID," Hebda گفت. "که به بخشی از زندگی است. آنچه مهم است این است که ما چگونه مسئولیت رسیدگی به آن است."

بیش از 800 Minnesotans فوت کرده اند از COVID-19 و وجود بیش از 18,200 آزمایشگاه تایید موارد در سطح ایالت. اکثر عفونت ها در مناطق شهری وجود دارد اما تعداد فزاینده در جوامع روستایی با گوشت امکانات پردازش.

برگزاری خدمات می تواند باز کردن کلیساها به مجازات قانونی. دولت دادستان کل کیت الیسون واصل طرح دعوی در دادگاه برای جلوگیری از سایه رستوران در مینه سوتا مرکزی از موعد مقرر باز برای داخل و ناهار خوری.

کلیساها درخواست سفارش ضابط موقت در برابر Walz را منع مذهبی تجمع بیش از 10 نفر. جلسه برنامه ریزی شده است برای 1 بعد از ظهر 26 ماه مه در ایالات متحده دادگاه منطقه ای برای منطقه مینه سوتا با یک تصمیم انتظار می رود به زودی پس از.

Hebda گفت: این تصمیم به شروع برگزاری توده بود و بیشتر از یک "معنوی" تصمیم گیری از یک قانونی است. "ما فکر می کنم ما خوب جای پا در این رابطه گفت:" از دفع ممکن است چالش های قانونی.

کلیساها در سراسر مینه سوتا شده است برگزاری خدمات آنلاین از coronavirus همه گیر آغاز شد. اما Hebda گفت: بسیاری از کاتولیک های کشیش نشین دست قادر به صمیمیت و همدلی بود که بخش بزرگی از قلمرو مذهبی اسقف اعظم از تصمیم به از سرگیری برگزاری جرم است.

قلمرو مذهبی اسقف اعظم توصیه ربانی داده می شود در پایان از خدمات در راه است که به حداقل می رساند تماس بین churchgoers و کشیش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب