آخرین: شهردار شیکاگو محدود, خودرو, حمل و نقل دسترسی

آسوشیتد پرسآخرین به مرگ در مینیاپولیس جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلی

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

آسوشیتد پرس

آخرین به مرگ در مینیاپولیس جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس فشرده زانو در گردن او:

___

شهردار شیکاگو لری Lighfoot می گوید دسترسی به مرکز شهر محدود شده است به تنها به ساکنان و کارگران ضروری و گارد ملی را با حضور در شهرستان به عنوان مقامات به دنبال بنیادی خشونت ناشی از تظاهرات پس از پلیس با قتل جورج فلوید.

Lightfoot دوباره یکشنبه ستایش صلح آمیز معترضان گفت: او می ایستد "شانه به شانه" با کسانی که محکوم فلوید مرگ پس از مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن در طول بازداشت در اوایل این هفته.

اما او گفت که به منظور حفاظت از شهر دولت توافق برای اعزام "مشروط گارد ملی" را به "محدود سازد."

او می گوید: اتوبوس و قطار خدمات به مرکز حلقه است به طور موقت به حالت تعلیق درآمد. Drawbridges که دهانه چندین امتداد رودخانه شیکاگو در داخل و خارج از منطقه هستند مطرح شده برای محدود کردن دسترسی به وسیله نقلیه.

و Lightfoot می گوید citywide 9 بعد از ظهر تا 6 صبح مقررات منع رفت و آمد را در اثر باقی می ماند به طور نامحدود. مقامات می گویند وجود دارد 240 دستگیری شنبه شب و اوایل روز شنبه و شش نفر به ضرب گلوله کشته شد یک ضرب در حلقه در طول چهار ساعت span شنبه شب.

___

لس آنجلس مسلح سربازان گارد ملی گشت در خیابان های لس آنجلس روز یکشنبه به عنوان شهر شروع به تمیز کردن پس از یک شب از خشونت که دیدم تظاهرکنندگان برخورد بارها و بارها با افسران مشعل وسایل نقلیه پلیس و غارت کسب و کار.

ماموران آتش نشانی در پاسخ به ده ها تن از blazes و نمرات کسب و کارهای آسیب دیده بودند. یکی از سخت ترین-آمار مناطق اطراف بیشه محبوب high-end, هوای آزاد, بازار غرب از مرکز شهر که در آن صدها نفر از معترضان swarmed محله, دوش گرفتن پلیس با سنگ و اشیاء دیگر و خرابکاری در فروشگاه. یک افسر دچار جمجمه شکسته لس آنجلس رئیس پلیس میشل مور گفت.

ویندوز هم شکسته شد در تقریبا در هر فروشگاه به همراه یک کشش از ملروز خیابان. در تونی K کفش, فروشگاه, صاحب آلن Kokozian گفت: کل محصول انبار شده بود یا به سرقت رفته و یا آسیب دیده است.

Kokozian گفت که او با ضربه به سر با یک بطری پرواز به او التماس کرد با غارتگران به فراغت خود را استقرار شنبه شب.

"این نه یک اعتراض سیاسی. این است که اساسا یک دسته دزد گرفتن با هم و با بهره گیری از یک وضعیت" Kokozian گفت: به عنوان او به بررسی سوراخ در سقف خود را ناشی از آتش است.

دوربین امنیتی در فیلم نشان داد گروهی از مردم بسیار مخربی جلو پنجره FRANCES دود مغازه در مرکز شهر لس آنجلس در اوایل روز شنبه. در عرض یک دقیقه آنها را خالی کرده بود فروشگاه قفسه و فرار کرد.

"من خیلی عصبانی است. من خیلی عصبانی است. شما می دانید, آن را در زندگی من قرار داده و همه چیز را به آن را" صاحب ناتالی Mishali گفت کیلوکالری-تلویزیون. "من برای صحبت کردن از حقوق بشر است. من باور دارم که. من بسیار پرشور در مورد آن است. این فقط بهانه ای برای سرقت."

___

پورتلند اورگان پورتلند شهردار تد ویلر اعلام کرد که شهر حکومت نظامی ادامه خواهد داد و دوباره شروع می شود در 8 بعد از ظهر یکشنبه.

برای دومین شب مردم در پورتلند خیابان های شهر پرسه می زدند.

افسران گفت: برخی از پرتاب پرتابه در آنها. با توجه به بیانیه ای آتش بازی و "هوایی خمپاره" پرتاب شد و در Multnomah County Courthouse اواخر روز شنبه.

در یک صدای جیر جیر صبح روز یکشنبه ویلر پورتلند شهردار نوشت: "آشوبگران هستند و نه رهبری اعتقاد راسخ به تغییر سیستمیک نژاد پرستی. آنها اپورتونيست با استفاده از پوشش تظاهرات مشروع برای ایجاد ترس در جوامع ما. اجازه ندهید که آنها را."

___

GOLDSBORO, N. C. — کارولینای شمالی وزیر که بسیج مردم در سراسر کشور با مردم فقیر انتخاباتی در واکنش به تظاهرات آوردن ملت گفت سیستمیک نژادپرستی و نابرابری اقتصادی رفته اند برای بیش از حد طولانی است.

"خدا را شکر مردم در خیابان امتناع از پذیرش آنچه که دیده شده است به صورت عادی برای بیش از حد طولانی گفت:" برگرد. William J. آرایشگر در خطبه برنامه تلویزیونی از او Greenleaf کلیسای مسیحی در کارولینای شمالی.

او به نام تصویری پخش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس است که موجب بزرگ تظاهرات در شهرستانها در سراسر ایالات متحده "viscerally یادآور لینچ کردن عکس ها استفاده می شود به تهدید و ارعاب آفریقایی-آمریکایی برای چندین دهه در این کشور و به معنای واقعی کلمه با تهدید و ارعاب ملت است."

در آنچه که او به نام یک نامه معنوی به ملت آرایشگر گفت: هم پیوسته بی عدالتی های سیستمیک نژادپرستی و فقر و ویرانی زیست محیطی جنگ اقتصاد و نادرست اخلاقی روایت از ناسیونالیسم مذهبی همه باید با هم.

___

دنور — شهرستان خدمه صرف صبح یکشنبه شستشو نقاشی های دیواری کردن ساختمان ها و تمیز کردن خیابان ها در یک صحنه در حال پخش در سراسر کشور, در سراسر کشور پس از تظاهرات تبدیل آشفته و مخرب است.

بسیاری از کسب و کار در مرکز شهر دنور سوار کردن فروشگاه خود را جبهه با برخی از پوشش های دیواری مانند "من نمی توانم نفس بکشم." ساختمان در سراسر مرکز شهر بودند ناخوانا با نقاشی های دیواری با پیام مانند "کشتن پلیس!" در بالای کنگره غرب, مراحل نقاشی های دیواری در ویندوز بالاتر از سه ورودی را بخوانید "Stop Killing ما است."

پلیس در جستجوی فرد رانندگی وسیله نقلیه که آنها می گویند عمدا زده یک رزمناو پلیس پس از نزدیک به اعتراض کرده بود تا حد زیادی شکسته در مرکز شهر دنور. دو مجروح افسران خارج از بیمارستان; هر سه در حال انتظار برای بازیابی, Denver, پلیس هنوز توییتی.

___

سالت لیک سیتی — در سالت لیک سیتی که در آن 41 تظاهر کنندگان دستگیر شدند و پس از آنها روشن یک ماشین پلیس را به آتش زده و یک افسر با یک خفاش شنبه شب مسئولان شهرستان منعکس شده صبح یکشنبه در مورد وضعیت رو به ملت به عنوان خدمه پاک, نقاشی از ساختمان ها و تمیز خیابان های خالی.

"ما همه صدمه زدن به از این هفته و روز گذشته به طور خاص دلخراش بود برای شهر ما و شهرهای سراسر کشور, اما این است که در مورد چیزی بسیار عمیق تر و طولانی مدت تر از یک اعتراض یا شورش" گفت: Salt Lake City, شهردار ارین Mendenhall دموکراتیک سابق شهرستان councilwoman است که در سال اول به عنوان شهردار.

"ما می یابند و ما را بهبود می یابند در آینده هم برای بازسازی سیاست ها و به آدرس زیرخاک در اوردن unpack سیستمیک نژادپرستی وجود دارد که در این شهرستان و در هر شهرستان در سراسر این کشور است."

Salt Lake City, رئیس پلیس مایک براون گفت که او می خواهد به شنیدن از مردم چگونه افسران او می تواند بهتر انجام دهید اما گفت: "ما نمیتوانیم معنی دار مکالمات در یک اشوبگرانه وضعیت است."

___

پلیس دیترویت بازداشت دهها نفر در ادامه اعتراضات بیش از مرگ جورج فلوید.

دیترویت اداره پلیس می گوید روز شنبه که از 84 نفر را بازداشت گرفته شنبه شب 63 نمی در شهرستان زندگی می کنند و دو زنده خارج میشیگان.

شصت نفر دستگیر شده بودند در تظاهرات جمعه شب و اوایل صبح روز شنبه. از این تعداد 37 زندگی می کنند در خارج از دیترویت.

تظاهرات در دیترویت در میان دیگران برگزار شد در شهرستانها در سراسر ایالات متحده است.

___

واشنگتن — جورج فلوید را وکیل خانواده بن Crump می گوید او فکر می کند جدی تر به اتهام قتل باید در برابر سفید مینیاپولیس افسر پلیس که فشرده زانو خود را به Floyd گردن به او التماس برای هوا.

Crump می گوید او معتقد است وجود شواهد کافی برای نشان دادن افسر اقدامات پیش برنامه ریزی شده.

افسر درک چوین, 44 شد و متهم هفته گذشته با سوم قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس که در حال ثبت در موارد غیر عمدی و مرگ است. چوین همچنین متهم شد که نادیده گرفتن یک افسر دیگر که ابراز نگرانی در مورد فلوید یک مرد سیاه و سفید به عنوان او دراز دستبند بر روی زمین است.

Crump فردا می گوید: "ما نمی دانیم چگونه است که نه قتل عمد."

با توجه به شکایت چوین او زانو در Floyd گردن به مدت هشت دقیقه از جمله نزدیک به سه دقیقه پس از او متوقف شد در حال حرکت و صحبت کردن است.

کالبد شکافی گفت: ترکیب اثر بودن مهار پتانسیل باده در Floyd را از سیستم خود در زمینه مسائل مربوط به سلامت از جمله بیماری های قلبی به احتمال زیاد منجر به مرگ او.

___

سیاتل سیاتل دوباره باید 5 بعد از ظهر در سطح شهرستان مقررات منع رفت و آمد یکشنبه و پلیس آنها را دستگیر حداقل 27 نفر در طول پنج شنبه تظاهرات قتل جورج فلوید.

غارتگران شکست در مرکز شهر مغازه و در یک نقطه بین ایالتی 5 به طور خلاصه بسته از طریق مرکز شهر هنگامی که تظاهرکنندگان بر روی جاده. واشنگتن و رژیم صهیونیستی. جی Inslee است اعزام 200 سرباز گارد ملی برای کمک به حفظ نظم.

___

چارلستون S. C. — برخی از صاحبان کسب و کار در چارلستون کارولینای جنوبی جاروب شکسته شیشه غرور و ویندوز و در زمان انبار از غارت قفسه های صبح یکشنبه پس از فوران اعتراضات به خشونت است.

شیشه های شکسته آشغال پیاده رو خارج مغازه در مرکز شهر چارلستون که در آن رستوران ها و مغازه ها به تازگی بازگشایی پس از خاموش شدن به دلیل coronavirus. صدها نفر از مردم این شنبه برای آنچه که شروع به تظاهرات صلح آمیز در پی قتل جورج فلوید در مینیاپولیس اما spiraled به خرابکاری و خشونت یک شبه.

برایان Lucier یافت می شود سنگ های بزرگ استفاده می شود به سر و صدا در جلوی پنجره ها از فروشگاه کینگ منجر Cigar Lounge.

"این همه فقط می افزاید: توهین به جراحت" Lucier گفت: پست و پیک. "ما شده ایم خونریزی به مدت سه ماه در حال حاضر و پس از آن این اتفاق می افتد."

چارلستون رئیس پلیس لوتر رینولدز گفت: 10 نفر دستگیر شده بود در رابطه با تظاهرات. او گفت: وجود دارد هیچ آسیب های جدی.

اما شام و کارکنان رستوران در ستاره ها پشت بام & Grill اتاق شد لرزاند و در حدود 8:30 p. m. روز شنبه هنگامی که معترضان شروع به پرتاب صندلی در جلو پنجره گفت: هدر سبز یکی از رستوران اپراتورهای. او گفت: کارکنان قفل درب جلو و تخلیه مشتریان از طریق یک ورودی قبل از معترضان شکست راه خود را در داخل و غارت دفتر مدیر.

"آن شروع به احساس می کنم مثل همه چیز خواهد بود خوب است که ما در نهایت بازگشت به حالت عادی" گرین گفت. "و در حال حاضر این اتفاق می افتد."

___

ققنوس — داوطلبان با استفاده از بیل و جارو برای تمیز کردن شیشه های شکسته در خارج حداقل پنج فروشگاه در یک مجلل بازار در یک ققنوس حومه.

فروشگاه ها آسیب دیده بودند پس از یک روز راهپیمایی مسالمت آمیز تبدیل به یک شب از گاهی از تظاهرات خشونت آمیز که شامل خرابکاری و حمله به یک ایستگاه پلیس.

اواخر روز شنبه مردم زانو زد و با دست خود در خیابان ها در خارج ققنوس پلیس و شهرداری ساختمان شعار "دست ها بالا نمی شلیک" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است."

ماموران با استفاده از فلش-انفجار نارنجک و پراکنده کردند و در مدت کوتاهی پس از 10 p. m. گفتن مردم آن را غیر قانونی مجمع.

در اسکاتسدیل برخی از مردم شکست ویندوز در فروشگاه ها از جمله Neiman Marcus و Urban Outfitters گرفتن کالا و آسیب رساندن به ساختمان.

صبح یکشنبه از ایستگاه های تلویزیون فیلم نشان بزرگ سوراخ پانچ در برخی از فروشگاه ویندوز با شیشه به طور کامل خرد در جلوی پنجره ها از فروشگاه های دیگر.

___

پرتلند سنگ. — شهردار پورتلند اورگان می گوید شهر را دوباره باید 8 بعد از ظهر حکومت نظامی پس از دیگری شب خشن تظاهرات قتل جورج فلوید.

پلیس در شمال غربی شهرستان دستگیر 48 نفر روز شنبه و اوایل یکشنبه به اتهام مانند رفتار آشوبگرانه و نقض شنبه مقررات منع رفت و آمد. مقامات می گویند تظاهرکنندگان تخریب ساختمان های مرکز شهر غارت فروشگاه ها و تنظیم شعله در مرکز شهر.

___

مینیاپولیس — مقامات در مینه سوتا می گویند یک رویکرد تهاجمی تر کمک به جلوگیری از یک شب دیگر از خطرناک و مخرب خشونت در مینیاپولیس از تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید.

دولت ریخت و هزاران نفر دیگر سربازان گارد ملی به یک پاسخ آمد که پس از تکرار روز از آتش سوزی صدمه به اموال و غارت در شهر به سمت جنوب.

ایمنی عمومی کمیسر جان هارینگتون می گوید اجرای قانون و تلاش برای حرکت به سرعت برای شکستن گروه از معترضان که نادیده گرفته 8 بعد از ظهر حکومت نظامی بود که در جای خود برای اولین بار.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz به نام بازگرداندن نظم اولین قدم در جهت پرداختن به مشکلات سیستمیک که منجر به مرگ فلوید که پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd گردن برای چند دقیقه. Walz گفت: مقررات منع رفت و آمد در محل باقی می ماند برای حداقل یک روز بیشتر.

___

مینیاپولیس, مینه سوتا, رژیم صهیونیستی. تیم Walz می گوید مقامات دولتی بودند ضربه توسط حمله سایبری قبل از اجرای قانون راه اندازی عملیات های شنبه تا روشن شد.

Walz توصیف این حادثه به عنوان یک "بسیار پیچیده انکار حملات خدمات" و گفت: آن اعدام شد در "تمام کامپیوترها." او ارائه جزئیات بیشتر.

Walz با اشاره به هک به عنوان شواهدی وجود دارد که ناآرامی ها در, دولت در روزهای اخیر شده است stoked توسط هماهنگ خارج از گروه در تلاش برای ایجاد ضرب وشتم.

"که نه کسی نشسته در زیر زمین خود را," او گفت. "است که بسیار پیچیده است."

مینه سوتا, مقامات می گویند که 20 درصد از کسانی که دستگیر شده بودند در خارج از کشور, آدرس.

___

INDIANAPOLIS — Indianapolis, پلیس می گویند یک دوم فرد فوت شده پس از تیراندازی چند اتفاق افتاده است و در مرکز شهر خشونت آغاز شده است که روز شنبه و تمدید به اوایل یکشنبه.

یکی از مرگبار تیراندازی اتفاق افتاده اواخر شنبه و دوم حدود 2:30 صبح جمعه اما پلیس شهر می گویند هیچ ماموران درگیر شدند.

آنچه باعث شد تا به کسانی که مرگ و میر نبود بلافاصله روشن گفت: Patrolman Michael Hewitt, یک سخنگوی پلیس.

"ما لازم نیست که به هیچ وجه به لینک آنها در این زمان به هر نوع اعتراض یا هر چیز" هویت یکشنبه گفت. "ما نمی دانیم که اگر آنها از هم جدا هستند حوادث و یا واقعا آنها چه هستند."

تظاهرات خطرناک شد برای دومین شب متوالی در ایندیاناپولیس به عنوان پنجره ها از ساختمان های متعدد شکسته شد مردم وارد برخی از فروشگاه ها و سرقت اقلام و افسران مستقر گاز اشک آور. آتش سوزی به شدت آسیب دیده داروخانه و آتش سوزی سوخته در چند dumpsters تحت فشار قرار دادند به خیابان.

___

نیویورک — New York City مقامات به دنبال یک راه مسالمت آمیز رو به جلو پس از سه روز تظاهرات علیه خشونت پلیس که در سمت چپ ماشین پلیس به آتش کشیده شد و منجر به دستگیری صدها نفر از مردم است.

شهردار بیل د Blasio گفت که او با توجه به مقررات منع رفت و آمد پس از صلح آمیز تظاهرات در اطراف شهر شنبه داد راه را برای پراکنده درگیری میان پلیس و معترضان بعد از آن در شب است.

تظاهرکنندگان شکست, فروشگاه, ویندوز, پرتاب اشیاء در افسران را به آتش کشیدند و کتک وسایل نقلیه پلیس و مسدود شدن جاده ها.

پلیس شهر نیویورک گفت: 345 نفر دستگیر 33 افسران مجروح شدند و 27 پلیس وسایل نقلیه آسیب دیده بودند.

پاکسازی شد و در راه صبح روز یکشنبه در شهر نیویورک است که هنوز هم تحت یک مستند تصویب دو ماه پیش زمانی که آن را تبدیل به آمریکا کانون این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در بروکلین بلوک که در آن دو پلیس موبایل lurched به جمعیت تظاهر کنندگان روز شنبه, چندین ضربه زدن به زمین تنها نشانه ای از شب گذشته است اختلال شد و یک شمع کوچک از شیشه خرده ریز در خیابان.

___

کسب و کار در فیلادلفیا و پیتسبورگ شروع به تمیز کردن روز شنبه پس از تظاهرات مسالمت آمیز بیش از جورج فلوید مرگ تبدیل به یک شب از تخریب در این دو شهر و دیگران در سراسر کشور است.

در فیلادلفیا و صاحبان کسب و کار کارگران و داوطلبان فراگیر کردن شیشه های شکسته و شبانه روزی تا شکست ویندوز در بلوک در نزدیکی فیلادلفیا شهرداری حتی به عنوان مردم هنوز هم می تواند دیده می شود در حال ظهور از شکسته-به فروشگاه حمل کیسه.

خدمه نیز تمیز کردن و ضد پلیس و دیگر گرافیتی ناخوانا بر روی دیوار فیلادلفیا شهرستان سالن.

هر دو شهرستانها اجرا در سراسر شهر بود حکومت بودند که در اثر یکشنبه شب نیز هست. رژیم صهیونیستی. تام گرگ امضا فاجعه اضطراری اعلام اجازه یاور کلی دولت گارد ملی و ایالتی پنسیلوانیا کمیسر پلیس برای فعال کردن پرسنل برای کمک به شهرستانها.

در فیلادلفیا پلیس گفت: 100 نفر دستگیر شده بودند که از اوایل روز شنبه از جمله 43 برای سرقت و یکی برای حمله به یک افسر پلیس است. پلیس گفت: 13 افسران مجروح شدند از جمله دوچرخه سواری افسر که پایش شکسته بود زمانی که او بیش از اجرا توسط مظنون در حال فرار در یک وسیله نقلیه با مورد سرقت از یک کسب و کار است.

در پیتسبورگ ایمنی عمومی اداره گفت: 43 بزرگسالان و یک نوجوان دستگیر شده بودند در طول پنج شنبه ضرب وشتم. چهار افسر پلیس مجروح شدند اما تمام شده بود مرخص شده از بیمارستان های محلی.

___

واشنگتن — آتلانتا شهردار Keisha لنس کف می گوید او نمی باید اعتماد به نفس در وزارت دادگستری ایالات متحده به طور کامل بررسی اخیر قتل Ahmaud Arbery در گرجستان به عنوان یک حقوق مدنی و جنایت.

کف می گوید CBS' "چهره ملت" او امیدوار است که مناسب هزینه خواهد شد و تحت پیگرد قانونی قرار اگر نه توسط وزارت دادگستری پس از آن دولت گرجستان است.

Arbery کشته شد Feb. 23 هنگامی که یک پدر و پسر مسلح خود و دنبال 25-سال-پیرمرد و پس از لکه بینی او در حال اجرا در محله خود را. بیش از دو ماه گذشت قبل از گرگوری McMichael, 64 و تراویس McMichael, 34 دستگیر شدند به اتهام قتل جنایت و تشدید حمله.

کف روز یکشنبه گفت: "من نمی باید ایمان در این وزارت دادگستری اما اگر این عدالت اداره می کند آنچه در آن ایجاد شده بود به انجام و سپس عدالت خدمت خواهد شد. اما ما نیز باید backstop از دولت گرجستان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب