بالا Marlies در انتظار Maple Leafs' سرنوشت با اهل نجومی لغو

آمریکا هاکی لیگ لغو بقیه آن فصل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما ممکن است یک فرصت برای بالا چشم انداز با

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

آمریکا هاکی لیگ لغو بقیه آن فصل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما ممکن است یک فرصت برای بالا چشم انداز با تورنتو Marlies و باشگاه های دیگر به ادامه بازی اگر NHL رزومه.

اهل حکام رای دادند به اتفاق آرا به چه مانده از فصل به طور منظم برنامه به تعویق افتاد و پس از مارس 12 به علاوه برگشتی.

"جای تعجب نیست," Marlies GM لورنس گیلمن گفت: در یک کنفرانس تلفنی بعد از ظهر دوشنبه. "بدیهی است که ما در یک اقدام بی سابقه ، اما وجود دارد بیشتر مسائل مبرم برای جامعه ما است."

با توجه به Marlies طرفداران با بلیط برای لغو بازی تماس گرفته خواهد شد و دریافت هزینه کامل و یا اعتباری برای 2020-21 فصل است.

NHL در ضمن هنوز تعیین اینکه آیا آن را می توانید نجات آن فصل با چندین سناریو در نظر گرفته شده از جمله پرش مستقیم به یک حذفی مسابقات در اوایل ماه ژوئن, اما به احتمال زیاد جولای.

برگها باید گفت آنها تماس خواهد بود تا بالا Marlies بازیکنان اگر مجاز است. NHL باشگاه حذف شد از برگشتی زودتر از Marlies برای سه فصل گذشته و نمی تماس بگیرید تا هر کسی که بیش span.

NHL, اما, باقی می ماند, در مرحله اول از آن بازگشت به کار پروتکل با فصل در توقف و عدم دسترسی به امکانات به جز بازیکنان آسیب دیده است. فاز دو با دسترسی محدود شده است بحث شده اما نهایی نشده است. همچنین لیگ است برای تصمیم گیری در فهرستی اندازه با برخی از حالات از جمله به عنوان بسیاری از 30 بازیکن در تیم است.

این عوامل بر اساس آخرین اطلاعات پزشکی و دسترسی به تست تعیین خواهد کرد که آیا چندین بالا Marlies چشم انداز — از جمله تیموتی Liljegren کنی آگوستینو, جرمی Bracco, Egor Korshkov و یوسف Woll — فرصتی برای ادامه فصل است.

"چیزی که ما گفت: بازیکنان ما در خروج مصاحبه است که وجود خواهد داشت هاکی در برخی از نقطه و آن مسئولیت خود را به آماده شود" گفت: Marlies مربی گرگ مور اضافه کرد که آگوستینو بود خود را سازگار ترین بازیکن بیش از نهایی دو ماه.

گیلمن تحت تاثیر قرار گرفته بود با پیشرفت Liljegren همکاری با Rasmus Sandin در بالا دفاعی جفت شدن و قدرت بازی های زیادی از این فصل است.

"من شگفت زده می شود اگر او در حال پخش نیست در بالای هفت یا هشت (defencemen) با برگها فصل آینده را" گیلمن گفت.

اهل لغو به معنی کلدر جام حذفی نمی توان به دست فقط برای دومین بار در لیگ 83 سال سابقه. با توجه به AHL سایت مسابقات قهرمانی جایزه اول اهدا شد در سال 1938. اعتقاد بر این است یک برنده شد و تاج بدون جایزه ارائه فصل قبل.

این Marlies به پایان رسید و در مکان هشتم را در شمال بخش و 13 در کنفرانس شرق با رکورد 29-27-3-2. این Milwaukee Admirals یک نشویل شکارچیان وابسته زخم کلی برای اولین بار در 41-14-5-3.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام
Mark Zwolinski

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم تصمیم گیری ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب