آس کانادا esports راننده اندرو بروکس پاره کردن آهنگ آنلاین در طول COVID-19

اندرو بروکس می تواند نوشتن یک سفرنامه است که یک جت تنظیم مقتدر حسادت.پاریس و توکیو و نیویورک و سیدنی و موناکو

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

اندرو بروکس می تواند نوشتن یک سفرنامه است که یک جت تنظیم مقتدر حسادت.

پاریس و توکیو و نیویورک و سیدنی و موناکو — دو بار — فقط برخی از مکان مطلوب Brooks دهکدهای از بازدید بیش از دو سال گذشته است. سفر خود سابقه خوانده شده مانند یک فرمول یک ستاره سفرنامه است که اتصالات به عنوان بروکس به دست آورده خود را در فرصت های criss-متقابل, جهان, طریق همچنین قابلیت های خود را در مسیر مسابقه مجازی.

بروکس در یک تک خال راننده در "Gran Turismo ورزش" محبوب شبیه ساز مسابقه ای در پلی استیشن 4. بازی بهترین بازیکن دوئل آنلاین در Gran Turismo قهرمانی سری تحریم توسط FIA همان بدن اداری است که بر فرمول یک. کرم از مسابقه مجازی, محصول, کسب تمام هزینه های پرداخت شده سفر برای نشان دادن خاموش مهارت های خود را در زندگی esports حوادث در سراسر جهان.

"قبل از این که من فقط واقعا سفر خارج از کانادا یک یا دو بار در زندگی من پس بهترین چیزی که در این بازی ارائه شده تا کنون است که فقط قادر به دیدن جهان و ملاقات با افراد جدید" بروکس از ریچموند هیل, Ont., گفت: اخیرا در یک مصاحبه تلفنی. "این ها چیزهایی هستند که بدون 'Gran Turismo' و سری من نمی شده است عملا قادر به انجام آن در خود, بنابراین من واقعا سپاسگزار برای آن."

در حال حاضر این COVID-19 جهانی و همه گیر است و در هر فرصت برای بروکس برای اضافه کردن به مجموعه در حال رشد از تمبر گذرنامه خود را. زنده رویداد برنامه ریزی شده برای اواخر ماه مه در Nurburgring, آلمان لغو شد, و محدودیت های مسافرتی و محدودیت در مجامع عمومی در سراسر جهان را چنین اتفاقاتی بعید است برای آینده قابل پیش بینی.

هنوز هم آنلاین رقابت شده است تا حد زیادی بی پیرایه و بروکس است که به یک تاول شروع به 2020 سری مسابقات قهرمانی. 23 ساله در حال حاضر آگهی آمریکای شمالی رتبه بندی در هر دو جام ملت ها و تولید کننده مدارهای سری طریق اول نه دور از رقابت است.

در جام ملت ها که در آن رانندگان نمایندگی از کشور خود را بروکس برداشت تا شش برد از جمله هر دو "ستاره" مسابقات که گودال بالا-16 رانندگان در منطقه در برابر هر یک از دیگر و ارزش امتیاز بیشتر در جدول رده بندی. در تولید کنندگان سریال او یک برنده و یک دوم-پایان محل در سوپراستار مسابقه در حالی که رانندگی برای سیتروئن.

در حالی که بروکس نمی تواند گسترش سفر خود افق به زودی او گفت که او دوست دارد رقابت از خانه. رانندگی خود را اماده است تا در اتاق خواب خود را — "آن را بیشتر با تکنولوژی بالا راه اندازی, اما این کار انجام می شود," او گفت: — و او از حواس او را پرت از حوادث زندگی می کنند که می توانید در قرعه کشی بیش از 500 طرفداران.

"من فکر می کنم سخت ترین قسمت هنگامی که آنها مخاطبان زنده است بدون در نظر گرفتن چقدر سخت شما سعی می کنید به خودتان را در طرز فکر که در آن شما بسیار متمرکز در مسابقه آن را همیشه در پشت سر خود را که وجود خواهد داشت بسیاری از مردم به تماشای هنگامی که شما به اشتباه" او گفت:. "من آن آرامش بیشتری به مسابقه در خانه فقط به دلیل وجود تعداد بسیار کمی از عوامل خارجی است. وجود یک چرخ است که شما استفاده می شود به یک صندلی است که شما استفاده می شود به پدال که شما استفاده می شود.

"در حوادث زندگی می کنند شما در برخورد با بسیاری از چیزهای جدید که ویژگی های است که شما در حال استفاده نمی شود. من به یاد داشته باشید در یک رویداد در لاس وگاس وجود دارد بسیاری از چراغ های روشن در کلوپ شبانه که در آن بود به میزبانی, بنابراین من می خواهم بگویم آن نیاز به یک سازگاری برای بازی در حوادث زندگی می کنند نسبت به زمانی که شما در حال بازی در خانه خود را."

بروکس است که هنوز هم در تماس منظم با هم تیمی های خود از ققنوس هفت مسابقه. این esports لباس رانندگان از کانادا و ایالات متحده آمریکا و پرو در میان صفوف خود را.

"ما هنوز هم قادر به برقراری ارتباط آنلاین به صورت روزانه است که بسیار مفید برای تمرین مسابقه هم مانند ما به طور معمول" بروکس گفت. "من می خواهم بگویم آن را تحت تاثیر قرار نشده ما بیش از حد در راه ارتباط ما به عنوان ما هنوز همراه و ما هنوز همان همکاری که ما قبل از انجام.

"که احتمالا بخش های مورد علاقه من از تیم ما است که دوستان ما برای اولین بار و هم تیمی های دوم."

"ما به دنبال بزرگ esports تیم در نه فقط Gran Turismo اما سیم کارت مسابقه به طور کلی," او اضافه شده است.

بازی در "Gran Turismo" حق رای دادن است که عرضه در سال 1997 اجازه رانندگان گرفتن در پشت چرخ از انواع ماشین های قدرتمند و چرخش در برخی از جهان مشهور racetracks.

با توجه به توسعه دهنده بازی Polyphony Digital سری فروخته است 80.4 میلیون واحد در سراسر جهان تا به رتبه در میان بهترین در جهان طول می کشد تعهد.

"روزهای منتهی به سوپراستار مسابقه من تمرین سه یا چهار ساعت در روز شاید بیش از است که اگر من در تلاش برای رسیدن به درک مسابقه" بروکس گفت. "به طور متوسط من می خواهم بگویم دو تا سه ساعت تمرین در روز. چند روز کمی سبک تر از نیم ساعت به یک ساعت فقط به نگه داشتن این احساس است."

بروکس گفت: مقدار کار می تواند خسته.

"به خصوص اگر شما در حال تلاش برای پیدا کردن سرعت در یک دوره خاصی و یا شما می توانید به سرعت شما در حال تلاش برای دریافت آن می تواند بسیار خسته کننده است. من خودم اغلب نیاز به یک استراحت و یا رفتن برای پیاده روی و یا یک تمرین خوب و یا انجام چیزی و گوش دادن به موسیقی است."

هنوز تعهد به تمرین پرداخت می شود برای بروکس است که در یک ماشین علاقه مندان خارج از بازی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من عاشق ماشین. من رفتن به تورنتو نشان می دهد خودکار در هر سال است. من به مونترال جایزه بزرگ در سال گذشته با چند تن از اعضای این تیم بودند که در این منطقه است. ما به پایان رسید تا رفتن وجود دارد با هم و ساخت آن را یک معامله بزرگ است و این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده است."

"ماشین جامعه در این بازی و در زندگی واقعی motorheads قطعا گره خورده. وجود دارد مقدار زیادی از با هم تداخل دارند در منافع خود است."

بعدی آمریکای شمالی جام ملت ها و تولید کنندگان سری superstars نژادها شنبه خواهد بود و در جریان رسمی Gran Turismo Facebook و YouTube صفحات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب