7 راه‌های خلاقانه برای بهبود قلعه بادی

قصر بازی هزینه تعمیر و نگهداری پایینی داشته و در زمان بریدگی یا سوراخ شدگی با استفاده از چسب های مخصوص با قاب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

قصر بازی هزینه تعمیر و نگهداری پایینی داشته و در زمان بریدگی یا سوراخ شدگی با استفاده از چسب های مخصوص با قابلیت چسبندگی بالا، تعمیر شده و مجددا مورد استفاده قرار می گیرد. پس از مرگ لرد کرو، مقدار زیادی پول در امانت برای نگهداری از قلعه باقی ماند. پس از مرگ دوروتی، شوهر عزادارش یک موسسه خیریه به یاد او برای بازسازی قلعه و حمایت از مردم روستای بامبورگ تأسیس کرد. قلعه ریگ مربوط به دوره سلجوقیان است و در شهرستان کاشمر، بخش مرکزی، روستای قوژد واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۸۴ با شمارهٔ ثبت ۱۳۱۸۶ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. در حال حاضر این محوطه بین باغهای روستای «زرده» قرار دارد. دیگر ویژگی قلعه بادی این است که به راحتی میتوانید در هر مکانی و در مدت زمان کمی آن را راهاندازی کنید. ارتفاع برجها و دیوارهای آن حدود ۱۲ متر میباشد.

قلعه بادی و تشک بادی پرش اینتکس با ابعادی به طول 3 متر , عرض 3 متر , ارتفاع 2 متر و تحمل وزن 180کیلو گرم یکی از بزرگترین قلعه های بادی خانگی است که گزینه بسیار مناسبی برای بازی کردن و تخلیه انرژی کودکان در منزل , مهد کودک , پارک ها , ویلا و مکان بازی کودکان است . قطر پایینترین حصار قلعه که قسمت بزرگی از آبادی میبد را در بر میگرفت، پنج و در بعضی قسمتها به بیست متر میرسیدهاست. شما میتوانید برای سفر به انگلستان و بازدید از این قلعه بامبورگ تور انگلیس را با قیمتی بسیار مناسب از ما خریداری نماید. قسمتی که کف قلعه بادی دارد بسیار نرم و راحت است برای اینکه به صورت بادی طراحی شده و سطح برجسته ای را دارد ، برای همین مانند یک تشک نرم برای کودکان خواهد بود . باید سایت هایی را انتخاب کنید که سرسره بادی را با قیمت مناسب متناسب با کیفیت ارائه شده عرضه کرده اند تا شما با مشاهده ی قیمت بتوانید بر اساس بودجه ای که دارید مناسب ترین سرسره را انتخاب و خریداری کنید. سایت تفریح سازان از جمله سایت هایی است که به ارائه انواع وسایل بازی کودکان از جمله سرسره بادی، تاب و سرسره کودک و … Da ta was created  with GSA Content G enerator Demoversi on!

به همین جهت بهتر است در خرید انواع سرسره های بادی به سراغ مراکز معتبر بروید.مجموعه تفریح سازان از جمله تولید کنندگانی به حساب می آیند که به تولید انواع وسایل بازی بادی می پردازند. اگر قصدتان خرید سرسره بادی برای مراکز بزرگ تری مانند شهربازی ها است می توانید سایز بزرگ و یا سرسره بادی برای استخر را انتخاب کنید چرا که این گونه از محصولات از جمله سرسره بادی خیلی بزرگ و سرسره بادی بزرگسالان به حساب می آیند که چند سرسره دارند. با وسعت نه هکتار، زمینهای وسیع قلعه از جمله ویرانههای کلیسای سنت پیتر، آسیاب بادی، توپها، حفاریهای باستانشناسی، بازیهای قرون وسطایی و البته مناظر خیرهکننده دریا را در اینجا کاوش کنید. اسباب بازی های کودکان را در چند دسته بندی مختلف همچون چادر بازی کودک، استخر بادی، وان بادی، جامپینگ و قلعه بادی، اسباب بازی بادی و تفریحات آبی بادی کودک میتوانید در این سایت مشاهده نمایید.

شما می توانید برای خرید اسباب بازی های بادی و اطلاع از قیمت دیگر محصولات همچون نیمکت پارکی از سایت تفریح سازان کمک بگیرید. اما برخی دیگر از آن ها طراحی پیچیده تری دارند. بالای کارتن یک دستگیره قرار گرفته تا حمل و نقل آن به آسانی انجام شود. این محصول وسیلهای مفرح برای استفادهی کودک میباشد، شرکت اورجینال لند یکی از شرکتهای معتبری است که اقدام به تولید این وسیلهی بادی کرده است، مدلها و طرحهای مختلفی از قلعه بادی تولید شده که هر کدام دارای شکل و حجم منحصر به فردی میباشد، استفاده از شکلهای فانتزی و کارتنی یکی از کاربردهای مرسوم در طراحی بدنه سازه بادی میباشد که باعث جلب توجه کودک و شیفتگی او به ظاهر جذاب قلعه میشود، استفاده از رنگهای شاد و انرژی بخش به شکلهای متنوع بر اساس روحیه و نیاز کودک صورت گرفته است، قیمت در نظر گرفته شده برای قلعه بادی جامپینگ با توجه به مدلهای مختلف متنوع بوده و از میزان مناسبی برخوردار میباشد، ابعاد سازه بادی در هنگام جمعآوری و بسته بندی به خوبی مرتب و جفت و جور میشود به گونهای که برای حمل به نقطهی خاصی حجم آن باعث مزاحمت نمیشود، وزن بدنه با توجه به متریال پلاستیکی ضخیم به کار رفته در آن پایین بوده و مشکلی برای حمل آن وجود ندارد، نصب و راه اندازی قلعه جامپینگ پیچیدگی خاصی ندارد و میتوان با حوصله و صرف زمانی کمی آن را راه انداخت.

آخرین مطالب