جادوگران' Bertans نشسته NBA راه اندازی مجدد برای فصل AP منبع می گوید

Washington Wizards به جلو دیویس Bertans جست و خیز دیزنی مبتنی بر از سرگیری NBA فصل, او اولین نمونه شناخته شده

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

Washington Wizards به جلو دیویس Bertans جست و خیز دیزنی مبتنی بر از سرگیری NBA فصل, او اولین نمونه شناخته شده از سالم و واجد شرایط بازیکن نشسته.

Bertans می تواند تبدیل به یک نامحدود رایگان عامل این فصل و انتظار می رود که به فرمان یک قرارداد به عنوان یکی از لیگ های برتر سه نقطه اکشن.

Bertans' تصمیم گرفت اولین گزارش روز دوشنبه توسط ESPN و تایید به آسوشیتد پرس توسط یک فرد آشنا با برنامه های او صحبت خواست نامش فاش نشود چرا که نه بازیکن و نه تیم تا به حال ساخته شده است یک اطلاعیه.

در فصل اول خود را با واشنگتن پس از اینکه به دست آورد و از سن آنتونیو اسپرز به عنوان بخشی از یک گروه سه تیمی از ایران در ماه جولای 2019 در شش پا-10, 225 پوند از لتونی شد به طور متوسط 3.7 ساخته شده 3s در هر بازی سکس چهارم در NBA زمانی که بازی متوقف شد به دلیل شیوع کروناویروس. او تیراندازی 42.4 درصد از فراتر از arc.

او در مجموع 200 3s در 2019-20 رتبه هفتم در NBA و فقط در 54 بازی — قرار دادن او 23 از بستن Bradley Beal را جادوگران حق رای دادن رکورد در یک فصل است.

27 ساله از لتونی شد به طور متوسط 15.4 امتیاز 4.5 ریباند و 1.7 کمک به عنوان یک ذخیره برای واشنگتن زمانی که فصل متوقف شد در ماه مارس ،

لیگ در نظر دارد به سر فصل آن در اواخر جولای با 22 از 30 تیم بازی هشت بازی هر کدام در یک "حباب" در دیزنی ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در نزدیکی اورلاندو فلوریدا قبل از پلی آف آغاز شد در اواسط ماه اوت است.

Bertans است که در فصل دوم از $14.5 میلیون دلار و دو سال قرارداد او را امضا کرد که او با تاتنهام و بر 7 میلیون دلار حقوق و دستمزد در این فصل او خواهد بود بخشش در اطراف $600,000 در حقوق و دستمزد ناخالص برای هشت بازی است که او قطعا خواهد بود از دست رفته است.

اگر جادوگران بودند برای رسیدن به پلی آف به کل از دست داده حقوق و دستمزد می تواند به عنوان آنجا که در حدود $900,000 بسته به اینکه چگونه بسیاری از بازی واشنگتن ایفا می کند.

جادوگران با توجه به قوانین یادداشت های توزیع شده به تیم و به دست آمده توسط AP خواهد شد مجاز به ثبت نام جایگزینی بازیکن برای Bertans در اوایل روز سه شنبه. Bertans خواهد بود طبقه بندی شده به عنوان یک "عذر player" که به معنی او forfeits حقوق و دستمزد است اما نه به هر موضوع اقدام انضباطی از لیگ برای انتخاب به بازی نیست.

ملی انجمن بازیکنان بسکتبال و NBA شده در توافقنامه برای برخی از زمان است که هر بازیکنی که احساس نمی امن بودن بخشی از راه اندازی مجدد نمی خواهد که برای شرکت.

جادوگران هستند 24-40 و در نهم در کنفرانس شرق. که آنها را قرار می دهد 5 1/2 بازی پشت اورلاندو سحر و جادو که در حال حاضر نگه هشتم نهایی و حذفی نقطه در شرق.

اما NBA قالب برای راه اندازی مجدد این فصل می دهد واشنگتن بیشتر حذفی امید به دلیل آن تنها نیاز به اصلاح 1 1/2 بازی کردن که شکاف برای رسیدن به یک بازی در سری است که تعیین شماره 8 دانه در شرق.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن