حقه تا آستین خود را: مربی گلف باز حرفه ای راسل بیشه را عکس ترفند درمان - Sun, 24 مارس سال 2020 PST

منظره شماره 11 در اقیانوس تپه های شنی اندازه گیری فقط 131 متری پیچیده توسط یک زوزه sidewind خاموش اقیانوس آرام

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

منظره شماره 11 در اقیانوس تپه های شنی اندازه گیری فقط 131 متری پیچیده توسط یک زوزه sidewind خاموش اقیانوس آرام فریم لبه سمت چپ از سوراخ.

شرایط چالش برانگیز برای بسیاری از, اما, الهام بخش, برای, North Idaho College گلف مربی راسل گرو, است که شناخته شده به اب شلپ شلپ کردن در خلاق عکس ترفند.

"شما باید به شرایط مناسب" بیشه به یاد می آورد تفکر در جعبه توپ را روی گوه.

گرو خفه کردن راننده و هدف تا کنون سمت چپ که لبه جعبه توپ را روی گوه امواج اقیانوس و خاکستری افق تنها چیز قابل مشاهده در آی فون تصویری. او teed توپ بر روی یک مداد – نرم افزار نکته: از بین بردن پاک کن توپ نگه می دارد در محل – و آمار, افزایش, عظیم را کاهش دهد.

توپ boomeranged بیش از اقیانوس سوار باد فرود آرام بر پشت سبز و trickled پایین 20 فوت از سوراخ. دو زودتر تلاش U-تبدیل بیش از آب بزرگ خطر و به دقت از دست رفته سبز سمت چپ.

تا چه حد ضربه در واقع سفر از نقطه A به نقطه B با انحراف بیش از وجود دارد ؟ طولانی تر از سوراخ خود را ؟ شاید 75 متری بیش از اقیانوس قبل از جسارت به قرار دادن سطح?

"نمی دانم" گرو اعتراف کرد. "این تقریبا مثل این بود آینده رو به عقب نسبت به پایان. آن جالب خواهد بود به آن را ببینید در شات-تحقیقی."

که سهموی شات پیوست 20 عکس ترفند ارسال شده در بیشه را Instagram صفحه با عنوان: "فقط یک سر در #11 در اقیانوس تپه های شنی از سبز كم (131 متری) کامل راننده است بازی کند."

تعداد کمی از گرو فوت و فن عکس های نشان داده شده در گلف کانال یا اعلان مجدد توسط گلف هضم است. آنها اساسا یک سرگرمی برای گرو, که ماند مشغول با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس تا حد زیادی استفاده از ترمز به گلف رقابتی.

او یک بازیکن انجام با سه متوالی PGA غربی اقیانوس آرام بخش بازیکن از جوایز سال. 34 ساله معتقد است که او را بهتر و داده نشده است تا در رویای خود را از بازی در تور PGA. او انجام مربی هدایت NIC مردان به گذشته سه NWAC عناوین و زنان به 2016 تاج. او همچنین یک غنچه عامل املاک و مستغلات پس از کسب مجوز خود را از زمستان سال گذشته.

بیشه به خاطر تماشای 1999 نایک تجاری شامل تایگر وودز دستکاری توپ با یک گوه – آهسته و سریع و پشت سر خود را, و غیره. – قبل از تسلط توپ از هوا.

"که احتمالا که در آن همه آغاز شده است" گفت: Grove یک کار د لین بالا و دانشگاه آیداهو محصول. "در دبیرستان همه ما شروع به انجام است که پس از آن بود یک چیز."

گرو لذت می برد عکس ترفند زیرا آنها در خدمت به عنوان یک مطالعه شکستن چیزی به دفع کردن یکنواختی پس از 25 متوالی تمرین تراشه از همان نقطه و نیاز به او را به فکر می کنم در خارج از جعبه و ساخت تخیلی شات.

یکی از اخیر خود عکس ترفند احتمالا قدیمی ترین ریشه و قدمت آن به روز خود را به عنوان یک جوان با اهدای تا محدوده توپ در اوندیل. هدف: با 64 درجه گوه ارسال توپ بیش از یک قطب شاید 50 تا 60 فوت بالا از شش فوت دور.

"من به یاد داشته باشید به عنوان طیف بچه های ما استفاده می شود به سعی کنید به آن را انجام دهد" او گفت:. "من فقط فکر کردم شاید آن را امتحان کنید چرا که من می تواند نوسان باشگاه خیلی سریع تر در حال حاضر."

بازی توپ خود جلوی پا گرو تغییر بیشتر از وزن خود را روی پای عقب در زمان توانا نوسان و توپ افزایش یافت و تقریبا مستقیم تا پاکسازی قطب.

او برچسب گذاشته شده توسط فیل مایکلسون در این پست اما نمی شنوند و از گوه استاد. مایکلسون به معروف اقدام به عقب عکس از سربالایی شدید نهفته در رقابت و باز عمل دور است.

"من در ابتلا به آن در شکوفایی توپ در چمن و من تکیه چندان دور برگشت و کوه در می رم خیلی سخت با دستان من," او گفت:. "هیچ راهی وجود دارد شما می توانید آن را ضربه که بالا برخورد کردن در آن."

ایده های پاپ را به سر خود را زمانی که او ایستاده بیش از یک شات است که می تواند اعدام ده ها تن از راه و یا به پاک کردن ذهن خود را در طول یک جلسه تمرین. از این رو این دو تراشه که مورد نیاز 30 تا 40 طول می کشد در طول هفته اول قرنطینه.

گرو انباشته دو توپ در بالای هر یک از دیگر – نه بده در حق خود – رنده پایین توپ به سمت سوراخ و دوم نوسان همین به توپ بالا فقط قبل از آن فرود به زمین. پایین توپ کاهش یافته به جام جهانی با توپ بالا زیر کت و شلوار یک دوم یا دو بعد.

گرو متوجه بعد کسی پست کرده بود چیزی شبیه نشان دادن چقدر سخت می توان آن را برای تولید ایده های منحصر به فرد.

"من حدس می زنم وقتی که من مریض و خسته از هدف قرار دادن چیپ شات من از چیزی فکر می کنم و سعی کنید به آن را انجام دهد" گفت: گرو که مسابقات برای اولین بار در این تابستان انتظار می رود که واشنگتن در اواخر ماه ژوئن. "شما می توانید به معنای واقعی کلمه آمار هر شات های مختلف از یک میلیون راه های مختلف: بالا پایین چپ راست.

"که احتمالا یکی از دلایل من عاشق گلف و خسته نباشید من از آن است. وجود دارد بسیار به آن است. شما نه فقط تیراندازی همان بسکتبال به همان حلقه و بیش از بیش."

بدون هدف اغلب بسیار کمی کوچکتر: 4.25 اینچ قطر جام یا دوربین تلفن همراه خود را. دومی هدف در هیدن دریاچه با کم 5-آهن از 50 متری که توپ پرش در سراسر آب – فکر می کنم از یک پرش سنگ – قبل از تند گوشی خود را محافظت شده توسط یک بلوک فلزی با یک دوربین قطع جریان.

بدون پرش بیشه دو برابر فاصله منظره شات در سراسر کار د لین رودخانه. او به صف 4-آهن استینگر زاویه دار بر روی رودخانه در تلفن خود را در حدود 100 متری دور.

این راه اندازی به تنهایی در زمان در حالی که او از کار اخراج متعدد تلاش شکست خورده قبل از کشیدن آن را خاموش. اگر شما در حال فکر کردن او از دست یک دسته از توپ در دید شما می شود اشتباه است. این misfires فرود آمد استراتژیک در خاک تپه پشت هدف است.

گرو طول می کشد احتیاطی خود را به نگه داشتن باشگاه و تلفن امن و به منظور محدود کردن تعدادی از از دست توپ. او را شکست و یک نسخه پشتیبان تهیه راننده در Twin Lakes قبل از کشیدن یک شوت او با عنوان "تظاهر به فراموش کردن یک توپ را روی گوه." گرو راه می رفت بر روی جعبه توپ را روی گوه معمولی ظهور توپ جلوی کفش خود را منعکس آن را در بالای یک راننده و راديال آن را از هوا پایین fairway.

بیشه گفت: لذت بخش ترین عکس ترفند شامل دوستان و یا خانواده. وجود دارد یکی در ساحل هاوایی که در آن او مرتب توپ تا حدودی نامنظم با یک گوه ایجاد چرخش در توپ و ظاهر کلاه کردن پدرش آبجو. (کلاه شده بود unsealed و به آرامی مرتبه بهم چسبیده چون خرد کردن یک بطری توصیه نمی شود).

حتی خانواده سگ شکاری طلایی میسی به عمل می کنند. در هوشمندانه ویرایش Instagram ویدئو میسی رازک را در یک سبد خرید گلف به نظر می رسد به درایو به فروشگاه و می آید با یک بسته کاغذ توالت در روز هفت قرنطینه.

گرو نشده اقدام ترفند شات در رقابت "فی نفسه اما شما رو به خلاق. یکی که به ذهن می آید که در شراب دره (در Walla Walla) و به جای هدف قرار دادن یک سنتی تراشه من بازی آن را به عقب شیب و در حال اجرا آن را به پایین."

چند تا از گرو اولین عکس ترفند آمد در آریزونا در هنگام بازدید از دوستان رابرت تیلور و مایک دام. هر دو در حال رقابتی خاک-روروک مخصوص بچه ها دوچرخه – رابرت برنده X بازی طلا و همکاری با گرو در توضیح عکس ترفند شامل چند صحنه در دام حیاط خلوت آهنگ و دوره مانع است.

بیشه بازدید دو انباشته توپ از یک عمل حصیر ارسال یکی در جلو و دیگری در حدود 25 پا در هوا. فقط پس از تاثیر رابرت بینی-wheelies موتور سیکلت خود را به نزدیکی توقف در مقابل گرو که می کشد یک باشگاه از رابرت کوله پشتی و ان دوم با توپ بیس بال نوسان به عنوان رابرت سواری کردن.

گرو آن را احتمالا خود را در سخت ترین ترفند شات. از آن ساخته شده بود سخت تر توسط گرو داشتن به زدن چندین مرحله به عقب قبل از راه اندازی شات دوم.

مورد علاقه خود را فوت و فن شات ؟ باز راننده رو در par-3 در اقیانوس تپه های شنی در سواحل اورگان. او نشان داد او کار می کنند توپ را از راست به چپ هم همتراز 3 در Kapalua با 7-آهن است که با ارسال توپ به سمت قبر آبکی در اقیانوس قبل از گردش به چپ و فرود در سبز.

گرو اتحاد چند عکس ترفند در ذهن اما معمولا آن را تنظیم و شرایط جرقه تجسم است که منجر به ابتکاری شات.

"در نهایت من مطمئن هستم که من می توانم" بیشه گفت: احتمالا پول از تولید عکس ترفند. "که واقعا هدف من. من آن را فقط برای تفریح است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن