سرمقاله: قاضی kneecaps مطبوعات استقلال در سیاتل - Sun, 26 Jul 2020 PST

یک قاضی در شهرستان کینگ در هفته گذشته نه تنها روزنامه نگاران شغل سخت تر اما او قرار داده و آنها را در معرض خطر

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

یک قاضی در شهرستان کینگ در هفته گذشته نه تنها روزنامه نگاران شغل سخت تر اما او قرار داده و آنها را در معرض خطر در خیابان ها. دادگاه بالاتر باید فورا مداخله به اطمینان حاصل شود که مطبوعات آزاد را می توانید در ادامه به عملکرد بدون خدمت یک نقش دوگانه را به عنوان تمایلی پلیس خبرچین.

این مورد شامل پنج, اخبار سازمان – سیاتل تایمز روزنامه و چهار ایستگاه های تلویزیونی – که در زمان عکس ها و ویدئوها از معترضان درگیر شدن در خشونت و صدمه به اموال در 30 مه. به عنوان طبیعی است با ویژوال روزنامه نگاری آنها شات تصاویر بیشتر از واقع رفت برای چاپ و یا آنلاین.

جنایاتی که بعد شامل تنظیم به آتش زدن خودروهای پلیس و سرقت پلیس از سلاح گرم است. اداره پلیس سیاتل مورد بررسی قرار گرفته و هنگامی که آن را نمی تواند شناسایی همه متهمان آن subpoenaed محتوای منتشر نشده از, اخبار رسانه های.

آنها گفت: اما در حال حاضر یک قاضی دستور داده است تا آنها را به پیروی. آن را فوق العاده مشکل سابقه برای آزادی مطبوعات است.

برای روزنامه نگاران برای انجام کار خود را با موفقیت آنها باید اعتماد عمومی است. مردم نیاز به می دانم که زمانی که آنها به یک خبرنگار و یا عکس که مطالب را به کار گرفته و با صداقت و حرفه ای استانداردهای اخلاقی. که به ویژه با منابع که مایل به ناشناس باقی می ماند زیرا آنها می تواند دردسر برای به اشتراک گذاری اطلاعات حساس که نیاز به دانستن. عمیق در گلو, گلو احتمالا نمی خواهد که به صحبت وودوارد و برنشتاین در مورد واترگیت اگر آنها نمی تواند او را حفظ کند.

اگر اجرای قانون می تواند تقاضای دسترسی به مطبوعات یادداشت ها و تصاویر اعتماد تبخیر می شود. رسانه های غیر ارادی می شود یک دست پلیس.

بدتر تحت آن شرایط خبرنگاران قرار می گیرد در خطر واقعی زمانی که آنها در پوشش تظاهرات و شورش. معترضان که نمایش را فشار دهید به عنوان در cahoots با پلیس ممکن است به نوبه خود انگیزه های خشونت آمیز علیه خبرنگاران و عکاسان مستند حوادث.

"حتی با محدودیت قاضی قرار می گیرد و در حکم این است که نقض آشکار رسانه های راست به جمع آوری و گزارش خبری مستقل از نظارت دولت و دخالت" جامعه روزنامه نگاران حرفه ای ملی رئیس جمهور پاتریشیا گالاگر نیوبری گفت. "خبرنگاران در حال حاضر در صورت شک و تردید و بی اعتمادی از برخی از معترضان. این حکم تنها به تشدید آن احساسات و می تواند با قرار دادن روزنامه نگاران در بیشتر فیزیکی خطر است."

واشنگتن مطبوعات قانون سپر که ظاهرا محافظت رسانه ها از این نوع دولت و اجرای قانون تخلفات. قاضی در این پرونده به این نتیجه رسیدند که وجود دارد کافی بود تا منافع عمومی و تصاویر "بسیار مادی و مرتبط" و "بحرانی یا لازم" برای توجیه overruling سپر قانون است. کسانی که کد کلماتی که ایجاد یک خمیازه سوراخ دیدهبانی ایجاد کردن.

پلیس نیست فقط بخواهید برای چند تصاویر خاص. آنها خواستار هر تصویر گرفته شده بیش از 90 دقيقه در سراسر چندین بلوک از مرکز شهر سیاتل. که یک هدف بررسی است که ممکن است منجر به معافیت تحت قانون سپر. این یک سفر ماهیگیری با یک گروه از جان گذشته برای نشان دادن نتایج در هنگام بررسی آن متوقف شده است.

مطبوعات نمی تواند نگه داشتن دولت پاسخگو و در خدمت به عنوان ناظر اگر آن را مجبور به نوبه خود بیش منتشر نشده سوابق زمانی که پلیس آنها تقاضا. یک قاضی حکم داده است. ما امیدواریم که رسانه های خبری در مورد درخواست تجدید نظر به طوری که دیگر قضات می توانید بازگرداندن مطبوعات استقلال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب