چرا این چنین طوفانی زمان از سال در مینه سوتا?

اگر آن را احساس فوق العاده طوفانی در سراسر مینه سوتا در هفته های اخیر شما تنها نیستید.چند دور از دوش و طوفان ر

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

اگر آن را احساس فوق العاده طوفانی در سراسر مینه سوتا در هفته های اخیر شما تنها نیستید.

چند دور از دوش و طوفان را هدف قرار داده اند مینه سوتا در هفته های اخیر, اما اگر شما در اینجا زندگی می کردند به اندازه کافی بلند شما احتمالا می دانید که به سادگی یک مشخصه از اواسط تابستان آب و هوا در مینه سوتا است.

پس چرا در این زمان از سال است به طور مداوم و بارها و بارها طوفانی? ژوئن و ژوئیه پس از همه, به طور سنتی مینه سوتا اوج شدید آب و ماه و آنها نیز به طور معمول از ویژگی های بیشتر به طور کلی طوفان پوشش به عنوان به خوبی.

برای شروع البته یکی از عوامل اصلی در ساخت این زمان از سال طوفانی یکی از گرمای سوزان و خاک از اواسط تابستان است. در هوا گرمتر می توانید نگه داشتن رطوبت بیشتر و اضافی که برای افزایش رطوبت پوست اغلب به معنی شرایط بهتر برای رشد و حفظ قوی-برای-رعد و برق شدید. فوق العاده گرما و رطوبت از اواسط تابستان نیز کمک می کند تا حفظ رعد و برق عمیق تر به شب و حتی شب ساعت معنی طوفان می تواند به سفر بیشتر و دورتر از این زمان از سال است.

اوج رطوبت سطح از اواسط تابستان – عمدتا از جنوب بادها حمل و نقل خلیج مکزیک رطوبت مستقیم به مینه سوتا – ایجاد رطوبت فراوان طوفان نیاز و رشد کردن.

اما دیگری وجود دارد و مهم تر از عوامل است که باعث می شود وسط تابستان سوتا stormiest زمان از سال است.

جریان جت باریک روبان فوق العاده قوی وزش باد در سطوح فوقانی جو اغلب پارک ها بیش شمال آمریکا و جنوب کانادا در ماه ژوئن و ژوئیه. جریان جت در اصل به شرح زیر خط تقسیم بین گرمتر و سردتر هوا و از آنجا که تقسیم حرکت می کند بسیار بیشتر شمال در اواخر بهار و تابستان جریان جت کند و همچنین. جریان جت است که اغلب بیش از و یا در نزدیکی مینه سوتا در ماه های ژوئن و ژوئیه اضافه کردن اضافی طوفان شدید مواد تشکیل دهنده است که اغلب نمی اطراف در طول فصل گرم.

هنگامی که جریان جت سربار آن را فراهم می کند چندین مولفه مهم است که افزایش شدید آب و بالقوه است. این بادهای قوی تر خود را می تواند حفظ رعد و برق بیش از یک دوره طولانی تر از زمان چون آنها ایجاد باد برشی: چرخش بادها در هر دو سرعت و جهت باد با ارتفاع. به عبارت دیگر جریان جت ایجاد پیچش حرکت به فضای که اجازه می دهد تا طوفان به توسعه و حفظ قدرت خود را بیش از مدت زمان طولانی تر.

جت جریان بادهای قوی خود را گاهی اوقات می تواند حرکت را به سطح ایجاد اضافی howl به باد با هر طوفان که توسعه زمانی که جریان جت خروش سربار.

در حالی که چند روز دیگر به روز عواملی است که به توسعه توفان شدید این است که معمولا شلوغ ترین زمان از مینه سوتا شدید آب و هوا فصل عمدتا به دلیل از جریان جت ریزی و فوق العاده گرما و رطوبت از اواسط تابستان است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب