مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه می دهد ', سلطه,' DC تظاهرات به عنوان مدل برای کشورهای

توسط ZEKE MILLER, JONATHAN LEMIRE و مایکل بالساموواشنگتن (AP) — ادعای او حمایت "اکثریت خاموش" رئیس جمهور دونال

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

توسط ZEKE MILLER, JONATHAN LEMIRE و مایکل بالسامو

واشنگتن (AP) — ادعای او حمایت "اکثریت خاموش" رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل این کشور به یک مدل برای قریب به اتفاق نیروی او معتقد است مهم برای جلوگیری از گاهی خشونت آمیز تظاهرات که در سراسر کشور در زمان ناآرامی های نژادی. تاکتیک های خود بودند تقبیح شنبه توسط برخی از شخص اوباما به عنوان به خوبی به عنوان خود را presumptive دموکراتیک حریف.

پراکندگی خشونت آمیز تظاهرات در نزدیکی کاخ سفید را از شب قبل بود قوی نماد مغلوب ساختن پیشی جستن پلیس تاکتیک و تجلی فیزیکی از لفظی فرهنگ جنگ او دامن زده پس قبل از او انتخاب شد. لحظات پس از تاریخی لافایت پارک پاک بود مغلوب ساختن پیشی جستن راه می رفت در سراسر مطرح با یک کتاب مقدس در مقابل یک کلیسا آسیب دیده توسط آتش در جریان تظاهرات شب قبل.

"سی هیچ مشکلی شب گذشته. بسیاری از بازداشت. کار بزرگ انجام توسط همه. قریب به اتفاق نیروی. سلطه," مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی سهشنبه پس از یک شب که در آن به شدت مسلح نیروهای نظامی فدرال و ماموران swarmed شهرستان. مغلوب ساختن پیشی جستن افزود: "(با تشکر از شما رئیس جمهور تهمت!)."

رئیس جمهور می خواست به اقدام تهاجمی در پایتخت کشور — که در آن او می برد نامتناسب قدرت — به عنوان مثال برای بقیه کشور, ارشد مقام کاخ سفید روز سه شنبه گفت, صحبت خواست نامش فاش نشود به این دلیل که رسمی بود و نه مجاز به بحث در مورد داخلی تفکر است. مغلوب ساختن پیشی جستن امیدوار شخصی اش در راه رفتن به کلیسا پس از مقامات فدرال پراکنده معترضان خواهد ارسال یک پیام در مورد چگونه نیروی غالب می تواند بازگرداندن نظم و قانون.

رئیس جمهور تهدید کرده است که اگر متحده را به اندازه کافی دشوار اقدام او استقرار نظامی وظیفه فعال در سراسر کشور برای سرکوب ناآرامی ها در پی مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

"اکثریت خاموش!" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی سهشنبه, استقبال از یک عبارت محبوبیت رئیس جمهور ریچارد نیکسون در دهه پیش از این ادعا پشتیبانی گسترده ای برای اقدامات خود را. مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین با تاکید بر اهمیت سیاسی از لحظه ای به هواداران خود در توییتر اعلام کرد که "مدیریت من انجام داده است و بیشتر به صورت سیاه و سفید جامعه بیش از هر رئیس جمهور پس از آبراهام لینکلن."

منطقه کلمبیا فدرال وضعیت می دهد رئیس جمهور outsized قدرت به قانون به او اجازه می دهد به طور مستقیم با استقرار گارد ملی. او مجاز دادستان کل ویلیام Barr برای نظارت بر افزایش استقرار فدرال ماموران اجرای قانون از جمله اف بی آی به گروگان تیم امداد و نجات و ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر.

وزیر دفاع علامت Esper و ژنرال مارک Milley رئیس ستاد مشترک ارتش به دنبال فاصله خود را از دوشنبه شب حوادث پس از مقامات نظامی سابق انتقاد ظاهر خود را با رئیس جمهور. ارشد مقامات وزارت دفاع آمریکا به خبرنگاران گفت: دو آگاه بودند که پارک پلیس و اجرای قانون ساخته شده بود تصمیم به پاک کردن مربع یا که مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفته شده برای بازدید از کلیسای. آنها تا به حال شده است در واشنگتن به هماهنگی با دولت فدرال مقامات مجری قانون بودند اما منحرف به کاخ سفید به مختصر مغلوب ساختن پیشی جستن در نظامی آماده سازی مقامات گفت.

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن نما برای عکس برگزاری یک کتاب مقدس: "من فقط آرزو می کنم او آن را باز کرد یک بار در در حالی که."

و سی شهردار موریل Bowser خود گفت: از مسیریابی از معترضان "در هیچ زمان ما فکر می کنم آن را مناسب است که افرادی که تا به حال نه نقض مقررات منع رفت و آمد و یا هر چیز دیگری دریافت که درمان است."

دموکرات ها را ندارد و تنها آنهایی که گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن رفته بود بیش از حد.

"وجود دارد هیچ حق شورش حق ندارد برای از بین بردن دیگران مالکیت و حق ندارد به پرتاب سنگ به پلیس گفت:" نبراسکا جمهوری خواه ایالت بن Sasse. "اما وجود دارد اساسی — قانون اساسی — حق اعتراض و من در برابر پاکسازی یک تظاهرات مسالمت آمیز برای یک عکس op است که رفتار کلام خدا به عنوان یک سیاسی سرپا نگه داشتن."

آن بار که به این منظور بعد از ظهر دوشنبه برای اجرای قانون به روشن کردن اعتراض قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن راه رفتن به کلیسا و جلوتر از واشنگتن 7 بعد از ظهر حکومت نظامی. مقامات گفتند که تصمیم به پاک کردن این پارک ساخته شده بود در روز قبل از آن در پاسخ به خشونت های شب قبل از.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین دستور داد هواپیماهای نظامی به پرواز بالاتر از واشنگتن در روز دوشنبه شب به عنوان یک "نمایش قدرت" با توجه به دو وزارت دفاع کردند. آنها گفتند: ارتش آمریکا و گارد ملی بودند عامل تحت نام ماموریت "عملیات Themis." در اساطیر یونانی Themis است titaness الهی نظم و قانون که نماد مقیاس عدالت.

اجرای دستور به حذف این پارک ایجاد شده قابل توجه تقسیم صفحه نمایش تصاویر به عنوان افسران مستقر اسپری فلفل, فلش چتری و نصب واحد برای شکستن تظاهرات مسالمت آمیز حتی به عنوان برگ برنده در باغ گل رز گفت: او به حمایت از حقوق معترضان مسالمت آمیز. شیمیایی باقی مانده هنوز آویزان در هوا به عنوان او راه می رفت به کلیسا.

مغلوب ساختن پیشی جستن در واکنش به پاکسازی معترضان با شور و شوق پمپاژ مشت خود را در افسران در پارک. او شده است می خواهم خشمگین در مورد آخر هفته تصاویر کنار آتش در این منطقه با تاریک کاخ سفید در پس زمینه با توجه به زمان و سابق کمپین و مقامات دولت مجاز به صحبت علنی در مورد مکالمات خصوصی.

تهمت بود و هم عصبانی در مورد پوشش اخبار آشکار است که او شده بود با عجله به کاخ سفید پناهگاه در طول آخر هفته تظاهرات باور پارک, آتش سوزی در چه مقدار به خود تمدید محوطه جلوی او ظاهر می شود ضعیف است.

اما برخی از کاخ سفید و وزارت دادگستری با مقامات بخش خصوصی اذعان کرد که روز دوشنبه رویدادهای نمی خدمت دولت هست.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز سه شنبه در ظاهر به حمایت او را تهدید به اعزام نیروهای فدرال برای سرکوب ناآرامی های تحت 1807 قیام کنند. مقامات کاخ سفید روز دوشنبه گفت: شب حوادث نشان داد که این منابع در حال حاضر در دسترس به دولت های محلی باید قادر به برقراری نظم.

به جای تهمت خود را تبدیل توییتر آتش سوزی در نیویورک مقامات از جمله رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو مکرر سیاسی شریک مبارزه.

"نیویورک از دست داده بود به غارتگران اراذل و اوباش چپ رادیکال و دیگر اشکال Lowlife & تفاله" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "فرماندار حاضر به قبول پیشنهاد من یک مسلط گارد ملی. نیویورک شد پاره پاره به قطعات."

دولت فدرال فراهم کرده است همه تحت تاثیر متحده با یک لیست از گارد ملی منابع در دسترس به آنها مقام کاخ سفید گفت. این مقام افزود که تهمت پیام به استانداران بود که اگر آنها نمی, استفاده از تمام ابزار در زرادخانه خود را از آنها نباید انتظار یک دلسوز پاسخ به هر گونه درخواست برای فدرال دلار برای کمک به پاکسازی و بازیابی پایین.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ضمن تور کاتولیک در حرم روز سه شنبه در دومین راست مذهبی با مضمون ظاهر پس از او اعلام کرد خود را به "رئيس جمهور از قانون و نظم است."

واشنگتن اسقف اعظم ویلتون D. گرگوری نام آن را "قابل سرزنش است که هر کاتولیک امکانات اجازه می دهد خود را به طوری فجیع سوء استفاده و دستکاری در یک مد است که ما را نقض اصول مذهبی که با ما تماس بگیرید برای دفاع از حقوق همه مردم حتی کسانی که ما با آنها ممکن است اختلاف نظر دارند."

در روز سه شنبه درایو به حرم مغلوب ساختن پیشی جستن کاروان sped گذشته از اعضای گارد ملی مستقر در اطراف جنگ جهانی دوم یادبود. برخی از تماشاچیان در طول مسیر هو برگزار شد "black lives matter" نشانه یا حرکات زشت و ناپسند به عنوان کاروان نورد گذشته است.

فلوید درگذشت و پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس دوخته او را پایین و فشرده فلوید گردن با زانو خود را به عنوان مرد التماس کرد که او نمی تواند نفس بکشد. تظاهرات خشونت آمیز را خروشان در نمرات از شهرهای آمریکا, مارک سطح ناآرامی های نهان برای چند دهه.

___

Lemire گزارش از نیویورک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب