نامه: این آزادراه نه یک پلت فرم برای شکایت

چه آزادراه را برایاتوبان است برای بالاتر-سرعت-خودرو بدون وقفه شهر و ایالتی سفر. آن است که یک پلت فرم برای هر ن

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

چه آزادراه را برای

اتوبان است برای بالاتر-سرعت-خودرو بدون وقفه شهر و ایالتی سفر. آن است که یک پلت فرم برای هر نوع شکایت برخی گروه عصبانی است در مورد. ما حق اعتراض مسالمت آمیز را شامل نمی شود بی قانونی است. آن است که برابر قانون به راه رفتن در اتوبان.

من حد شورش سوزش غارت خرابکاری و نمایاندن زینت و بی احترامی به قانون است. وجود دارد هیچ بهانه ای است که حکم در حال اجرا پایین جامعه ما را به هرج و مرج.

کاتلین هافمن, St. Paul

از دست رفته نقطه

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن ادعای اینکه 99 درصد از Covid موارد هستند "کاملا بی ضرر" احتمالا به این دلیل که مردم نمی میرند یا نیست بسیار بیمار نتواند چند نکته مهم است. برای بسیاری از کسانی که قرارداد Covid آنها و خانواده هایشان تحمل درد و رنج است که با آن می رود بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها در بیمارستان بستری هستند. اگر آنها دست به کار آنها ممکن است از دست دادن دستمزد و کارفرمای خود را از دست می دهد خدمات خود را که می تواند به طور مستقیم هزینه های مالی. هزینه مراقبت از خود است منتقله توسط شرکت های بیمه برنامه های دولت و یا حتی افراد خود را در آن مکان به پایان می رسد تا برای پرداخت از طریق بیمه یا مالیات. همچنین عدم اطمینان از اثرات طولانی مدت از Covid.

رئیس جمهور دیگر ادعا که وجود دارد بیشتر موارد به دلیل وجود بیشتر تست نتواند این نکته که این موارد به هر حال وجود دارد. تست شناسایی موارد آن را نمی کند آنها را ایجاد کنید. بدون آزمایش, افراد مبتلا تشخیص داده نشده Covid با یا بدون علائم خواهد ارتباط برقرار کردن با دیگران و در ادامه به گسترش این بیماری است.

جفری مایر اوسکلوا

اخراج در نیمه راه

اخراج یک.k.a. "فسخ اجاره," از تاسیس میدوی کسب و کار است منحرف شکل تشدید gentrification و حرص و آز و کارگردانی در افرادی که نگهداری آن منطقه باز و شناور در تکیه سال همه گیر و ناآرامی های مدنی. پاداش خود را? "خداحافظ Felicia!"

افزایش اجاره همیشه می تواند یک چالش برای کسب و کار, خواص زمانی که املاک و مستغلات می شود محبوب است. و این مکان در حال حاضر چند سال از اختلال با توجه به ساختمان سبز خط شکستن از Midway, خرید, مرکز, توسعه MLS ورزشگاه و در حال حاضر بالا افزایش ساخت و ساز.

دلسوز و احترام صاحبخانه را تشخیص ارزش است که این کسب و کار مستقل را به یک منطقه به طور معمول در انحصار همان مطلوب ملی دارندگان حق رای دادن. آنها را در پیدا کردن یک راه به آنها را در هر نوع از خوبی توسعه. به جای آنها استفاده از تراژدی به عنوان بهانه ای برای ضربه زدن آنها را به محدود کردن.

جالب است که این اتفاق می افتد در همان زمان که این شهر است که به دنبال در حمایت مسکونی اجاره?

فیلیپ Jacobs, St. Paul

فاقد شواهد

در روز ما جشن ملت استقلال, مطبوعات پیشگام زد همراه با فشار داستان تیتر از آن ادعا کرد که تهمت تبلیغ نژادی تقسیم در کوه راشمور کمپین متوقف شود.

من خواندن کل داستان وجود دارد و نه یک نمونه از این مگر اینکه نویسنده معتقد است رئیس جمهور ارجاع به "ما" تاریخچه بودند یک چشمک-چشمک اشاره-اشاره فریاد به سفید پوستان تنها. اگر این مورد است که برخی از مواد مورد نیاز دیگر از نویسنده تعصبات و اعتراض نشانه های مشاهده شده در این تجمع است. در این داستان نشان داده و روزنامه نگاری تنبلی; در بدترین حالت قصور.

داستان را در خدمت یک هدف مفید: یک یادآوری برای نمایش پرچم من, نماد بزرگترین کشور روی زمین با وجود آن غیر قابل انکار-ناقص تاریخچه. و برای من نمایش پرچم من نه برای سفید پوستان بلکه برای همه ما یک ملت استفاده می شود که به تفکیک اما هنوز هم ارائه می دهد آزادی و عدالت برای همه, حتی اگر این آزادی شامل آزادی به چاپ حزبی سولفات تحت پوشش خبر داد.

Thomas L. Bonnett, مندوتا هایتز

مؤتلفه شیفتگی

رئیس جمهور از این ایالات متحده همچنان به تقسیم به جای متحد کردن ملت است. آقای مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر توسعه یافته شیفتگی با مؤتلفه قهرمانان میراث فرهنگی و مؤتلفه پرچم خود را در وجود این مسائل که نماد افزایش می دهد.

او نمی خواهد در واقع پرواز پرچم خود را بر کاخ سفید و یا او را? با حمایت از توانمندسازها به خصوص کسانی که در کنگره او را بیشتر جسارت و چه زمانی غیر قابل تصور می شود بیشتر از یک امکان ،

Thomas L. Lencowski, مندوتا هایتز

اجرای قوانین

در مورد این نامه در مقاله یکشنبه با اشاره به Columbus, مجسمه, سوالات من هستند: چه کلمبوس کمک به مینه سوتا ، چرا که مجسمه سزاوار محل افتخار در کنگره زمینه ؟

من پیشنهاد می کنم در حال حرکت آن را در جاهای دیگر نیست در مینه سوتا غیرقانونی.

موضوع دیگر در مورد قانون و نظم است که با آنچه رخ داده است در تاریخ 3 ژوئیه سال 2020 در داکوتای جنوبی. که رعایت قوانین از 1800s تایید توسط دیوان عالی ایالات متحده در سال 1980 در مورد آمریکایی های بومی زمین در داکوتای جنوبی? رئیس جمهور و فرماندار داکوتای جنوبی هر دو نادیده گرفته قانونی صاحبان زمین و انجام یک سیاسی عضو کمیته نیروهای مسلح سنا رویداد حتی اگر آنها دعوت نشده بودند. این هم یک مورد که در آن ما می دانیم که نقض قانون که مسئول اجرای این قوانین است.

این امر می تواند سخت تر به حرکت کوه راشمور یادبود.

پل توماس نورث سنت پل

جای اشتباه

در تاریخ 1 ژوئیه به اورومی اتیوپی جامعه تصمیم به تعطیل ایالتی 94 در اعتراض به یک رویداد است که رخ داده است در اتیوپی. در زمانی که کشور در حال مبارزه با یک بیماری همه گیر اقتصاد ما دچار آسیب شدید و هر دولت به هم ریخته است, مینه سوتا است مجبور به مقابله با چیزی کاملا نامربوط به امریکا است. ما هیچ صلاحیت در اتیوپی.

این گروه تصمیم به نقض قوانین ما با بستن بزرگراه بین ایالتی را برای حدود دو ساعت است. آن را در برابر قانون را تعطیل اتوبان. هیچ دستگیری ساخته شد. چرا ؟ چرا این قانون اجرا?

اگر اتیوپی جامعه احساس می کند به شدت به اندازه کافی در مورد آنچه اتفاق افتاده در اتیوپی شاید آنها باید به تظاهرات اتیوپی; در اینجا نیست.

J. Quitevis, شورویو



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن