کشمکش بیش ویروس امداد همچنان ادامه دارد و با وجود مخاطرات بالا - Mon, 20 Jul 2020 PST

میامی — مسابقه از جان گذشته به کررل coronavirus همه گیر در زمان و حتی بیشتر ضرورت دوشنبه و سه شنبه رو به رشد ب

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

میامی — مسابقه از جان گذشته به کررل coronavirus همه گیر در زمان و حتی بیشتر ضرورت دوشنبه و سه شنبه رو به رشد بحران اقتصادی برخورد با بحران سیاسی. حتی به عنوان آخرین واکسن آزمایشی به نظر می رسد برای نشان دادن وعده های سیاستمداران در واشنگتن به نظر می رسید دور از هم در پیدا کردن یک راه را به کمک مالی به آمریکایی ها است.

به عنوان اولین فدرال امداد بسته بود و آماده برای آمدن به پایان اعضای کنگره در تلاش بودند برای رسیدن به توافق در بسته های دیگری برای کاهش بار مالی آمریکایی ها پرداخته اند به عنوان کسب و کار را تحمل کرده اند تکرار shutterings یا مکث پس از این ویروس برای اولین بار به نظر می رسد در این قاره است.

آشفتگی های سیاسی بود که بازی را به عنوان وجود دارد به نظر می رسد به اخبار خوب در جبهه پزشکی با دانشمندان درگیر در توسعه حداقل یک واکسن گزارش نتایج امیدوار کننده ای در اوایل محاکمه.

حتی به عنوان خواهان در تقابل با دموکراتها بر سر چه مقدار پول به اندازه کافی بالا از اعضای جمهوری خواه کنگره نیز مواجه پوش بک از کاخ سفید است. توافق رهبران انتظار می رود برای دیدار شنبه با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان کاخ سفید panned برخی از 25 میلیارد دلار در ایران با طرح خواهد بود که اختصاص داده شده به تست و ردیابی گفت: یکی جمهوری خواه و آشنا با مباحث.

وجود دارد باقی می ماند یک فاصله ای بین ایران و دموکراتیک بسته با دموکرات ها عبور در خانه 3 تریلیون دلار بسته در حالی که جمهوریخواهان بسته در آمد و در حدود 1 تریلیون دلار.

"ما باید برای پایان دادن به این ویروس" مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا گفت: در MSNBC.

پلوسی گفت: هر گونه تلاش کاخ سفید برای جلوگیری از, تست پول "فراتر از جهل است.

Pelosi لایحه تصویب شده در مارس شامل 75 میلیارد دلار برای تست و ردیابی سعی کنید برای دریافت یک دسته در این ویروس گسترش قیف 100 میلیارد دلار به مدارس با خیال راحت به بازگشایی و تماس برای $1 تریلیون دلار برای بسته های پول متحده به پرداخت ضروری کارگران و جلوگیری از اخراج. اندازه گیری خواهد به پول نقد حق الزحمه به آمریکایی ها و تقویت اجاره و وام مسکن و دیگر شبکه های ایمنی و حفاظت.

در دو ماه پس از Pelosi لایحه تصویب ایالات متحده تا به حال از 50 ، 000 مرگ و میر بیشتر و 2 میلیون بیشتر عفونت.

"اگر ما نمی سرمایه گذاری پول در حال حاضر از آن خواهد شد بسیار بدتر" پلوسی گفت.

سیاسی ریسک بالا برای همه طرف ها قبل از انتخابات ماه نوامبر به خصوص با ملت داشتن ثبت نام بیشتر coronavirus عفونت و مرگ و میر بیش از هر کشور دیگر. با 17 هفته از مدعیان بیکاری با شکوه 1 میلیون و بسیاری از خانواده ها بودند در مواجهه با بحران نقدی و از دست دادن کارفرما مورد حمایت و پوشش بیمه درمانی.

تعداد موارد خونتان در نقاط در سراسر ایالات متحده تاکید کرد و نه فقط اقتصاد و آمریکایی ها و روان بلکه خود سیستم پزشکی.

در کالیفرنیا مراکز در سان فرانسیسکو دستور داده شد بسته حدود یک ماه پس از آنها مجاز به بازگشایی شده است.

چهار ماه پس از منطقه خلیج سان فرانسیسکو شد مقام اول را در کشور به موضوع گسترده stay-at-home سفارشات برای جلوگیری از گسترش coronavirus تنها یک منطقه خلیج شهرستان است نه دولت فرماندار فهرست سازمان دیده بان برای مناطق با افزایش عفونت و بستری نرخ.

در شیکاگو شهردار اعمال محدودیت های جدید بر روی, میله, ورزشگاه شخصی و خدمات مانند لوله به عنوان مقامات بهداشت گفت: شهر دوباره در صدر 200 روزانه موارد به طور متوسط. مسئولان شهرستان نسبت به افزایش درجه اول به افراد جوان برای رفتن به کافه ها و رستوران ها و سواحل دریاچه میشیگان.

در فلوریدا که در آن نزدیک به 9,500 مردم در بیمارستان بستری شد و از دوشنبه فقط 18 درصد از آن مراقبت های ويژه در دسترس بودند.

معجون در حرکات یک شرکت غذا در فورت لادردیل فلوریدا خواهد بود معمولا در دنده بالا برای تابستان مراسم فارغ التحصیلی و حوادث شرکت های بزرگ به طور متوسط 25 تا 35 هفته در اوج خود و خدمت به 2000 تا 3000 نفر است.

اما در تابستان امسال با فلوریدای جنوبی در سه شهرستان اعمال محدودیت در گروه تجمعات آنها را به "میکرو-حوادث" به طور متوسط دو تا پنج هفته با هشت تا 15 نفر. آنها تا به حال به قطع بسیاری از کارکنان خود را در اوج فصل آنها 65 اما در حال حاضر به شش.

"ما در حال تلاش برای زنده ماندن و حفظ به عنوان بسیاری از مردم به کار" بنیانگذار شرکت Jason ساوینو گفت. "آنها در حال ساخت بسیاری از محدودیت های شهرستان. شما نمی توانید حتی یک تجمع بیش از 10 نفر را در خانه خود."

او را درک نیاز به ایجاد تغییرات برای جلوگیری از گسترش ویروس اما نگرانی در مورد تاثیر اقتصادی.

"شماره گیری پشت مرا می ترساند" او گفت:. "هیچ پشتیبانی از آمدن هر دولت و یا در هر نقطه که انطباق این کسب و کار که در حال دستور به شماره گیری کسب و کار خود بازگشت."

حتی ساده تلاش برای به دست آوردن یک روز می تواند عواقب وخیم است.

یک پادو در چوب غذاهای دریایی و رستوران استیک در لودینگتون, میشیگان گفت که او تا به حال COVID-19 اما بعدها کشف او دروغ گفته تنها به یک روز یک مدیر گفت. چوب بسته و به مدت دو روز به عنوان یک احتیاط ایمنی لغو تمرین عروسی و هزاران دلار از دست داده.

"دلخراش بود گفت:" مدیر رستوران دیوید Hritco. "من نگران من کارکنان. من نگران " خوب حالا آیا من باید COVID?'"

زمان وحشتناک بود برای رستوران است که در تلاش برای بازیابی در طول اوج فصل تابستان پس از ماه ها بسته بودن. کارمند اعتراف به دروغ بیش از آخر هفته ،

"او نمی داند آنچه که او انجام داد و من احساس وحشتناک برای او به دلیل این است که یک بچه جوان ساخته شده است که یک اشتباه" Hritco گفت. "اما این است که در حال حاضر یک پلیس مهم است."

تعداد تایید جهانی ویروس مرگ و میر افزایش یافته و به بیش از 603,000 با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. ایالات متحده در صدر لیست با بیش از 140,500 به دنبال بیش از 78,000 در برزیل. اروپا به عنوان قاره دیده می شود در حدود 200 ، 000 مرگ و میر.

تعداد تایید عفونت در سراسر جهان را تصویب کرده است 14.3 میلیون با 3.7 میلیون نفر در ایالات متحده و بیش از 2 میلیون نفر در برزیل. کارشناسان بر این باورند که همه گیر درست و میر در سراسر جهان بسیار بالاتر است چون از تست کمبود و جمع آوری داده ها مسائل.

در ایالات متحده عفونت شده اند افزایش در کالیفرنیا و فلوریدا و تگزاس و آریزونا.

دولت مجبور به قرض گرفتن میلیاردها دلار و بریده بریده هزینه های furloughing کارگران تاخیر در پروژه های ساخت و برش کمک به مدارس و حتی بسته شدن بزرگراه بقیه مناطق. برای بسیاری از ایالت ها و همچنین دولت های محلی امید اصلی برای اجتناب از حتی عمیق تر کاهش است به کمک گرفتن از کنگره است.

این ویروس همچنین دارای رهبری سیاسی و کینه در سراسر جهان است. سران اتحادیه اروپا ملاقات کرده و برای چند روز جنگ بی سابقه $2.1 تریلیون دلار بودجه اتحادیه اروپا و coronavirus بازیابی صندوق. طولانی مدت بحث های مشخص شده توسط تعطیل مشت کوبیدن و توهین.

این بیماری همه گیر است فرستاده اتحادیه اروپا به سقوط و کشتن حدود 135.000 از شهروندان خود و غوطه وری اقتصاد خود را به حدود انقباض از 8.3 درصد در سال جاری.

شده است وجود دارد یک بارقه امید در جبهه پزشکی با دانشمندان در دانشگاه آکسفورد گفت: آزمون خود را coronavirus واکسن نشان داده شده است که در اوایل محاکمه سریع یک محافظ پاسخ ایمنی در صدها نفر از مردم که کردم ،

محققان بریتانیایی برای اولین بار شروع به آزمایش این واکسن در ماه آوریل در حدود 1 ، 000 نفر که نیمی از آنها کردم واکسن تجربی. از جمله آزمایش های اولیه طراحی شده برای ارزیابی ایمنی و ببینید که چه نوع از واکنش سیستم ایمنی بدن را برانگیخته بود اما نمی توانید بگویید اگر واکسن واقعا محافظت می کند.

در تحقیقات منتشر شده روز دوشنبه در مجله لنست دانشمندان گفت که آنها خود را پیدا تجربی COVID-19 واکسن تولید شده دو پاسخ ایمنی در افراد با سن 18 تا 55 که به طول انجامید حداقل دو ماه پس از آنها واکسینه شدند.

"ما در حال دیدن خوب پاسخ ایمنی تقریبا در همه," دکتر گفت: Adrian هیل مدیر Jenner موسسه در دانشگاه آکسفورد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب