استفان Mihm: کارگران در اعتراض به این ویروس ممکن است فقط شروع

در هفته های اخیر کارکنان در سایت های مختلف به عنوان آمازون انبارها, گوشت, گیاهان پردازش و اتاق اورژانس را مطرح

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

در هفته های اخیر کارکنان در سایت های مختلف به عنوان آمازون انبارها, گوشت, گیاهان پردازش و اتاق اورژانس را مطرح زنگ بیش از شرایط نا امن ناشی از کروناویروس جدید. محل عفونت شده اند و سر به فلک کشیده در حالی که دنده محافظ بوده و در مزمن تامین کوتاه مدت. برخی از کارگران را آرام نگه داشته از ترس عذاب. اما تعداد فزاینده متوسل به تظاهرات تعطیل و حتی اعتصاب.

شاید این نباید تعجب آور است. نگرانی های ایمنی تعریف شده اند سابقه کار در امریکا. و در حالی که آمریکا بسیار بیشتر بوده است تحمل شرایط نا امن تر از بسیاری از دیگر صنعتی سازمان ملل آن را نیز پرداخت قیمت سرسام آور در از دست زندگی معلول بدن و گاهی خشونت آمیز اعتراضات کارگری.

که تاریخ باید به عنوان یک درس برای امروز کارفرمایان — و شاید یک هشدار است. اگر در گذشته هر راهنمای نارضایتی نهفته است که همه گیر است و ممکن است باعث تغییر شکل رابطه بین کارگران و کارفرمایان در عمیق و غیر قابل پیش بینی راه.

کار در قرن 18 و 19 بود به سختی و ریسک, اما بیشتر کار کشاورزی بود خطرناک تر از آن تا به حال شده است برای قرن ها. و در حالی که اوایل انقلاب صنعتی معرفی برخی از خطرات جدید — ماشین آلات ریسندگی برای مثال — نه تا نیمه دوم قرن 19 آیا خطرات محیط کار شروع به به طور چشمگیری افزایش.

یک دلیل افزایش تقاضا برای زغال سنگ که سوخت همه چیز از ماشین آلات مورد استفاده در کارخانه به راه آهن که میرسد این کشور است. ایالات متحده خوش شانس بود: آن را به حال گسترده ذخایر ذغال سنگ با کم عمق درزهای که می تواند به آسانی قابل دسترسی است. حرکت نزولی این بود که کارگران با اتکا به شدت در مواد منفجره برای استخراج آن با نتایج مرگبار. در اوایل قرن 20 آمریکا نرخ تلفات در معادن ذغال سنگ بتمنس بودند نزدیک به سه برابر کسانی که از, بریتانیا,: 3.5 سالانه مرگ و میر در هر هزار نفر از کارگران در مقابل 1.3.

حمل و نقل راه آهن ثابت تقریبا به عنوان خطرناک است. خطوط راه آهن تا به حال بسیار باریک و حاشیه سود در زمان محدود و تمایل شرکت ها برای نصب تجهیزات ایمنی و سیگنال و دیگر دستگاه صرفه جویی در زندگی. نتیجه این شد که به عنوان مورخ علامت Aldrich اشاره کرده است و کارگران هرگز در معرض چنین شانس وحشتناک خارج از جنگ. یک صندوق بیمه برای کارکنان راه آهن نشان داد که بین سال 1882 و در سال 1912 48 درصد از اعضای آن را مرگ آمد از حوادث محل کار. بعدی-بزرگترین قاتل بود تب حصبه در 7 درصد.

محل دیگری مطرح متفاوت اما به همان اندازه خطرات جدی است. ساخت و تولید تجهیزات و ماشین آلات و دیگر برنامه به طور بالقوه مرگبار فن آوری به ندرت به ویژه سپاه پاسداران و یا ایمنی سوئیچ. شرکت تصمیم به محافظت از کارگران خود را به دلیل, خوب, زندگی ارزان شد: یک مطالعه از پرونده های حقوقی ثبت به نمایندگی از کشته شدگان در این کار در اواخر قرن 19 در بر داشت که دادگاه اعطا خسارت تنها نیمی از زمان. در کل این جایزه شد معادل شش ماه حقوق و دستمزد.

این بیماری همه گیر از آسیب و مرگ و میر در محل کار تا به حال یک قبر در اثر روابط کار. هنگامی که مواجه با این احتمال که کارفرمایان خود را مراقبت کمی که آیا آنها زندگی یا مرگ کارگران شد رادیکال مشاهده کارفرمایان خود را به عنوان آلت از بی عاطفه سهامداران و دشمنان به شکست در همه هزینه ها.

در واقع این تصادفی نیست که این دوره از بزرگترین اعتراضات کارگری در کشور تاریخچه کامل با خشونت اعتصاب و شورش و بمب گذاری — رفت و دست در دست با بی سابقه تهدید برای ایمنی کارگران. برای کسانی که مجبور به تماشای دوستان زنده به گور در شفت خرد حمل و نقل خودرو و یا ناقص در کارخانه ها به دلیل شرکت سود قرار داده پیش از پرسنل کارگری و اعتصابات شد تنها پاسخ.

مقیاس ناآرامی در این دوره بود که سرسام آور است. در سال 1877 یک راه آهن, اعتراض به سرعت رشد کرد و به یک اعتصاب عمومی. در پیتسبورگ کارگران سوخته پنسیلوانیا راه آهن امکانات به زمین از بین بردن بیش از 100 لکوموتیو و 2000 حمل و نقل اتومبیل. پلیس و سربازان گارد ملی اخراج در اعتصاب کشتن 40. دیگر شهرهای مشابه را تجربه کرده تشنج.

و این بود که فقط یک سال است. در چندین دهه است که به دنبال اعتصاب و تعطیل کردن کل اقتصاد ملی در چندین نوبت با هزاران کوچکتر تظاهرات اخلال در صنایع شهرها و شهرستانها. این اغلب به خشونت با اعتصاب شورش و شبه نظامیان واحد آنها گانینگ. آن را اغلب باطل دوره که در آن کارگران می دانست که زندگی خود را بر روی خط در هر دو زمانی که آنها کار خود را انجام داد و زمانی که آنها حاضر به انجام آن است.

یکی از دلایل تشدید این درگیری بود که دیگر به معنی از پرداختن به ایمنی کار نمی کند. مقررات برای مثال به ندرت ثابت موثر است. ماساچوست در گذشت این کشور اولین کارخانه-قانون بازرسی در سال 1877 به تنظیم کننده توانایی خوب شرکت برای شرایط نا امن. اما این بازرسان به حال مشکل دسترسی به فروشگاه طبقه و جریمه آنها تحمیل می شد ناچیز است. پنسیلوانیا به همین ترتیب گذشت و دقیق قانون ایمنی در سال 1885. اما همانطور که با بسیاری از قوانین از این دوران آن را به حال یک نقص کشنده: بازرسان که تعطیل کردن یک معدن برگزار می شود شخصا مسئول اگر آنها موفق به متقاعد کردن دادگاه که بسته شد موجه.

اتحادیه های کارگری هم تا به حال تنها محدود موفقیت در بهبود شرایط محیط کار. آنها گاهی اوقات سازماندهی اعتصاب و یا تعطیل در اعتراض. اما به طور کلی آنها تا به حال موفقیت های بیشتر در حمله مشکل به طور غیر مستقیم. تامین کوتاه روز کاری مثلا به کمک آنها محدود به زمان است که کارگران صرف در معرض مواد شیمیایی خطرناک و یا شرایط. با پیشرفت غرامت کارگران, قوانین, آنها افزایش هزینه تصادفات و به کارفرمایان انگیزه ای برای بهبود ایمنی.

حتی پس از کار باقی مانده خطرناک امر در امریکا و حتی در خارج از معدن و صنایع سنگین. در سال 1909 پوشاک کارگران در شهر نیویورک رفت و در اعتصاب است. در میان خواسته های خود بودند و قابل اعتماد فرار از آتش و منع قفل کردن کارکنان در داخل کارخانه. در حالی که برخی از صاحبان ساخته شده امتیازات صاحبان مثلث Shirtwaist کارخانه نیست. در سال 1911 که کارخانه گرفتار در آتش است. کارگران عمدتا زنان جوان خود را به دام افتاده در داستان بالا. در مجموع 146 نفر یا کشته در آتش سوزی و یا شروع به پریدن کرد به مرگ آنها. آن را یکی از بسیاری از مشخصات بالا فجایع عصر و آن را وادار ایالت نیویورک برای آغاز تعمیرات اساسی کارخانه ایمنی و قوانین و مقررات.

دولت فدرال یک داستان متفاوت بود. با وجود تلاش های پراکنده برای بهبود شرایط در خطوط راه آهن و معادن آن بود تا پس از جنگ دوران که کنگره در نهایت جدی در مورد ایمنی محل کار. خیلی از انگیزه برای اصلاحات آمد از اتحادیه های کارگری و همچنین نارضایتی رو به رشد با مقررات دولت است. پس از یک دهه لابی کمپین ایمنی و بهداشت حرفه ای اداره شد و در نهایت ایجاد شده در سال 1970.

با تشکر در بخشی به OSHA تلاش های محل کار نرخ مرگ و میر کاهش یافته است 62 درصد بیش از 50 سال گذشته — یک موفقیت چشمگیر, هر چند آن را شایان ذکر است که اتحادیه های پژمرده به عنوان ایمنی کمتر شد و کمتر از یک موضوع است. این ممکن است یک ماده از همبستگی نه علیت اما هیچ دعوا که شرایط اسفبار قرن 19 و اوایل قرن 20 سوخت ظهور اتحادیه های کارگری در راه است که شرایط معاصر در محل های کار به طور کلی نیست.

تا به حال شاید. این ویروس به طور ناگهانی ساخته شده نسبتا امن مشاغل در مکان هایی مانند خارج شده و یا آمازون به نظر می رسد به مراتب بیشتر و خطر ناک می گویند هیچ چیز در حال حاضر خطرناک کار در کشتارگاه. در ضمن OSHA همه اما استعفا مسئولیت پلیس این شرایط است. به عنوان یک تعداد زیادی از کارگران در صورت انتخاب بین خطرات مرگبار در کار یا بیکاری ایمنی محل کار ممکن است یک بار دیگر تبدیل به یک فریاد حمایت طلبی برای رهبران کارگری و اصلاح طلبان.

اگر چه تکرار قرن گذشته خشونت بعید است که یک جوان سازی سازمان یافته کارگری نمی تواند تعجب آور پاسخ به مداوم تهدید جدید برای کارگران در سراسر کشور. و مانند پیشینیان خود یک قرن پیش اتحادیه های امروز مطمئنا تقاضا قوی تر از کارگر حمایت از قانونگذاران که ممکن است به تازگی پذیرای میان مرگبار بیماری همه گیر.

در آن حس رو به رشد تعداد اعتصاب و تعطیل باعث coronavirus ممکن است منادی. در حالی که شرکت ها طبعا نگران خط پایین خود را, آنها باید به یاد داشته باشید که در طول تاریخ آمریکا قرار دادن کارگران در معرض خطر است و اغلب در یک وحشتناکی بالا قیمت.

استفان Mihm استادیار تاریخ در دانشگاه گرجستان نویسندگان به بلومبرگ ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب