آمازون پناهگاه بی خانمان چهره سیاتل بحران انتقاد - شنبه, 11 Jul 2020 PST

سیاتل – یک پناهگاه بی خانمان ساخته شده در آمازون را کاملا آراسته شهری سیاتل پردیس عمده مدنی سهم هل می دهد که ا

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

سیاتل – یک پناهگاه بی خانمان ساخته شده در آمازون را کاملا آراسته شهری سیاتل پردیس عمده مدنی سهم هل می دهد که این شرکت به صورت بحران و انتقاد در زادگاه آن به سرعت در حال تبدیل شده است.

اعتقاد بر این بود که اولین پناهگاه بی خانمان ساخته شده در داخل یک دفتر شرکت ساختمان آمازون مشارکت مسکن محلی غیر انتفاعی می تواند به عنوان دیده می شود این شرکت در پاسخ به انتقاد آن داده نشده است, و پشت به اندازه کافی به این شهرستان است.

اما مریم به عنوان محل حل و فصل آن به فضای جدید پس از باز شدن در ماه مارس به کانون توجه تبدیل می شود به خانواده سرپناه بی خانمان به عنوان یک نماد دیرینه اختلاف است که طرفداران اصرار شرکت های بزرگ کمک آدرس. برای آمازون آن را یک استارک نمایش از دارا و ندار با توجه به اینکه برخی از سرزنش فن آوری های غول پیکر رشد انفجاری بیش از دهه گذشته برای ساخت زندگی در سیاتل بیش از حد پر هزینه برای تعداد فزاینده ای از مردم است.

زمانی که آمازون بازگشایی دفاتر پست-همه گیر دهها هزار نفر از بالا-پرداخت tech کارگران که کمک درایو تا هزینه های مسکن در منطقه خواهد شد در حال حاضر به اشتراک گذاری آن گران مرکز شهر محله با خانواده های آسیب پذیر که نمی توانیم هر مکان به مکان زندگی می کنند.

مارتی Hartman, مدیر اجرایی, مریم, محل, گفت: پناهگاه است صرفه جویی در زندگی هدیه ای برای جامعه محلی است. این محل در نزدیکی حمل و نقل عمومی و ایده آل است که نزدیکی آن به آمازون کارگران که به طور منظم داوطلب و اهدا, او گفت:.

"من فکر می کنم آن را همه به کمک و کمک. بی خانمانی یک بحران است که قصد ندارم به دور است" هارتمن گفت.

آمازون برآورد جدید مریم محل ساختمان و مداوم آب و برق و تعمیر و نگهداری به مبلغ 100 میلیون دلار تعهد به بی خانمان ها سرپناه برنامه. آن را در میان بزرگترین پناهگاه بی خانمان در دولت و شرکت واحد از بزرگترین کمک های خیریه به آن شهر.

این شرکت وعده داده است به میزبان پناهگاه در gleaming هشت داستان تسهیلات برای تا زمانی که مورد نیاز است.

مریم محل ارائه می دهد اتاق های خصوصی است و انتظار می رود به 1 ، 000 نفر در سال در حالی که انتهای دیگر اختصاص داده شده است به آمازون ابر رایانه واحد. پناهگاه سهام "آمازون" زیبایی شناسی در سراسر: در معرض لوله های مرکبات به رنگ دیوار ظاهر در برابر طبقه بتنی, حتی نشانه های محاط در فن آوری های غول پیکر امضای دفتر فونت.

هنوز پناهگاه نیست و پاک کردن تاریخ از خشم بیش از ثروت مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس و کارگران آن که به اوج خود رسید و پس از این شرکت و شرکت های دیگر با موفقیت تحت فشار سیاتل شورای شهر به لغو مالیات بر شرکت های بزرگ که می توانست بودجه بی خانمانی خدمات در سال 2018 است.

ماه بعد بزوس, ثروتمندترین مرد جهان که سهام این شرکت را تاسیس کرد که در حال حاضر به ارزش بیش از 160 میلیارد دلار اعلام کرد خود را مدتها در انتظار خصوصی صندوق خیریه را مقابله با بی خانمانی – طنز اشاره کرد و توسط مردم محلی و انسان دوستی محققان به طور یکسان.

به تاریخ بزوس یک روز صندوق داده شده $196 میلیون دلار کمک مالی به سازمان های کار در خانواده بی خانمانی مسائل در سراسر کشور است. او همچنین ایجاد رایگان مهد کودک هر چند کوچک دیگری شناخته شده است در مورد این سازمان پس از بزوس برای اولین بار اعلام کرد که 2 میلیارد دلار خصوصی انسان دوستی صندوق در سال 2018 است. آمازون نماینده کاهش یافته است به نظر بزوس از طرف.

سارا Rankin, یک بی خانمان حقوق و وکیل مدافع که منجر مستقر در سیاتل بی خانمان حمایت از حقوق, پروژه گفت: مریم محل امن سرمایه گذاری برای آمازون به دلیل غیر انتفاعی caters به دلسوز ترین نوع بی خانمانی. اما رنکین گفت: این پناهگاه در نهایت نمی کند و آدرس مرکز این شهر بی خانمانی بحران است.

"آن را پررنگ و آن را قابل توجه و حداقل با توجه به بحران," او گفت:. "آن را نه به عنوان مهم به عنوان آن نیاز به. آن را قطعا نمی سیستمیک."

آمازون تصمیم را در مری است که دارای مکان های مختلف در سراسر منطقه رنکین گفت: معنی این شرکت تا حد زیادی نادیده گرفتن مزمن بی خانمان که اغلب مبتلا به بهداشت روانی و یا مسائل مربوط به اعتیاد هستند که گران قیمت ترین و بحث برانگیز جمعیتی به آدرس.

شرکت هایی مانند آمازون می تواند عملا از بین بردن سیاتل شهرها چادر و اگر آنها کمک صندوق دائمی تر و مقرون به صرفه مسکن با خدمات اجتماعی مدیران برای حمایت از کسانی که تلاش بیشتر رنکین گفت.

آمازون یادداشت آن را به $6.6 میلیون در سال گذشته به پلیموث مسکن محلی غیر انتفاعی تلاش برای بالا بردن مبلغ 75 میلیون دلار برای ساخت چنین برنامه هایی است.

آمازون املاک و مستغلات رئیس جان Schoettler گفت: همکاری بین این شرکت و مری جایی شروع شد که آمازون عظیم گسترش فضای دفتر رهبری آن را به دست آوردن یک سابق Travelodge هتل. آمازون در سال 2016 استعداد آن به مری محل برای یک سال در حالی که این شرکت آماده برای تخریب و ساخت یک ساختمان اداری. آن را بعد از آن تصمیم گرفتم به غیر انتفاعی نیمی از ساختمان های جدید به طور دائم.

در عین حال به برخی از محلی منتقدان این حرکت دیده می شد که کمی بیش از حد, بیش از حد دیر است. آمازون و بزوس تا به حال مدت طولانی است که متهم بودن تقریبا به عنوان به عنوان سخاوتمندانه دیگر غول شرکت های بزرگ در منطقه مانند مایکروسافت و بنیانگذار آن بیل گیتس ترین بالا مشخصات نیکوکار.

جهان متمرکز بیل و ملیندا گیتس برای سال ها با توجه به بی خانمانی طرح در منطقه سیاتل است. یکی از دروازه اول پروژه که بنیاد در سال 2000 آغاز شد و بودجه $40 میلیون خانواده بی خانمانی ابتکار ساخته شده است که بیش از 1400 واحد مسکن موقت در منطقه است.

در ضمن بزوس " ثروت بودجه با مشخصات بالا سمت سرمایه گذاری از جمله اکتشافات فضایی شرکت Blue Origin و واشنگتن پست روزنامه.

بزوس در این سال نیز راه اندازی شخصی خود 10 میلیارد دلار تعهد برای مبارزه با تغییر آب و هوا به نام بزوس زمین صندوق خود بزرگترین کمک مالی به تاریخ. آمازون و سپس خریداری نامگذاری حقوق به سیاتل محل برگزاری ورزش و رسما تغییر نام داد و آن را "آب و هوا تعهد عرصه است." آن را اشاره ای به این شرکت فشار به شرکت های دیگر برای پیوستن به آن در حال خنثی کربن توسط 2040 و علائم دیگری غیر مومن و unsubtle ژست بشردوستانه. آمازون در حال رشد نمونه کارها مدنی منافع نیز شامل بودجه یک رستوران کار آموزش و برنامه های مختلف مدرسه و آموزشی باعث می شود.

دفاع از آمازون Schoettler به نام مریم را به جای "یک گام اولیه است و این شرکت نباید سرزنش برای سیاتل بی خانمانی بحران به عنوان منطقه بندی قوانین محدود به ساختمان و مسکن و اعتیاد به مواد مخدر در میان مسائل شهر باید اول آدرس.

"ما می خواهیم به بخشی از جمعی فرایند کمک به حل مشکلات. و من به عنوان فرد و به عنوان یک دیرین Seattleite من نمی خواهم به سرزنش برای مسائل هنگامی که ما در حال تلاش برای انجام برخی از چیزهای خوب" Schoettler گفت.

این تنش بیش از آنچه که کسب و کارهای بزرگ را به جوامع خود را همیشه وجود دارد زمانی که وجود نابرابری گفت نیکول اسپرزا یک دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و استاد که در مطالعات شهری نابرابری و انسان دوستی.

هر چند او پیشنهاد آمازون می تواند پشتیبانی بهتر فقیر اگر آن افزایش حقوق و دستمزد برای آن ساعتی انبار کارگران اسپرزا گفت آمازون هنوز هم سزاوار اعتبار برای اینکه نوآورانه با آن کمک های خیریه.

"آمازون نمی کند باید به بی خانمانی. و پس از آن یک هدیه و برخی از مردم می گویند هر هدیه یک هدیه است" اسپرزا گفت. "چه کسی می داند چه مدت از آن خواهد داشت؟"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب