Vikings ایمنی آنتونی هریس نشانه های حق رای دادن مناقصه

Vikings ایمنی آنتونی هریس امضا کرده است و خود را حق رای دادن در مناقصه با توجه به گزارش های متعدد. مینه سوتا ه

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

Vikings ایمنی آنتونی هریس امضا کرده است و خود را حق رای دادن در مناقصه با توجه به گزارش های متعدد.

مینه سوتا همه-pro ایمنی را کسب تضمین حقوق و دستمزد $11.4 میلیون اين فصل آینده. وایکینگ ها حق رای دادن-برچسب هریس در اوایل ماه مارس در آنچه که یک بیت از یک حرکت در زمان.

مهلت هریس و وایکینگ ها به جوهر یک قرارداد بلند مدت است ژوئیه 15. در صورتی که مهلت می آید و می رود بدون یک معامله هریس بازی خواهد کرد در یک سال از قرارداد این فصل است.

"من به شما اجازه من عوامل و وایکینگ ها کار نسبت به دراز مدت یقین در مینه سوتا" هریس نوشت: در بیانیه ای که به حساب توییتر خود را در روز یکشنبه ، "اما من هیجان زده به عقب برای سال 2020 فصل است."

28 ساله و ایمنی شمارش شش interceptions در سال 2019 بستن او برای لیگ برتر منجر شود. پس از ورود به لیگ با وایکینگ ها به عنوان عامل رایگان undrafted در سال 2015 هریس تاسیس خود را به عنوان یکی از NFL بهترین بیش از چند سال گذشته به عنوان یک نقطه کانونی وایکینگ " دفاع.

"در طول پنج سال گذشته در ایالت مینه سوتا تبدیل شده است و خانه است و جایی است که من می خواهم برای ادامه به توسعه به عنوان یک بازیکن با داشتن تنها خراش سطح!" هریس نوشت. "من همچنان به تمرکز بر روی آنچه در آن طول می کشد برای موفقیت هر دو به عنوان یک تیم و به عنوان یک فرد. من هیجان زده برای چالش های جدید 2020 فصل را به ارمغان خواهد آورد اما من بیشتر هیجان زده از این فرصت برای کمک به یک سوپر باول به مینه سوتا و بهترین طرفداران در کشور است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب