ViacomCBS قطره نیک کانن به نقل از "ضد سامی' نظرات

توسط لین ELBERلس آنجلس (AP) — نیک کانن "نفرت سخنرانی" ضد یهودی و تئوری های رهبری ViacomCBS به قطع روابط با مجر

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

توسط لین ELBER

لس آنجلس (AP) — نیک کانن "نفرت سخنرانی" ضد یهودی و تئوری های رهبری ViacomCBS به قطع روابط با مجری تلویزیون و, تهیه کننده, رسانه های غول گفت.

"ViacomCBS محکوم تعصب از هر نوع و ما قاطعانه محکوم کردن همه اشکال ستیزی" این شرکت در بیانیه ای گفت شنبه. آن را فسخ ارتباط آن با توپ ViacomCBS گفت.

این شرکت در حرکت بود در پاسخ به اظهارات توپ در یک پادکست که در آن او و ریچارد "استاد Griff" گریفیث سابق دشمن و عضو مورد بحث تعصب نژادی. پادکست گزارش فیلم برداری شده بود در سال گذشته و پخش دو هفته پیش.

"ما از صحبت با نیک کانن در مورد یک قسمت از پادکست 'کانن کلاس' در یوتیوب است که به ترویج نفرت گفتار و گسترش ضد سامی تئوری های توطئه" ViacomCBS گفت.

"در حالی که ما از آموزش مداوم و گفت و گو در مبارزه با تعصب ما عمیقا مشکل که نیک شکست خورده است و به اذعان یا عذر خواهی برای تداوم یهودی ستیزی و ما فسخ رابطه ما با او" این شرکت اعلام کرد.

توپ تولید "وحشی" n کردن" یک کمدی تریک سری برای VH1 یک ViacomCBS متعلق به کانال کابل. او شده است یک بخش به طور منظم از تلویزیون نشان می دهد بیارتباط به این شرکت از جمله به عنوان میزبان سابق ان بی سی "america's Got Talent" و مجری فاکس "نقاب خواننده."

وجود دارد هیچ پاسخ فوری به درخواست برای اظهار نظر ساخته شده به یک نماینده برای کانن و به او را از طریق وب سایت خود را. روباه نیز نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

توپ در ساعت-plus podcast او و گریفین ادعا که افراد سیاه و سفید واقعی عبرانیان و یهودیان را غصب هویت خود را.

توپ و سپس segues به بحث رنگ پوست — "و من قصد دارم به این می گویند با دقت" او شروع به ادعا می کنند که افرادی که فاقد کافی ملانین هستند "کمی کمتر است."

کسانی که بدون پوست تیره را یک "کمبود" است که در طول تاریخ آنها را مجبور به عمل کردن از ترس و ارتکاب اعمال خشونت آمیز به زنده ماندن او گفت:.

"آنها تا به حال به اسلاميست" کانن, گفت:, و اضافه کرد که او با اشاره به "مردم یهودی سفید مردم اروپا" در میان دیگران است.

ViacomCBS' عمل آمد و به عنوان Kareem Abdul-Jabbar بسکتبال بزرگ و نویسنده را محکوم چندین ورزش و سرگرمی مشهور برای ضد سامی توییت ها و پست ها و آنچه که او به نام "تکان دهنده عدم خشم" در پاسخ.

Abdul-Jabbar ساخته شده نظرات خود را در یک ستون به خبرنگار هالیوود که نمی مراجعه به توپ.

به عنوان جنجال بر سر اظهارات خود شروع به حباب تا جمعه توپ در پاسخ به Facebook post.

"من چشم پوشی نمی کند بیان نفرت و نه گسترش نفرت حرف ... سیاه و جوامع یهودی باید هر دو رو زیاد نفرت ظلم و آزار و اذیت و تعصب برای هزاران سال و در بسیاری از راه را ادامه خواهد داد و به همکاری با یکدیگر برای غلبه بر این موانع را," او نوشت.

در طولانی پست توپ نیز گفت: استقبال از او در حال پاسخگو برای بیانیه خود که او خود را پاسخگو "برای این لحظه و مسئولیت کامل."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن