شهرهای دوقلو اتحادیه های معلمان تقاضا مدارس بسته ماندن این سقوط

شهرهای دوقلو مربیان در روز جمعه به نام رژیم صهیونیستی است. تیم Walz به تاخیر در بازگشت به فرد آموزش در پاییز و

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

شهرهای دوقلو مربیان در روز جمعه به نام رژیم صهیونیستی است. تیم Walz به تاخیر در بازگشت به فرد آموزش در پاییز و گفت: خطرات ناشی از بازگشایی مدارس و در طول بیماری همه گیر کوروناویروس بیش از حد بزرگ هستند.

سنت پل و مینیاپولیس اتحادیه های معلمان سازماندهی یک راهپیمایی از J. J. Hill مونته سوری مدرسه آهنربا به فرماندار محل اقامت. راه رفتن در کنار پدر و مادر و دانش آموزان انجام برخی از نشانه هایی است که خواندن "من نمی توانم تدریس از قبر" و "دقیقا چگونه بسیاری از مرده بچه ها قابل قبول است?"

مربیان خواستار دولت در ادامه با آموزش از راه دور تا زمانی که آن را مطابق با یک سری از بهداشت عمومی و ایمنی معیار. آنها همچنین می خواهند استخدام کارکنان بیشتر اقتصادی و بهداشت و درمان برای حمایت از خانواده ها و مدارس و بهبود ساختمان مدرسه.

"با نزدیک شدن به سال SPFE و MFT می دانیم که این شرایط نمی توان ملاقات کرد و خواستار آموزش از راه دور را در آغاز سال" اتحادیه گفت: در یک بیانیه مشترک.

دادخواست خود را نزدیک است 10,000 امضا, St. Paul رئيس جمهور اتحادیه نیک فابر گفت.

سنت پل و مینیاپولیس اتحادیه های معلمان در پنج شنبه, جولای 24, 2020, سازمان, مارس از J. J. Hill مونته سوری مدرسه آهنربا به فرماندار اقامت در حمایت از بازگشت به آموزش از راه دور این پاییز. معترضان نشان داده شده در اینجا در مدرسه گوش دادن به سخنرانان در یک تجمع. (Julio اخدا-زاپاتا / پایونیر پرس)

آموزش و پرورش مینه سوتا منتشر شد یک نظرسنجی از معلمان و اعضای اتحادیه روز شنبه که 49 درصد از مربیان ایالت می خواهید برای شروع سال تحصیلی جدید مشغول به کار از خانه.

Walz و وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد شنبه که آیا مینه سوتا را بازگشایی مدارس می توانند در پاییز و تحت چه شرایطی.

آکادمی اطفال آمریکا در ماه گذشته تایید بازگشت به فرد در آموزش.

اما ایالات متحده coronavirus مورد اعداد شتاب و بسیاری از والدین تمایلی به فرستادن فرزندان خود به مدرسه است. سی و شش درصد از والدین در پاسخ به یک حالت اخیر وزارت آموزش و پرورش گفت: بررسی آنها ناراحت کننده و یا مطمئن نیستید در مورد فرستادن کودکان خود را به کلاس.

جداگانه بررسی St. Paul مدارس عمومی خانواده ها یافت می شود 26 درصد طرح برای انتخاب آموزش از راه دور اگر مدارس باز به بالا و یکی دیگر از 43 درصد مردد هستند.

Minerva کتررا, یک مادر دو دانش آموزان در مینیاپولیس منطقه گفت: بازگشایی مدارس بیش از حد مخاطره آمیز و بدون مدت دو هفته کاهش coronavirus موارد و دسترسی به کافی تجهیزات حفاظت شخصی.

"این یک بازی" کتررا گفت. "این یک ویروس است که هزاران نفر از مردم فوت کرده اند از. من نمی خواهم فرزندان ما به بخشی از این آمار است."

بخش مراقبت های پرستار, مریم ترنر التماس برای تصمیم گیرندگان برای قرار دادن سلامت و ایمنی کارکنان و دانش آموزان اول گفته او شروع به درمان بیماران مسن با COVID-19 مارس اما از آنجا دیده می شود جوان تر و جوان تر بیماران.

"لطفا اجازه ندهید روند بعدی که من می بینم در ICU بود ما معلمان ما خط مقدم مدرسه کارگران و خدای ناکرده فرزندان ما," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب