Jace فردریک: اتمام سوراخ در TPC شهرهای دوقلو را روزهای یکشنبه در 3M باز باید ببینید تلویزیون

با شروع نقل مکان کرد تا در شماره 16 بیش از آخر هفته — آن را یک driveable 300-حیاط پر 4 بازان در جهان در واقع م

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

با شروع نقل مکان کرد تا در شماره 16 بیش از آخر هفته — آن را یک driveable 300-حیاط پر 4 بازان در جهان در واقع می تواند شلیک 5 تحت بیش از نهایی سه سوراخ به اوج تا 3M باز مدیره رهبر.

و یا آنها می تواند حرکت به عقب.

که آنچه در متی ولف هم یکشنبه. دفاع قهرمان شد 5 زیر برای او دور از طریق اولین 15 سوراخ یکشنبه و در موقعیت حداقل به ایجاد یک اجرا در یک تکرار. با توجه به طول محکم کردن عقاب در دو تا از نهایی سه سوراخ شد قطعا یک احتمال است.

اما درایو خود را در 16 سوراخ شد و در حدود 30 متری سمت چپ و او قادر به بالا و پایین برای مرغک. او از دست رفته طولانی مرغک زدن توپ در شماره 17 و او توپ را روی گوه شات در شماره 18 رفت و از چپ روم او را به پانچ کردن به fairway. رویکرد خود را به ضرب گلوله در طول پرواز سبز و متعاقب آن تراشه نمی توانید به عقب بر روی سبز و او ثبت دیو.

نه کاملا همان پایان به یک سال پیش زمانی که او eagled شماره 18 برای ضبط اولین PGA Tour برنده شوید. که زیبایی از بسته شدن سوراخ در TPC شهرهای دوقلو. آنها به بازیکنان یک فرصت برای تولید آتش بازی و یا شلیک خود را در پا.

که چه داستین جانسون را در شماره 18 در پنجشنبه شلیک سه عکس به دریاچه برای چهارگانه دیو. در گروه بعدی, Ted پاتر جونیور قرار داده و دو توپ در آب است.

هیچ یک از بسته شدن گروه های یکشنبه دیدم عکس های خود را دریافت کنید اما ولف تونی Finau حداکثر هما و Charl Schwartzel در میان بازیکنان با شانس برای برنده شدن به عنوان نهایی سوراخ تنها به امید خود را از عقاب شکست زمانی که آنها سوار آن را به خوبی چپ — آب برای مرجع فقط سمت راست fairway — و به درخت و علف های بلند مشکل است.

الکس Noren مورد نیاز حداقل مرغک در شماره 18, به یک شات. او آمار کامل توپ را روی گوه شات که سمت چپ او را با 240 متری به رنگ سبز اما او پرواز سبز — که همچنین خوب است. هر چیزی آمار بیش از سبز به گلف بازان متناسب با تمام هفته. Noren سوم شات شتافت حدود 10 پا گذشته و او از دست رفته خود را متعاقب آن مرغک زدن توپ خود را به پایان, شات در پیروزی.

بله شماره 18 می تواند منجر به لحظات سحر و جادو مانند یک سال پیش زمانی که Bryson DeChambeau eagled آن روز یکشنبه به مختصری منجر شود تنها به ولف همین کار را برای برنده شدن در این مسابقات با یک شات. همچنین می تواند خود را به آتش کشیدند.

که این مورد در شماره 16 و همتراز 3 17 — که همچنین ویژگی های خطرناک شات بیش زیادی از آب بدن.

در حالی که آن را هنوز به زمینه کشت از ستاره های بزرگ از طریق دو سال از این رویداد — در این سال بود که تا حد زیادی به دلیل آن که در آن کاهش یافت و در برنامه — 3M باز است که هیچ اگر نه سرگرم کننده. TPC شهرهای دوقلو است "gettable." شما می توانید شمارش birdies در خوشه اگر شما هدف قرار دادن عکس های خوب. وجود دارد یک دلیل برنده شدن نمرات در دو سال شده اند زیر 21 و 19 زیر به دست آمد. که بخشی از دلیل بدون سرب امن است در TPC شهرهای دوقلو, آن را به عنوان امری عادی برای بازیکنان به نوبه خود در دور 7 و 8 در هنگامی که آنها در حال شلیک در تمام سیلندر.

Richy Werenski trailed مایکل تامپسون توسط چهار سکته مغزی در اواخر روز شنبه و بسته فاصله بیش از چهار نهایی به سر به یکشنبه با سهم منجر شود. روز یکشنبه آن را تامپسون اجرای پایین کشش birdieing Nos. 16 و 18 به دیگران شک و تردید عمل به برنده شدن در این مسابقات ، آن را هیجان انگیز را به آخرین سوراخ.

تا زمانی که وجود دارد PGA Tour توقف در بلین که به احتمال زیاد خواهد شد در این مورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب