تجزیه و تحلیل: مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه برای حفظ یک شغل لذا می گویند او انجام نمی

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است درخواست آمریکایی ها به او اجازه نگه داشتن شغل خود را. من

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

واشنگتن — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است درخواست آمریکایی ها به او اجازه نگه داشتن شغل خود را. منتقدان هستند سوال که چقدر از این کار او در واقع انجام می دهند.

سوالات بدست بلندتر در روزهای اخیر زیر آیات تهمت نمی بخوانید حداقل دو نوشته شده هوش جلسات در مورد روسیه پرداخت مستقیم به طالبان برای قتل آمریکایی ها در افغانستان است.

او همچنین به نظر می رسد یا تطهیر یا از دست هشدارهای مکرر در مورد کوروناویروس موجود در هوش جلسات و او تمایلی به تقویت برخی از خود دولت توصیه هایی برای کاهش انتقال از جمله پوشیدن ماسک.

"او است نه انجام کار خود گفت:" مایکل هایدن مدیر سابق سازمان سیا و آژانس امنیت ملی.

چنین ارزیابی قرار داده و مغلوب ساختن پیشی جستن در یک موقعیت مخاطره آمیز چهار ماه از روز انتخابات و خطر undercutting مرکزی استدلال ترین امتیازهای را به رای دهندگان که به دنبال انتخاب مجدد: نگه داشتن من در این کار به خاطر من ثابت کرد که من می تواند آن را انجام دهد.

به جای تهمت را ناهموار و مدیریت بحران ضرب و جرح ملت و آیات جدید در مورد عدم توجه به هوش داده اند دموکرات ها باز به استدلال می کنند به رای دهندگان به رئیس جمهور ثابت شده است او را بیمار مجهز به ملت را از طریق بار دشوار و یا آشکار وجود ندارد و در لحظاتی که تقاضا رهبری است.

حامیان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تشویق به عنوان معاون رئیس جمهور مایک پنس صحبت می کند در طول یک کمپین تجمع در BOK, مرکز, چهار شنبه, ژوئن 20, 2020, در Tulsa, Okla. مغلوب ساختن پیشی جستن است درخواست آمریکایی ها به او اجازه نگه داشتن شغل خود را. منتقدان خود را می پرسید چقدر از این کار او در واقع انجام می دهند. این سوالات را بدست بلندتر در روزهای اخیر زیر آیات است که تهمت نمی بخوانید حداقل دو نوشته شده هوش جلسات جزئیات نگرانی که روسیه پرداخت شد نعمت به طالبان برای قتل آمریکایی ها در افغانستان است. (AP Photo/اوان Vucci)

"به نظر می رسد مانند ما زمان جنگ رئیس جمهور تسلیم تکان داد و پرچم سفید و در سمت چپ میدان جنگ" گفت: جو بایدن تهمت دموکراتیک حریف در انتخابات ریاست جمهوری. بایدن که صرف بیش از سه دهه به عنوان سناتور و هشت سال به عنوان معاون رئیس جمهور زمینهای خود را به رای دهندگان به عنوان یک ثابت و با تجربه ،

مغلوب ساختن پیشی جستن به قدرت رسید و بدون هر گونه تجربه در حاکم ساختن این مورد به رای دهندگان go-با-خود-روده گیری است که به او کمک کرد تا در کسب و کار و به عنوان یک واقعیت تلویزیون ستاره را در خدمت او به عنوان رئیس جمهور. برای برخی از آمریکایی ها سرخورده با حرفه ای سیاستمداران در هر دو طرف خود را outsider اعتبار بخشی از درخواست تجدید نظر.

مغلوب ساختن پیشی جستن است در واقع گرفته شده از یک رویکرد غیر متعارف به ریاست جمهوری. او شناخته شده به تقاضا تنها sparest جزئیات در جلسات و کاری اغلب شامل ساعت تماشای اخبار تلویزیون و ارسال در توییتر. کاخ سفید دستیاران باید در زمان شده است leery از رساندن خبر بد به او به خاطر ترس از جرقه واکنش تند, با توجه به زمان سابق و مشاوران. آنها گفت: وجود نگرانی های خاص در بال غربی مورد بحث و روسیه چرا که این موضوع می تواند ارسال مغلوب ساختن پیشی جستن به سخنرانی دراز وشدیداللحن در مورد اتهامات او بیش از حد-دنج ارتباط با ولادیمیر پوتین و در مورد مشاور ویژه رسیدگی به دخالت در انتخابات 2016.

فعلی و سابق مشاوران اصرار بر گمنامی به بحث خصوصی خود را با تماس با رئیس جمهور.

مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها برای هر مناسبت و وسواس با مسلط اخبار چرخه حتی اگر آن را شامل چیزی منفی پایدار است او برای بسیاری از ریاست جمهوری خود که بسیاری از بحران بودند خود را ساخت و یا زودگذر در طبیعت است. جمهوریخواهان اغلب bristled در تن او و توییتهایی اما توجیه حمایت خود را برای او با اشاره به اقتصاد قوی و نسل جدید محافظه کار قضات او نامزد به دادگاه.

اما 2020 شده است از یک سال است که خواستار ماده بیشتر از سبک از رئیس جمهور. بیش از 125,000 آمریکایی درگذشت از COVID-19 و شناخته شده عفونت در حال افزایش است در چند متحده است. قوی اقتصاد تهمت امیدوار به اجرا در حفره حفره است. و کشته شدن چند سیاه و سفید آمریکایی را برانگیخته ملی حساب بیش از نژاد و خشونت پلیس.

در هر یک از این مسائل تهمت منتقدان — و برخی از متحدان خود — استدلال او کاهش یافته است کوتاه به جای افزایش به لحظه.

او همه اما اعلام کرد بیش از همه گیر است و با تمرکز به شدت در بازگشایی اقتصاد حتی به عنوان برخی از متحدان جمهوری خواه در ایالت های مهم شروع نورد به کسانی که تلاش در تلاش برای مهار شیوع بیماری. فقط 37 درصد از آمریکایی ها می گویند که تصویب مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و همه گیر از 44 درصد در ماه مارس با توجه به نظر سنجی های اخیر از آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش است.

رئیس جمهور نیز تا حد زیادی وجود ندارد و از بحث نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در هنگام مرگ یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه. مغلوب ساختن پیشی جستن متمرکز کرده است مقدار زیادی از انرژی خود را در موضوع نژاد پرستی در دفاع از برجسته قرار دادن خاطرات به مؤتلفه آمار و ارقام.

دموکرات ها همچنین می گویند که این آیات در طول هفته گذشته که رئیس جمهور ممکن است به عنوان خوانده شده و یا جذب می شود هوش جلسات قرار داده اند بهتری نقطه بر روی سوالات آنها در حال بالا بردن خود را در مورد صلاحیت است. کاخ سفید اصرار تهمت بود غافل از ارزیابی که روسیه تا به حال قرار داده و فضل در ایالات متحده خدمات اعضا در افغانستان هر چند مقامات اطلاعاتی گفت: AP که این موضوع گنجانده شد در حداقل دو نوشته شده جلسات در طول سال گذشته و مشاوران ارشد هشدار رئیس جمهور به هوش.

"در بهترین حالت ما فرمانده کل قوا کاملا متروک در وظایف خود ریاست بیش از یک خطرناکی ناکارآمد امنیت ملی فرایند است که قرار دادن کشور ما و کسانی که سایش یکنواخت آن در معرض خطر بزرگ" سوزان رایس بود که رئیس جمهور باراک اوباما مشاور امنیت ملی و تحت نظر گرفتن بایدن را در حال اجرا همسر نوشت: در نیویورک تایمز نظر تکه.

برخی از جمهوری خواهان به دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن از جمله ایالت تگزاس John Cornyn که به خبرنگاران گفت: رئیس جمهور "نمی تواند به تنهایی به یاد داشته باشید همه چیز, من مطمئن هستم که او در جریان است." و کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany اظهار داشت: "رئیس جمهور می کند به عنوان خوانده شده."

"این رئیس جمهور فرد آگاهانه در سیاره زمین" او اعلام کرد.

به دموکرات ها چه برخوردی در کاخ سفید پیش بینی شد در طول مبارزات انتخاباتی 2016, وقتی که هیلاری کلینتون استدلال مغلوب ساختن پیشی جستن به سادگی آماده نیست برای ریاست جمهوری. رای دهندگان هنوز تصمیم او را بیش از با تجربه سناتور سابق و وزیر امور خارجه.

در حال حاضر دموکرات ها بر این باورند مورد خود را در مورد صلاحیت بیشتر قانع کننده داده مغلوب ساختن پیشی جستن یک رکورد برای دفاع از.

"اقدامات او و inactions به طور مستقیم تحت تاثیر زندگی مردم در حال حاضر گفت:" جاش شورین سخنگوی دموکراتیک super PAC اولویت های ایالات متحده آمریکا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن