یک بیانیه قوی مورد نیاز است و وایکینگ ها امضای khezri خواهد آن را انجام دهد

مینیاپولیس—این آخر هفته و پنج روز پس از یک پلیس به زانو در جورج فلوید گردن در روز روشن در خیابان مینیاپولیس NF

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

مینیاپولیس—این آخر هفته و پنج روز پس از یک پلیس به زانو در جورج فلوید گردن در روز روشن در خیابان مینیاپولیس NFL کمیسر راجر Goodell با صدور بیانیه ای.

یا او در زمان پنج روز را به بازی شیر یا خط یک بی معنی کلمه سالاد یا او دیر متوجه شدم که او در میان آخرین ورزشی رهبران شکست خورده اند به اذعان قتل و روز شنبه به سرعت پرتاب یک بی معنی کلمه سالاد.

من می توانم چاپ Goodell بیانیه در اینجا, اما ممکن است آن را آسان تر برای شما به فقط گوگل "Generic مطبوعاتی الگو است."

چشم پوشی Goodell. او تسهیل blackballing از khezri بود که مسالمت آمیز در اعتراض به کشتار فقط می خواهم که از جورج فلوید و او موفق به متقاعد کردن NFL صاحبان استخدام معقول تعدادی از مربیان و مدیران عامل در یک ورزش پر از بالا و دستیابی به مردان سیاه و سفید. او دارای همان اعتبار به عنوان یک کاربر توییتر با صفر پیروان و یک دسته.

در عوض امروز با خواندن قطعه نوشته شده توسط جو برای لاکهارت CNN.com. لاکهارت مشغول به کار به عنوان یک NFL اجرایی است. او نیز مشغول به کار در کاخ سفید است.

لاکهارت مقاله در معرض همه که Goodell و NFL صاحبان سعی در مبهم — که Kaepernick باقی مانده unsigned چون تیم NFL نمی خواهم به خشم بخشی از طرفداران خود و یا ناخواسته رسانه ها توجه خود را به اتاق های قفل.

لاکهارت می نویسد که او فکر NFL انجام کار خوب در تلاش برای تشویق به بحث در مورد مسابقه و اعتراض و Goodell حداقل نیات خوب. "هر چند Kaepernick نمی توانید شغل خود را به عقب, من فکر می کردم ما در حال انجام یک صالح کار با توجه به."

اگر بود که اوج لاکهارت قطعه او را در معرض خود را به عنوان دقیقا همان نوع از خود تبریک و منزوی NFL شکل که نگه داشته است در لیگ جهانی مشاهده بصورتی پایدار و محکم ریشه در 1950s.

اما او بیشتر بگویم.

"من اشتباه بود," او نوشت. "من فکر می کنم این تیم در اشتباه بودند نمی امضای او. مشاهده چه خبر است در مینه سوتا, من درک می کنم چقدر بد اشتباه ما بود."

لاکهارت نتیجه وایکینگ ها می تواند انجام جهان و لیگ خیلی خوب با امضای Kaepernick.

او درست است. امضای Kaepernick خواهد سیگنال است که وایکینگ ها در مورد مراقبت از عدالت اجتماعی و NFL اذعان آن غیر قانونی blackballing از یک بازیکن با استعداد.

امضای Kaepernick همچنین می را فوتبال ،

او که 32 سالم باقی می ماند و قابل توجه در شکل. وایکینگ ها' زمان پشتیبان گیری شان Mannion نوع اضافی کارفرمایی که هیچ کس می خواهد برای دیدن زمینه.

Kaepernick خواهد داد وایکینگ ها یک شانس برای برنده شدن اگر کرک عموزاده مجروح می شود و او را به اندازه کافی جوان است که او ممکن است تبدیل به حق رای دادن به کارفرمایی از آینده است.

بهترین جنبه از امضای Kaepernick خواهد بود که او می تواند تبدیل به یک آشنا حضور در مینه سوتا و در رسانه ملی.

مقدار زیادی از مینه سوتا چهره های ورزشی گرفته اند همان موضع به عنوان Kaeper-نیک. سیاهگوش بازیکنان عینک پیراهن های مزین با "Black Lives Matter" پس از کشته شدن Philando کاستیا و آلتون استرلینگ.

Gophers بسکتبال زنان مربی لیندسی واندن است آوازی طرفدار عدالت اجتماعی و ایستاده بود با سیاه گوش سیاه تیمی که در آن زمان. سیاهگوش مربی Cheryl Reeve قهرمانان برابری برای همه است.

سابق, دوقلو, ستاره توری آی شکارچی صحبت کرد در هفته گذشته در مورد برفلد و بازیکن سابق NBA Stephen Jackson صحبت فصاحت در مینیاپولیس در روز جمعه در مورد نژاد پرستی پلیس و کشتن غیر مسلح سیاه مردان است.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تیمبرولوز بازیکنان تلاش کرده اند به منظور بالا بردن آگاهی در مورد نژاد پرستی و آشکارا سوگواری فلوید را کشتن. گرگ GM Gersson Rosas و مربی Ryan ساندرز سخن گفته اند در حمایت از سیاه و سفید خود بازیکنان است.

هیچ یک از این مینه سوتا چهره های ورزشی درمان شده اند به صورت محلی و راه Kaepernick تحت درمان در سراسر کشور از آنجا که ما آنها را می دانیم و ما به آنها گوش دهید. ما می دانیم که آنها مردم خوبی هستند. حتی نژادپرستان مشکل گرفتن دیوانه در مایا مور یا کارل-آنتونی شهرها.

آنها شده اند کاهش می یابد به نمادها و صحبت کردن امتیاز. در مینه سوتا Kaepernick می تواند تبدیل به یک قدرتمند و آشنا نیروی خوب است. ممکن است او برنده چند, فوتبال بازی ها, بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب