تجزیه و تحلیل: پنج آیداهو بازیکنان فوتبال به دست در این فصل - Sun, 14 Jun 2020 PST

لوستن – به جرقه کمی از بحث قبل از آزمایشی شروع آیداهو فصل سوم خود را پشت در بزرگ آسمان کنفرانس – پس از 5-7 فص

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

لوستن – به جرقه کمی از بحث قبل از آزمایشی شروع آیداهو فصل سوم خود را پشت در بزرگ آسمان کنفرانس – پس از 5-7 فصل – من وارد کردم شخصی من بر میدارد برای خرابکاری' top five باید بازیکنان از سال 2020 است.

بیایید حق را به آن.

5. Aundre کارتر RB

در خرابکاری مربی پل Petrino پایدار تلاش برای کنترل ساعت در جرم وجود دارد نیاز به یک شتاب دهنده ترجیحا یکی که نمی افتد پایین به راحتی.

که دریچه گاز است که کارتر این اشتباه دوم بولینگ توپ در حال اجرا بازگشت که سوار را از طریق پردازد با درخت تنه و پاها و به سادگی به افراد صدمه دیده در 2019.

کارتر می ایستد 5-پا-9 اما وزن آن 240 پوند است. شما می خواهم انتظار می رود او را به بیرون کشیدن خاطرات جمع و جور سابق NFL بیمارستان مایک Tolbert اما هیچ کارتر حرکت می کند کمی متفاوت است.

او می نشیند و نه ظاهر می شود به اعمال مقدار زیادی از انرژی است. اما او بازدید مرحله خاصی هنگامی که او را ترک اولین خط دفاعی و می توانید مانع می شود tacklers با سریع بالا پنج به شانه. درخواست شرقی واشنگتن پشت دفاعی Calin Criner به دست آورده است که هر فوتبال معادل است برای قرار دادن بر روی یک پوستر در طول یک خرابکاری پیروزی که کارتر مجموعه ای از تن برای توهین آمیز است. یک عکس از سابق مسکو-پولمن اخبار روزانه عکاس کای Eiselein با کارتر قابل توجه Heisman و Criner پرواز ناشیانه به سمت زمین به دست آورد تا زیر و آویزان با افتخار در گوشه ای باشگاه.

Carter – the Starke, فلوریدا, مادری که ادامه آیداهو را رشته ای از چشم انداز قوی از جنوب شرقی - می تواند جرقه یک مشکل UI جرم در فيلم بود اما مجبور به نشستن سه بازی با یک آسیب است. در نه شروع می شود او هنوز هم به پایان رسید با 615 متری و هفت touchdowns در 113 حمل – یک 5.4 هر راش متوسط هفتم در آسمان است.

انتظار نرم-صحبت bruiser به شانه بار برای در حال اجرا پشت سپاه که به لبه بسته بندی شده و ادعا برای یک کنفرانس nod.

4. Cutrell هایوود WR

اگر Haywood همچنان در سرعت خود را ... بیایید ببینید او به پایان کار خود را با چیزی در حدود 240 جلب برای 2500 متری و 25 touchdowns.

این بدان معناست که اگر او را بهبود می بخشد و به طور پیوسته اما نه به طور چشمگیری – او به شما راه رفتن از Kibbie گنبد برای بار آخر به عنوان یک بالا-سه تمام وقت گیرنده در برنامه تاریخچه در هر یک از این سه مهم ترین مقوله های آماری. فرض کنید کاربر از استاکتون کالیفرنیا نیست ثبت نام 1000-حیاط فصل در جایی که او احتمالا خواهد شد.

Haywood که ملزم به تبدیل شدن به یک لیست کوتاه از چهار سال استارت در رابط کاربر است 1,059 متری در 111 جلب و 12 نمره در حال حاضر خود را – آمار تقریبا یکسان دو فصل گذشته.

اما با فارغ التحصیلی از ستاره جف پنبه Haywood در حال حاضر یک کارفرمایی اولین نگاه. او گزینه سوم به عنوان یک دانشجوی سال اول و دوم فصل گذشته.

آن خواهید بود یک فریبنده از چند سال به تماشای Haywood مسابقه شماره 1 در کتاب رکورد. 6-پا 205-کوبنده بزرگ, مطمئن, دست, تنومند فوقانی بدن و سریع ، در گذشته او سرآمد در خارج از مسیر و به سمت داخل کاهش, که در آن او به اندازه کافی قوی برای ریختن ایمنی غرش سراشیبی و به اندازه کافی سریع برای پیشی جستن از بقیه است.

اما Petrino همچنین خواستار توجه به Haywood را مسدود توانایی که عمده مزیت به UI را جرم و پنبه فصل شکستن رکورد – در سال 2019. علاوه بر این, Haywood قرار داده شده است به کار به عنوان یک تیز برش زدن توپ returner. او به دست آورده تمام تیم دوم کنفرانس nod برای خاص خود را-تیم ها سوء استفاده.

با کارفرمایی تحت مرکز Haywood بسیار مهم خواهد بود. وجود دارد احتمالا برخی از نجات-در نظر گرفتن محل.

3. تره واکر, LB

وجود دارد برخی از سطح از خشم و انزجار در توییتر روز بزرگ آسمان منتشر شد آن همه-کنفرانس تیم سال گذشته است. بسیاری از تعجب "که بهتر بود وسط linebacker از تره?"

این نمایشگاه فکر می کردم. دوم-teamer چراغ آسمان بزرگ در انفرادی پردازد با 74 و دوم شد و در مجموع متوقف می شود با 138 – شماره 6 در یک فصل در تاریخ برنامه.

بهتر است او را تنها به سال سوم خود را. دو فصل تر مانند که یکی و او شماره 3 در حرفه پردازد در آیداهو.

این 6-1, 235 پوند محصول فرزنو دبیرستان مرکزی در Dos Palos, کالیفرنیا, ندارد مشهود نقاط ضعف و کاملا شوم به مخالفت پشت در حال اجرا در غواصی و تله. آن را امری عادی برای دیدن شماره 8 ریختن lineman و گچ تا یکی دیگر از بل رینگر در یک بن بست توقف در خط داد و بیداد.

در حالی که واکر توسعه به یکی از مسابقات فوتبال زیربخش را بهتر linebackers به عنوان یک دانشجوی سال دوم احساس و نه سریع آن را قطعا نمی تعجب کسانی که او را دیدم گام تا بلافاصله رقابت و کمک به دختر 18 ساله و تازه وارد.

یک فصل بعد Petrino ساده بود وقتی پرسید که دفاعی خود را کاتالیست است – "آن سه" گفت: هشتم-سال مربی اشاره واکر آوازی کیفیت و ملموس شدت او گسترش در سراسر دفاع.

2. چارلز Akanno, LB

در اینجا یک مرد که می تواند به تنهایی تغییر حرکت از یک بازی برای خرابکاری کسی که هنوز به کسب هر all-کنفرانس یا همه آمریکایی plaudits اما کسانی که فقط ممکن است برای اولین بار-teamer در هر دو آمده دسامبر.

Akanno یک لبه حمله کننده بود جایگزینی مناسب برای جفتک انداختن linebacker Kaden Elliss در حال حاضر از پرستاران نیواورلئان. او نسبتا مخل و درد را مسدود کند. Petrino گفت: او بهتر می شود این هفته با توجه به او تنها شده است بازی ورزشی پس از سن 15 سالگی.

Akanno به نظر می رسد فقط در هشت بازی به عنوان یک تازه وارد در فصل گذشته به دلیل یک آشیل آسیب پایدار در اکتبر اما در حال حاضر قرار داده تا از اعداد است که می تواند محترم اگر او تمام 12. او 13.5 پردازد برای از دست دادن آویزان در 10 صفحه از FCS برای چند هفته پس از او رفت.

خبر خوب: Akanno تا به حال شده است در تصویر نظر گرفتن بخشی در خرابکاری وزن دریل قبل از coronavirus همه گیر در زمان بیش از. Petrino گفت: چشم انداز کنند.

به یاد داشته باشید در UI خانه ناراحت از EWU زمانی که Akanno ساخته شده سه دوره متوالی به هدف-خط متوقف می شود برای سرکوب یک عقاب خروش? فقط یکی از چندین بازی در حال تغییر تکرار برای 6-1, 247-کوبنده از اینگلوود کالیفرنیا که به تازگی به عنوان سال اول استارت در سال 2019 پس از دو فصل پشت Elliss.

گفته شده است قبل از: Akanno حرکت می کند مانند یک مهارت های بازیکن با یک مرکز ثقل پایین کردن خط برش زیر یک تکل یا تیز واکسن برای به دست آوردن جدایی. او برنده با ترکیبی از قدرت و سرعت و گاهی اوقات می تواند دیده می شود از نزدیک باطله downfield توپ-حامل. او swatted پایین هشت پاس در خط بیش از حد.

هر که راه Akanno یکی از UI را سرگرم کننده ترین بازیکنان یک دهه گذشته. تعجب نکنید اگر صحبت از او به عنوان یک گوهر پنهان در پیش نویس NFL.

او بیش از ساخته شده است در رها کردن و شکستن UI اصلی سیب زمینی کاسه جایزه به عنوان یک جوان اشتباه در سال 2016 چیزی هم تیمی های قدیمی خود را ندارد به او اجازه دهید زندگی می کنند پایین.

1. مسیحی Elliss, LB

شما ممکن است فکر: "یکی دیگر از linebacker?"

بله من معتقدم UI بالا سه تمام اطراف بازیکنان linebackers. موقعیت گروه مملو از استعداد است که می تواند ادعا برای زمان در اکثر سطوح دانشگاهی.

و چه کسی می داند شاید Elliss خواهد بود سوم در خانواده اش برای رفتن به یک مرحله بالاتر پیوستن به پدرش – آیداهو خط دفاعی مربی لوتر Elliss که بازی NFL 10 فصل – و برادر Kaden.

مسیحی Elliss به نظر می رسد بخش یک تصویر از تزلزل اخلاق کار و بعدی-سطح فیزیکی.

او خرج می کند و بی حد و حصر ساعت پس از شیوه های پرداخت خود را. او شاید بیشتر طرفدار تصفیه شده و اساسا و به طور غریزی – صدای تمام خرابکاری.

Elliss بود UI تنها موقعیت بازیکن به زمین در تمام آسمان بزرگ تیم اول راه خود را از 104 پردازد (12.5 برای از دست دادن) مطمئن شوید که مقابله و سریع بازی-رمزگشایی.

Elliss که شده است یک کلید نویسندگان پس از او در سال اول در سال 2017 است که همه کاره است. او می تواند تمام linebacker نقاط عجله لبه و دفاع از آن عبور کند. پوشش جانبی قوی و خواندن اجرا می شود جایی است که او را به راحت ترین.

Elliss رشد قابل ملاحظه ای از روز خود را در کلرادو دبستان نیروگاه شجاعت مسیحی دبیرستان و در حال حاضر چک در در 6-3, 233 پوند است. در عین حال او به نظر می رسد همیشه به بازی یک مرحله سریع تر از آن است.

Petrino گفت Elliss آگهی با شور و شوق و دانش – چند بازی با بیشتر اعتقاد یا درک بازی بهتر از او. هم تیمی شدند به سوی Elliss و خوراک خود درایو است که محصور شده توسط اضافی تکرار او طول می کشد به تنهایی بعد از عمل در برخی از گوشه کم نور گنبد.

با یکی دیگر از 100-مقابله با فصل Elliss خواهد پرش به برنامه تمام وقت 10 صفحه در این رده. میراث خود را به عنوان یک خرابکاری ممکن است پیش افتادن شماره و دانشگاهی تمجید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن