رهبران محلی برای درخواست معترضان پیام نمی شود از دست رفته به جامعه آدرس غارت و خشونت - Mon, 01 Jun 2020 PST

رهبران محلی در دولت و جامعه در اسپوکن تشکر معترضان که نشان مسالمت آمیز بعد از ظهر یکشنبه و محکوم به خشونت و غا

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

رهبران محلی در دولت و جامعه در اسپوکن تشکر معترضان که نشان مسالمت آمیز بعد از ظهر یکشنبه و محکوم به خشونت و غارت.

اعتراض به خود جلب کرد هزاران نفر نشان داد که در برابر خشونت پلیس علیه جوامع رنگ و مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس. اصلی اعتراض صلح آمیز باقی مانده اما پس از بسیاری تا به حال برخی از سمت چپ شروع به غارت و خرابکاری در کسب و کارهای محلی و دادگاه.

در طول یک کنفرانس خبری دوشنبه شهردار نادین وودوارد گفت: بعد از ظهر یکشنبه در اعتراض به تولید مهم مکالمات بین جامعه و اجرای قانون او امیدوار است ادامه خواهد داد.

"اعتراض ما بیشتر از بعد از ظهر قدرتمند بود به عنوان مثال به بقیه کشور در مورد آنچه که ما به عنوان یک جامعه" وودوارد گفت.

او همچنین تشکر معترضان که در مرکز شهر در اوایل صبح روز دوشنبه به تمیز کردن هر شیشه های شکسته و یا باقی مانده در سمت چپ پیاده رو و خیابان.

بتسی Wilkerson تنها سیاه و عضو اسپوکن شورای شهر خواست خانواده ها از رنگ به امن و گفت: او قدردانی وحدت و جامعه که با هم برای اعتراض.

"دریایی از مردم وجود دارد شبیه اسپوکن ما می خواهیم آن آنقدر متنوع آن متحد," او گفت:. "رالی شگفت انگیز بود."

Wilkerson گفت: او یکی از سه نسل به دیدن تظاهرات با کمی تغییر و او از مردم خواست تا همچنان نشان اما خواسته مردم را به خودداری از خشونت است.

"نمی غارت نمی نابود کردن اموال, اما لطفا به خاطر اعتراض" Wilkerson گفت.

وودوارد و Wilkerson پیوست شد توسط تعدادی از رهبران جامعه و شبان که تشکر کسانی که اعتراض کردند. از آنها خواسته جامعه به یاد داشته باشید عمیق تر پیام و حفظ و دفاع از تغییر.

کشیش شون دیویس که منجر عیسی جواب شهرستان کلیسا در اسپوکن با اشاره به تلاش های اسپوکن اجرای قانون رهبران و جامعه سیاه و سفید ساخته شده بود به سوی درک در سال های اخیر و گفت که او با افتخار به حمایت از اعتراض و قدردانی از دیدگاه های گوناگون.

او همچنین خطاب به گروه های که تخریب و غارت مرکز شهر فروشگاه.

"آن اندوه من را ببینید که گاهی اوقات شما باید مردم خود را با دستور کار است که درک نمی کنند و پدران و مادران که گریه برای قرن ها به سیستم عامل به صدای آنها را شنیده," دیویس گفت:. "من می خواهم بگویم من به قدردانی از این شهردار. او گفت که ما نمی خواهد اجازه می دهد جامعه ما به فریب خوردن از آن پیام فرستاده است که ما واقعا در اینجا به عنوان یکی از مردم یک شهر یک صدا و ایستاده با هم به عنوان یکی از مردم است."

Kurtis رابینسون رئیس جمهور Spokane, NAACP گفت: این رویداد شده است, ربوده شده توسط گروه های دیگر اما او امیدوار است برخی از درس های مهم هنوز هم می تواند گرفته شده رو به جلو است که هر کس درگیر شد و انسانی است که جامعه نیاز به وحدت برای پیشرفت.

"ما نیاز به دریافت راحت با این ناراحت کننده" رابینسون گفت: "از آنجا که ما در آسایش هستند مشکل است. محدوده آسایش ما مطرح شده و تاریخی که زمینه گنجانده شده در آن است. ما نیاز به از بین بردن آن و جایگزین کردن آن با چیزی بسیار انسانی تر و خیلی بیشتر دوست داشتن خیلی بهتر است و این چیزی است که ما گریه کردن. ما فقط می توانید وجود دارد با هم."

در یک کنفرانس خبری جمعه بعد از ظهر کلانتر Ozzie Knezovich گفت: کسانی که تا به حال استفاده, اعتراض, به عنوان یک فرصت برای غارت و خشونت رسوا جورج فلوید حافظه.

"شما همه مدیون آفریقایی جامعه یک عذرخواهی" Knezovich گفت. "شما آسیب دیده خود را فقط به علت."

Knezovich که همچنین به شرایطی که منجر به Floyd مرگ غیر قابل توجیه گفت: قبلا اعتراض کرده بود منجر به برخی از مکالمات مهم درباره مسابقه بین خود و تظاهر.

او گفت که او به دنبال اتهامات عنوان شده علیه کسانی که در حال تخریب دادگاه و گفت: او را دوباره بازداشت هر کسی که در تلاش به خرابگری یا غارت کسب و کار دوشنبه شب و یا بعد از آن در هفته.

هر دو Knezovich و رئیس Meidl گفت: مردم هنوز هم رایگان به اعتراض اگر آنها را انتخاب کنید هر چند اجرای قانون کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب