WSU مسکن ضمیمه پرسش در مورد COVID-19 بازپرداخت - Fri, 03 Jul 2020 PST

تغییرات در دانشگاه ایالتی واشنگتن مسکن موافقت نامه در حال افزایش نگرانی ها در خصوص ضمیمه بیان دانشجویی ساکنان

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

تغییرات در دانشگاه ایالتی واشنگتن مسکن موافقت نامه در حال افزایش نگرانی ها در خصوص ضمیمه بیان دانشجویی ساکنان مسترد نخواهد شد اگر آنها خواسته به تخلیه در اوایل ترم به دلیل COVID-19.

با توجه به یک ایمیل ارسال به WSU دانش آموزان سهشنبه کسانی که مایل به زندگی در محوطه دانشگاه برای ترم باید امضا ضمیمه گفت: آنها نمی توانند انصراف از مسکن و ناهار خوری قرارداد به دلیل تغییرات در دانشگاه عملیات ناشی از COVID-19. عبارت از توافق کشورهای این باقی می ماند درست است اگر دانش آموزان ملزم به تخلیه اولیه هستند و با ارائه مسکن جایگزین.

WSU سخنگوی فیل ویلر گفت: او دلسوز که ضمیمه قرار می تواند والدین و دانش آموزان در یک موقعیت دشوار است اما لازم است برای این دانشگاه قادر به ادامه به ارائه خدمات است. او گفت: WSU آیا موضوع بازپرداخت زمانی که کلاس منتقل شدند آنلاین در اواسط بهار سال 2020 ترم که sapped حدود 11 میلیون از کمکی ذخایر و گروه ایستاده به از دست دادن میلیون ها نفر بیشتر در ترم آینده.

"ما احتمالا از دست دادن جایی در محله مورد $20 میلیون درآمد ما از خدمات مسکن چون ما نیاز به کاهش تعداد دانش آموزان ما در حال رفتن به در محوطه دانشگاه" ویلر گفت. "ما به طور معمول باید در مورد 6,200 دانش آموزان و ما در حال رفتن به جایی در زیر 4,000 – واقعا وجود دارد نه هر جایی به من بدهید."

ویلر گفت: خانه های دانشجویی می افتد تحت خدمات کمکی که به معنی آن را نمی توان پشتیبانی از طریق مالیات دهندگان درآمد. این به این معنی مانند هزینه های تعمیر و نگهداری, و نگهداری, و هر بازپرداخت تامین می شود با پول جمع آوری شده از طریق دانشجویی مسکن و هزینه های مربوطه.

"هزینه مسکن است آنچه در آن هزینه های ما را فراهم می کند که مسکن" ویلر گفت.

اما غربی واشنگتن وکیل جو بنت که خواهرزاده ثبت نام برای حضور در WSU به عنوان یک دانشجوی سال اول در پاییز به نام ضمیمه "ظالمانه است." بنت گفت: از آنجا که دانشجویان سال اول ملزم به اقامت در محوطه دانشگاه برای سال اول خود را از کالج مگر اینکه آنها تایید شده برای معافیت پدر و مادر و دانش آموزان را انتخاب و اما برای ثبت نام.

"برای مقابله با مردم با استفاده از این در ماه جولای و خود را تنها راه چاره این است که به درخواست تجدید نظر برای چشم پوشی و سپس به نحوی پیدا کردن اجاره مسکن در حال حاضر و شروع پاییز کلاس مسخره است," او گفت:.

او گفت: WSU می تواند شکایت کرد اگر آنها تا کنون سعی به اجرای ضمیمه و او شک اصلاح قرارداد خواهد نگه دارید تا در دادگاه. او گفت: آن است که به خصوص ناعادلانه به پدر و مادر که در حال حاضر در تلاش برای پرداخت برای کالج.

"خواهرزاده من و پدر و مادر او هستند که واقعا در این مورد نگران بود چرا که آنها با تکیه بر کمک های مالی دانشجویی است و این یک هزینه بزرگ," بنت گفت. "اگر دختر خود را به خانه فرستاده و هنوز به پرداخت هزینه برای اتاق و هیئت مدیره است که او را نمی با استفاده از است که نهاد اقتصادی بزرگ بار بر روی آنها است."

ویلر گفت: آخرین چیزی که دانشگاه رهبران خواهید انجام دهید این است ایجاد موانع مالی برای دانش آموزان برای حضور در دانشگاه هستند اما این انتخاب آنها در سمت چپ با عنوان همه گیر در ادامه به علت عدم قطعیت در هر سطح. او اشاره کرد هیچ تضمینی وجود آن ضروری خواهد بود برای دانش آموزان به خانه فرستاد در وسط ترم پاییز.

"ما فقط می خواهیم که آنها درک کنند که ما فقط شارژ مقدار که مورد نیاز است برای ما قادر به ارائه سطح مسکن است که آنها انتظار دارند ما را به ارائه آن نیست که ما در حال تولید هر نوع مازاد سود," او اضافه شده است. "اگر ما تا به حال توانایی مالی برای انجام آن ما را از آنجا که ما وجود دارد به ارائه آموزش به دانش آموزان هر چیزی که می شود در راه است که یک مشکل بزرگ برای ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن