بهار لیگ در ایالات متحده علاقه مند به تشکیل مشارکت با لامپ کم مصرف

آمریکا رشد و نمو فوتبال لیگ می خواهد برای کمک به لامپ کم مصرف کمیسر سفت Ambrosie ، برایان جنگل, مدیر عامل شرکت

توسط NASERINEWS در 2 خرداد 1399

آمریکا رشد و نمو فوتبال لیگ می خواهد برای کمک به لامپ کم مصرف کمیسر سفت Ambrosie ،

برایان جنگل, مدیر عامل شرکت بهار لیگ با نزدیک شدن Ambrosie در مورد همکاری. جنگل ارائه شده است فرصت را برای برخی از CFL تیم به تمرین و بازی در برابر بهار جوخه های لیگ در ماه سپتامبر در یک فرمت فشرده او می گوید: ثابت شده است به نفع خود بهره برداری است.

"من فکر می کنم وجود دارد می تواند یک فرصت جالب توجه در اینجا به دلیل آن را نه صدایی خوب برای تابستان یا پاییز فصل وجود دارد" جنگل گفت. "بهار لیگ تا به اینجا بوده است پس از سال 2017 و بسیاری از بازیکنان ما را ساخته اند آن را به لامپ کم مصرف, تیم و در برخی موارد شده است بسیار سازنده است.

"این کاملا از اهمیت زیادی برای ما که لامپ کم مصرف باقی می ماند در عمل."

این بار مشکل برای لامپ کم مصرف. Ambrosie گفت: بهترین سناریو برای لیگ باز است مختصر از فصل در ماه سپتامبر با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

اما لغو 2020 کمپین همچنان قطعی امکان.

Ambrosie با نزدیک شدن دولت کانادا برای کمک. لیگ سه قسمتی پیشنهاد شامل $30 میلیون بلافاصله بیشتر پول به صورت مختصر از فصل و تا به اضافی $120 میلیون در صورت لغو مبارزات انتخاباتی.

بهار لیگ یک رشد فوتبال عمل است. آن را متشکل از چهار تیم — با 38 بازیکن در هر فهرستی که تمرین مشترک و بازی در یک مرکز.

فصل آن معمولا در ماه مارس و به طور کلی به سه هفته طول می کشد. تیم دو بازی در هر کدام و در طول خارج از فصل در لیگ انجام ازمایش اردوگاه.

"آن را به بسیاری از بازی اما آن را به اندازه کافی برای بازیکنان به زمان فیلم" جنگل گفت. "اکثر تیم NFL حتی لامپ کم مصرف, تیم, که همه آنها به دنبال آنها می خواهند برای دیدن بازیکنان در دو بازی به نوعی واقعا ارزیابی آنها و گرفتن احساس برای آن.

"ما تا به حال برای پیدا کردن یک مدل است که کار می کنند از نظر مالی بنابراین ما می توانیم حفظ کنیم. ما رسیده سود سال گذشته و انتظار می رود به یکی دیگر از سود سال (در سال 2020)."

بازیکنان پرداخت نشده اما قرار دارد در هتل ها و تغذیه در طول فصل.

"در نهایت آنها دریافت فرصت" جنگل گفت. "ما گرفته ایم بچه ایم که در NFL عمل جوخه های سال قبل و در آینده آسیب است.

"وارد شدن به بهار لیگ مهم بود برای آنها را به نشان می دهد 'سلام من بازسازی, من سالم من می بازی و من کامل بروید.' آن بوده است بسیار ارزشمند به تیم NFL و حتی CFL تیم که برای ماده است."

وودز گفت: بهار لیگ ارسال کرده است بیش از 60 بازیکن به لامپ کم مصرف. که شامل تورنتو Argonauts کارفرمایی McLeod Bethel-Thompson, اتاوا Redblacks گیرنده Jalen ساندرز و سابق Heisman برنده جایزه Johnny Manziel.

بهار لیگ برگزار شد به صورت مختصر 2020 فصل که شروع شد یکی از آن تیم ها بازی در نمایشگاه بازی در دالاس در برابر یک تیم ملی. سپس هر چهار باشگاه تشکیل جلسه داد و به مدت سه هفته در لاس وگاس.

جنگل' پیشنهاد برای تماس های بین دو و چهار لامپ کم مصرف ترکیب تیم با بهار لیگ جوخه در نامشخص آمریکا محل برای سه تا چهار هفته. جنگل متمایل به اتخاذ کانادا قوانین و بازی در دیگر زمینه های گسترده تر مانند باندهای تروریستی در کانادا انجام دهد.

"در سال 2019 از XFL خواسته ما را به آزمون برخی از قوانین آنها به دنبال در برای سال 2020 راه اندازی" جنگل گفت. "آنها پرداخت می شود ما یک کم شش رقم برای مقابله با آنها کار می کنند اما ما مایل به تست کردن برخی قوانین چون ما درست رشد و نمو لیگ.

"ما می تواند کاملا متمایل به استفاده از, اگر نه همه, لامپ کم مصرف, قوانین و ما می تواند کاملا ترکیب لامپ کم مصرف دستورالعمل ها را به عنوان آن مربوط به فیلد مشخصات."

Ambrosie نشده به طور رسمی صحبت به جنگل اما گفت آنها رد و بدل ایمیل. در حالی که لامپ کم مصرف نشده درب بسته در یک سال 2020 فصل Ambrosie نگه داشتن همه گزینه های خود را باز.

"من در تلاش برای نگه داشتن ذهن باز به همه چیز" او گفت:. "یکی از با کیفیت از این کار این است که سعی کنید به دوستان و ایجاد روابط و کشف تمام گزینه های.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر می کنم آنچه ما فرمانداران من می خواهم انجام دهید این است پیدا کردن یک بزرگتر در آینده برای این لیگ است. که بدان معنی است که شما باید به باز کردن به افکار جدید است."

جنگل امیدوار به صحبت با Ambrosie, "زودتر از بعد."

"من فکر می کنم این چیزی است که نیاز به برخی از برنامه ریزی حتی اگر ما باید زیرساخت های ما در محل" جنگل گفت. "ما در حال بهتر مجهز برای مقابله با جریان بحران بهداشتی احتمالا بیشتر از سنتی بزرگتر ورزشی اشخاص در آمریکا از آنجا که ما کار را از یک محل.

"ما در شهرهای متعدد ما در حال رفتن به نیاز به اتوبوس به بازارهای مختلف ما لازم نیست مسافرت هوایی. ما نمی خواهد نیاز به زمان زیادی برای دریافت این تا و در حال اجرا است اما قطعا برای اهداف برنامه ریزی و پیدا کردن یک دلنوازی ساختار, من فکر می کنم این امر می تواند عاقلانه برای مکالمه به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

وودز گفت: بازی بازی با طرفداران نمی تواند موضوع را به عنوان بهار لیگ را در لاس وگاس.

وودز گفت: این دو نهاد خواهد مستقل به کار گیرند. CFL تیم خواهد رعایت لیگ CBA معنی این ایده نیز نیاز به پذیرش توسط لامپ کم مصرف بازیکنان' Association.

"هر نوع عملیات . . . نیاز به در نظر گرفتن زمان توافق دسته جمعی در کانادا" جنگل گفت. "ما می خواهم همچنان وجود دارد به عنوان یک نهاد با تیم ما و آنها می خواهم همچنان وجود دارد به عنوان یکی دیگر از نهاد اما که نمی خواهد ما جلوگیری از بازی کردن و بازی است."

یک منبع گفت: "کانادا با فشار یک لامپ کم مصرف/بهار لیگ مشارکت نکرده اند و بحث لیگ و CFLPA. منبع اعطا شد گمنامی چون لامپ کم مصرف نشده اظهار نظر علنی در مورد این موضوع.

مانند لامپ کم مصرف بهار لیگ این است که به دنبال گسترش بین المللی در اوایل سال آینده.

"ما امیدواریم که به یک تیم از ژاپن و شاید یک تیم از هر مکزیک و آلمان در بخشی از سال آینده" جنگل گفت.

وودز معتقد است TSN — از لامپ کم مصرف پخش شریک می تواند بخشی از این پروژه است.

"من اعتقاد دارم که آن را شدنی و من فکر می کنم وجود دارد می تواند یک پولی بازی در اینجا با TSN به طور بالقوه حتی اگر آن را در تعداد محدودی از بازی ها," او گفت:. "و این نیست خارجی به دلیل یک زمان وجود دارد که CFL تیم اداره می شود در ایالات متحده آمریکا

"من فکر می کنم کانادا نیاز به فوتبال است . . . من فکر می کنم این مهم است که لامپ کم مصرف چه چیزی در این سال قابل مشاهده است و به حدی است. در غیر این صورت من از ترس برای چه چیزی می تواند به جلو و یا آنچه که ممکن است پیش رو است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن