'قیمت یک زندگی': چارلز اسمیت یک زندگی کامل قبل از مرگ از COVID-19 - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

در سال 2008 خطبه برای یکتاپرست Church of Spokane, Charles "Chuck" Pennypacker اسمیت جونیور نوشت: "به یک جامعه

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

در سال 2008 خطبه برای یکتاپرست Church of Spokane, Charles "Chuck" Pennypacker اسمیت جونیور نوشت: "به یک جامعه از حافظه به این معنی است که ما دوباره عضو است که ما تاکید مجدد – شاید از طریق مراسم و یا آگاهانه اذعان – که آنچه ما امروز -- این واقعیت است که ما حتی امروز وجود دارد این است که در بخش های بزرگ به دلیل آنچه که دیگران انجام داده اند و ایستاده بود در گذشته."

اسمیت بود که نیروی دریایی کهنه بودجه تحلیلگر کمیسیون انرژی اتمی اسپوکن می افتد کالج کسب و کار, معلم, Spokane, مردان باشگاه های عضو مقرر وزیر یکتاپرستی و KPBX عضو هیئت مدیره. بالاتر از همه او یک متفکر که نگرانی اصلی او بود شخص انسان است. او در 29 آوریل از COVID-19. او 84.

متولد شده در لس آنجلس و مطرح در پالو آلتو کالیفرنیا اسمیت به دست آورده در رشته زمین شناسی از دانشگاه ایالتی اورگان.

او پس از خدمت در نیروی دریایی که در آن او ملاقات جویس الیزابت جانسون در یک افسران' دریافت. ازدواج آنها در سال 1959. زن و شوهر نقل مکان کرد و به جزیره مرسر واشنگتن و اسمیت مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی از دانشگاه واشنگتن در سال 1962.

زن و شوهر نقل مکان کرد به ریچلند برای اسمیت کار با کمیسیون انرژی اتمی. آنها دو فرزند داشتند اریک اسمیت و جنیفر McCormack.

اسمیت اختصاص یافته به پروژه های برای پیدا کردن صلح آمیز برای استفاده از سلاح های اتمی مانند استفاده از بمب برای حفر بنادر در امتداد خط ساحلی آلاسکا و هسته ای طراحی هواپیما.

"پدر من پس از چند سال او فکر کرد که:" این دیوانه است,' " گفت: اریک اسمیت که یک سخنگوی سابق-نقد و بررسی خبرنگار. پدر او یک بار گفت: "آنها هرگز پیدا کردن یک استفاده صلح آمیز هسته ای بمب. من متاسفم آن را فقط به کار نمی رود."

در سال 1965 اسمیت به نام به شهرستان آلامدا, کالیفرنیا, برای رزرو وظیفه در طول جنگ ویتنام. در طول این زمان اسمیت مشغول به کار به عنوان یک استاد در کالج ایالتی ساکرامنتو در حال حاضر دانشگاه ایالتی کالیفرنیا-ساکرامنتو. در نهایت اسمیت انتخاب دانشگاه بیش از بوروکراسی.

او در زمان یک موقعیت در اسپوکن آبشار جامعه دانشگاه به عنوان یک مربی کسب و کار و خانواده بسیار درگیر با Unitarian کلیسا.

"همه بلوک قصاب تخته برش" اریک اسمیت به یاد می آورد. "همه آنها تا به حال یک اتاق نشیمن گلخانه. همه ما تا به حال beanbag صندلی. و من به یاد داشته باشید برای کریسمس 1972, پدر من با دریافت چهار نسخه از 'جاناتان لیوینگستون مرغ دریایی.' منظورم این بود که کل 70s چیز است."

او به خاطر تمام خانواده خود در اتاق نشیمن در حالی که "بچه فیل پیاده روی" در گردونه. او نیز رفت و به نمایشگاه با خانواده اش تقریبا هر روز.

"پدر و مادر من عاشق 'مردم' چیزی که خیلی بیشتر از من" اریک اسمیت گفت. "هر زمان بستگان آمد, آنها همیشه برای همه را از طریق این. همه این خوش بین, تازه پاک جوان, بچه ها, همه آنها آهنگ آواز. آن sickeningly شیرین حتی برای من در سن 12 سالگی. پدر و مادر آن را دوست داشتم."

اسمیت در زمان علاقه در کودکان به عنوان افراد است. اریک اسمیت شد مشتاق دوچرخه سوار در دبیرستان و پدرش پیشنهاد او دوچرخه ایالت واشنگتن به عنوان برخی از اساتید در کالج جامعه به تازگی انجام شده است. بنابراین او آن را در طول دو سال سوم خود را از دبیرستان و تابستان رفتن به سال اول در دانشگاه واشنگتن است.

"پدرم گفت: بعد از آن" شما می دانید, من فکر می کنم من نوع دیوانه برای اجازه دادن به شما را انجام دهید که به'" اریک اسمیت گفت.

هنگامی که اریک شد تبدیل شدن به یک فرد بالغ و تصمیم گیری چگونه او متفاوت خواهد بود از پدر و مادر خود یکی از نتیجه گیری های او بر آمد این بود که او نمی خواهد نگران پدرش بود انجام داد. Erik گفت: پدر او نوع که خواهد نگران با صدای بلند در مورد اخبار شب.

"برای کسانی از ما که می خواهم 12 سال در این نوع از ترسناک دیدن پدر و مادر خود و عدم اعتماد به نفس در آینده" اریک اسمیت گفت. "اما پس از آن متوجه شدم که زمان رفت, هیچ, که فقط پدر من است. و این بود که پدر من در حال متفکر و انعکاسی اما شاید در جهان است که به عنوان خطر به عنوان پدر من اغلب به نظر می رسید فکر می کنم."

در سال 1984 اسمیت و جانسون طلاق گرفته است.

اسمیت ادامه داد: آموزش و در سال 1991 او ملاقات یک دانش آموز به نام جودی Pettingill یک طلاق مادر پنج بود که بازگشت به مدرسه. پس از او تا به حال خود را به اتمام کلاس او را دعوت به کالج برای تماشای ویدئو در حمام او ثبت جوزف کمپبل.

دو باند بیش از عشق خود را از خارج از منزل به خصوص پارک ملی گلیشر – و به زودی شروع به دوستیابی. در سال 1994 جودی Pettingill شد جودی اسمیت. یکی از judy's خاطرات مورد علاقه با چاک شد یک بار آنها رفت و کمپینگ در یخچال.

"ما در چادر و آن را به یک طوفان وحشتناک," او گفت:. "ما فقط گذاشته وجود دارد و ما می تواند بشنود تندر فقط آمار و رول پایین دره و آن را فقط فوق العاده ویژه. که فوق العاده هم فوق العاده است."

این دو برگزار شد اعتقادات مذهبی مختلف; Judy است مورمون اما آنها این کار را از طریق احترام متقابل است. جودی جوانترین پدر آن گرانج با آنها زندگی می کردند. حتی اگر آن نبود چه اسمیت بر این باور در او را گرنگ به او اوایل صبح در حوزه علميه 6 صبح در سراسر دبیرستان.

"او نوع پسر است که بود و حمایت و محبت از آنچه که بهترین برای شما بدون قضاوت شما بدون تلاش به شما بگوید چه باید بکنید و یا ثابت شما" گرنگ گفت.

در مورمون وجود یک سنت غسل تعمید برای مرده و گرنگ آورده این به اسمیت زمانی که او در مدرسه بالا است.

"من به او گفته بود که هنگامی که او در گذشت که من می خواهد که برای او" گرنگ گفت. "من برخی از متکبر مانند 16 و 17 ساله. من فقط به یاد داشته باشید او گفت: "اگر این چیزی است که باعث می شود شما احساس خوب و سپس آن را انجام دهد.' این شامل خیلی از او که در آن او فقط با محبت, با ملاحظه نوع و نه تحت تاثیر این عقاید مختلف است."

اسمیت رهبر شاهد برای صلح گروه برای کلیسای خود که به نیکاراگوئه رفت. سخنگوی سابق-نقد و بررسی خبرنگار دن وبستر او را به عنوان توضیح حضور آرام در طول سفر.

"این یک کمی خشن, سفر در نیکاراگوئه در آن روز در پشت وانت و کامیون و, اما او خوب بود در ساخت مطمئن شوید که همه نیازهای بودند که ملاقات" وبستر گفت.

پس از بازنشستگی اسمیت سوار در سفر بعدی خود به مطالعه الهیات در گنزگا دانشگاه و تبدیل شدن به یک وزیر مقرر در کلیسای کلیسای. برگرد. تاد Eklof برای اولین بار ملاقات اسمیت زیرا او در استخدام کمیته Eklof موقعیت در سال 2011.

"من اول و ماندنی شد چاک شد, شما می توانید او را یک مرد خوب, اما من فکر می کنم دلیل او به نظر می رسید خوب است چرا که او به نظر می رسید به مراقبت برای همه" Eklof گفت. "فقط یک بسیار مراقبت از روح بسیار علاقه مند به مردم گفتاری نرم و در عین حال معنوی حضور."

در سال 2013 پزشکان تشخیص داده اسمیت با بیماری پارکینسون.

"او نگه داشته در حال مبارزه persevering" گفت: دوست داگلاس Huigen.

در ژانویه 2018, جودی دیگر می تواند ارائه شوهر او را با این نوع از مراقبت مورد نیاز او و او رفت و به زندگی در اسپوکن جانبازان خانه.

اریک اسمیت در حال برنامه ریزی یک سفر به Spokane آخر هفته coronavirus بسته اسپوکن جانبازان خانه به بازدید کنندگان است.

"ما آن را تماشا و آن را به آینده نزدیک تر و نزدیک تر و نزدیک تر," او گفت:. "ما فکر 'خواهد آن اعتصاب ، آن را دریافت کنید از طریق درب از پدر من اتاق در خانه سالمندان است؟' و در نهایت آن را انجام داد. من فقط به خودم فکر آن چیزی است که بزرگتر از همه ما است. من فقط فکر نمی کنم وجود دارد که ما می تواند انجام دهد. من فکر نمی کنم وجود دارد که هر کسی می تواند انجام دهد."

خانواده گفت که پزشکان و پرستاران در Mann-Grandstaff VA مرکز پزشکی انجام یک کار فوق العاده در برقراری ارتباط با خانواده در حالی که اسمیت بیمار بود و خانواده را قادر به استفاده از FaceTime به صحبت با او.

گرنگ قادر به صحبت با اسمیت حدود 20 دقیقه قبل از او در گذشت.

"[دکتر] کشیده تا در FaceTime و من فقط به او اجازه دهید می دانم که چقدر او به معنای به من و من چقدر او را دوست داشتم" گرنگ گفت. "... من درک وجود دارد معیشت در اینجا در مخاطره. وجود دارد اما من قصد ندارم به پدرم بازگشت و شما می توانید با قرار دادن یک ارزش پولی است."

در سال 2010 اسمیت ارائه مقاله به مردان کلاب با عنوان "قیمت یک زندگی" که در آن او ارائه یک نمای کلی از راه های مختلف صنایع قرار دادن قیمت ها در زندگی انسان است.

"چه خواهد شد مهم خواهد بود که مردم شما را دوست داشت و کسانی که شما را دوست داشت" اسمیت نوشت: در نتیجه خود را. "راه هایی که شما مطرح جهان را با قصد و تلاش خود را اعمال شجاعت و صداقت و محبت و ایثار است. هدیه ای از زمان شما را با دیگران به اشتراک گذاشته و اهمیت خود را در زندگی خود را. ... نمی توان آن را به دفعات مشاهده شده از آن شما می توانید نام اما چگونه بسیاری از شما احساس عمیق و ماندگار نبود زمانی که شما از بین رفته اند. خاطرات خود را ترک خواهد کرد و شما مهم نیست آنچه که مهم است این خاطرات که زندگی در کسانی که شما را دوست دارم. ارزش خود را اندازه گیری و سپس در چگونه به خوبی شما گذشت روز خود را. ممکن است این قیمت یک زندگی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب