مجازی داستان زمان طبیعی جدید برای بازنشسته اسپرینتر Justyn وارنر و خانواده

هر شب در حدود 7:30 به Justyn وارنر فر با یک پشته از داستان به عنوان خوانده شده به سه ساله دختر, پاریس, تا زمان

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

هر شب در حدود 7:30 به Justyn وارنر فر با یک پشته از داستان به عنوان خوانده شده به سه ساله دختر, پاریس, تا زمانی که او به خواب میرود.

مورد علاقه او است "قرمز کمی بالا" و بنابراین هر شب آغاز می شود با این کتاب.

وارنر می خواند از اتاق خواب خود در تورنتو است. پاریس است که جمع را به تخت او در New Haven, Conn., تماشا و گوش دادن به پدرش با تشکر از FaceTime و اپل لبه پنجره رساند تا روی میز کنار تخت.

هنگامی که ورنر بازنشسته قهرمان ملی نقل مکان کرد خانه را به تورنتو چند هفته پیش پیش از همسرش ناتاشا و دختر کوچک او می دانم COVID-19 خواهد آنها را ببینید جدا برای دو ماه و شمارش.

"این واقعا دشوار" وارنر گفت. "دختر من در تلاش است. همه چیز مانند " من می خواهم پدر در اینجا. من آرزو می کنم شما می توانید به خانه ما آمده. من آرزو می کنم من در کانادا است.'

"من در حفظ و گفت:" شما بچه ها در حال رفتن به اینجا می آیند به زودی, اما شما نمی توانید در حال حاضر.'"

32 ساله از مرخم عضو کانادا 4x100 متر رله تیم که برنده برنز در 2015 قهرمانی جهان ملاقات ناتاشا یک مربی سابق و پیگیری ورزشکار در حالی که او در زندگی و آموزش در شهر فینیکس, Ariz.

سه نفری کانکتیکات نقل مکان کرد و به یک زن و شوهر از سال پیش می شود و نزدیک به ناتاشا خانواده است. آنها برنامه ریزی شده به حل و فصل در تورنتو در این تابستان. وارنر نقل مکان اول برای شروع یک بازاریابی دیجیتال است. ناتاشا و دختر خود را به دنبال در پایان پاریس را پیش دبستانی سال است.

و سپس coronavirus بسته به کانادا-مرز ایالات متحده.

خود داستان جدایی است که در سراسر آمریکای شمالی, خصوص در شهرهای مرزی و شهرها پس از همه گیر جهانی منجر به ممنوعیت غیر ضروری سفر بین ایالات متحده و کانادا است.

پاریس دارای شهروندی کانادا. ناتاشا در روند تقاضا برای اقامت دائم و نیاز به انگشت نگاری در ایالات متحده زمانی که همه چیز تعطیل.

روز سه شنبه نخست وزیر جاستین ترودو را تایید کرد آمریکا موافقت کرده است به گسترش متقابل ممنوعیت غیر ضروری گذرگاه های مرزی برای 30 روز. این ممنوعیت که ممنوع اختیاری سفر مانند تعطیلات و خرید مرزی بدون محدود کردن تجارت, تجارت و ضروری کارکنان راه اندازی شد به منقضی شنبه تا آمریکا, توافق به کانادا درخواست به گسترش آن به 21 ژوئن.

وارنر که یک دختر شش ساله و پسر هم از یک رابطه قبلی است و مطمئن نیستید که همسر و دخترش می توانید پیوستن او تورنتو است. او یک کارت سبز و امیدوار است که به اندازه کافی به اجازه او را به درایو به نیوهیون در چند هفته حداقل به آنها مراجعه کنید.

اما در حال حاضر خانواده FaceTime. پاریس, با عروسک های خود را به انتظارنشسته بودند تا در پس زمینه از خواب بیدار پدر او از طریق FaceTime در 6 هر روز صبح. آنها بحث در مورد برنامه های خود را برای روز. پاریس را نشان می دهد وارنر, یک هنرمند تجسمی او نقاشی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"اما او هنوز در تلاش برای درک آن و درک چه خبر است. او دوست ندارد این طبیعی است. آن را دشوار برای او," او گفت:.

های اخیر نظرسنجی آنلاین با Leger و انجمن کانادایی مطالعات نشان داده است که تنها 16 درصد از کانادا پاسخ دهندگان می خواهید برای دیدن مرز است تا پایان ماه ژوئن در حالی که 47 درصد ترجیح می دهند صبر کنید تا پایان سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب