تسلا مشک مخالف مستند, سفارش, ری استارت, کالیفرنیا. کارخانه

توسط تام KRISHER و بن مارگوتفریمونت کالیفرنیا. (AP) — مدیر عامل شرکت تسلا ایلان راه اندازی مجدد این شرکت در کا

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

توسط تام KRISHER و بن مارگوت

فریمونت کالیفرنیا. (AP) — مدیر عامل شرکت تسلا ایلان راه اندازی مجدد این شرکت در کالیفرنیا کارخانه در سرپیچی از دولت های محلی در تلاش برای جلوگیری از coronavirus.

در یک صدای جیر جیر دوشنبه مشک عملا جرأت مقامات به دستگیری او نوشته است که او می تواند در خط مونتاژ و اگر کسی به زندان گرفته شده باید آن را او.

قانون دولت اجازه می دهد تا جریمه تا 1000 $در یک روز یا 90 روز زندان برای عامل در نقض دستورات بهداشتی.

این گیاه در فریمانت یک شهر بیش از 230,000 مردم جنوب سان فرانسیسکو بسته شده بود از مارس 23.

اوایل روز دوشنبه پارکینگ تقریبا کامل در این کارخانه عظیم که در استخدام 10,000 کارگران و نیمه رانندگی شد خاموش لود شده با وسایل نقلیه است که ممکن است تولید شده قبل از خاموش کردن.

راه اندازی مجدد سرپیچی از دستورات آالمدا کانتی عمومی وزارت بهداشت است که تلقی کارخانه غیر ضروری کسب و کار است که می تواند باز نمی شود تحت ویروس محدودیت. این اداره روز دوشنبه گفت: آن هشدار داد این شرکت عامل در نقض شهرستان بهداشت و امیدوار تسلا را "منطبق بدون بیشتر اجرای اقدامات" تا زمانی که این شهرستان تصویب یک سایت-برنامه خاص مورد نیاز توسط دولت است.

این گروه گفت که انتظار تسلا برای ارائه این طرح توسط 5 p. m. دوشنبه. "ما مشتاقانه منتظر بررسی تسلا برنامه ریزی و آینده به توافق بر پروتکل و یک جدول زمانی برای بازگشایی با خیال راحت کردند."

هیچ آژانس به نظر می رسد آماده اجرای سفارش در برابر تسلا. شهرستان کلانتر Sgt. ری کلی گفت هر اجرای خواهد آمد از فریمانت ، ژنو جنگل ها, Fremont سخنگوی پلیس گفت: ماموران را به اقدام در جهت بهداشت و درمان شهرستان افسر.

شهرستان سرپرست اسکات Haggerty, که نشان دهنده, Fremont گفت: او مشغول به کار در این موضوع برای هفته ها تلاش برای پیدا کردن یک راه برای تسلا به بازگشایی در راه است که ارضا سلامت افسر. او گفت مقامات در حال حرکت به سمت اجازه می دهد تسلا به راه اندازی مجدد مارس 18, اما او مظنون مشک می خواستم برای راه اندازی مجدد زنی عملیات به بدن قطعات مورد نیاز برای از سرگیری مونتاژ وسایل نقلیه الکتریکی.

تسلا برنامه ریزی شده برای حفظ ایمنی کارگر از جمله پوشیدن دستکش و ماسک و اجتماعی فاصله. Haggerty گفت: این شرکت در ابتدا تحت فشار قرار دادند در چک کردن, کارکنان درجه حرارت قبل از سوار شدن یک اتوبوس شرکت برای رسیدن به محل کار. اما تسلا کوتاه آمد, او گفت:, و توافق برای بررسی کارگران است.

"من از دیدن ایمیل, رفتن به عقب و جلو بین گیاه و ما در بخش بهداشت و درمان پس من را تشویق کرد که, و این چیزی است که من با کولر سر" او گفت:. "وجود دارد بسیاری از مردم که زندگی بستگی دارد که گیاه باز با خیال راحت."

راه اندازی مجدد آمد و دو روز پس از تسلا شکایت این شهرستان در بخش بهداشت و درمان به دنبال سرنگونی آن سفارش و مشک را تهدید به حرکت تسلا عملیات تولید و ستاد از دولت است.

تسلا ادعا در طرح دعوی در دادگاه است که آالمدا کانتی نمی تواند محدود تر از سفارشات از کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom. طرح دعوی در دادگاه می گوید: فرماندار coronavirus محدودیت اشاره به دستورالعمل های فدرال طبقه بندی تولید خودرو به عنوان ضروری کسب و کار است که مجاز به ادامه فعالیت است.

"رک و پوست کنده این نهایی کلش" مشک نوشت: در حال حاضر حذف شنبه جیر جیر. "تسلا در حال حاضر حرکت آن HQ و برنامه های آینده به تگزاس/نوادا بلافاصله."

او نوشت که آیا این شرکت را نگه می دارد هر گونه تولیدی در فریمانت بستگی دارد که چگونه تسلا درمان در آینده است.

Newsom استادانی نمی دانم اگر تسلا بود بازگشایی شد. "آگاه (از) جزئیات است که" او گفت:.

"من باید انتظارات بزرگ است که ما می توانیم از طریق کار در سطح شهرستان" فرماندار گفت: در مورد درگیری های مربوط به فریمانت گیاه. او گفت county health مدیران مسئول محدودیت ها و زمان بندی هر گونه از سرگیری ساخت.

آالمدا کانتی بود در میان شش منطقه خلیج سان فرانسیسکو شهرستان که برای اولین بار در کشور به تحمیل stay-at-home سفارشات در اواسط ماه مارس.

نظم در منطقه خلیج تمدید شده است تا پایان ماه اما شهرستانهای برنامه اجازه می دهد تا برخی از محدود کسب و کار و تولید شروع مارس 18 همان روز دیترویت خودروسازان برنامه ریزی برای بازگشایی خودرو مونتاژ گیاهان.

فرماندار بارها گفت که استان ها می تواند اعمال محدودیت است که دقیق تر از دستور دولت است.

در اوایل coronavirus بحران Newsom ستایش مشک به عنوان "مثال" از بخش خصوصی و کمک دولت در این بیماری همه گیر. نظرات خود را پس از مشک متعهد به ارائه بیش از 1000 دستگاه تهویه مصنوعی به بیمارستان کالیفرنیا یک واقعیت Newsom مکرر و اغلب به نام "تلاش قهرمانانه."

اما آیا مشک ساخته شده خوب در وعده باقی مانده است در اختلاف است. چند هفته پس از Newsom شد touting هواکش دولت گفت: آن را تا به حال شنیده ام از هر تحویل داده شود. مشک پاسخ داد و خواستار در توییتر که Newsom درست ضبط و اشتراک گذاری عکسها و تصاویری از بیمارستان ها و لس آنجلس ضمن تشکر از او را برای ارسال تجهیزات.

مشک شده است رجزخوانی در مورد اقامت-صفحه اصلی سفارش از شرکت مارس 29 اولین-درآمد سه ماهه منتشر شد. او به نام محدودیت های فاشیستی و خواست دولت برای جلوگیری از گرفتن آزادی مردم را.

Coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم برای اکثر مردم است. اما آن را به کشته شدن تقریبا از 80 ، 000 نفر در ایالات متحده با تلفات رو به افزایش است.

با وجود مشک را تهدید و آن را می توان پر هزینه و دشوار است به سرعت تغییر تولید از فریمانت به تگزاس و نوادا است. فریمونت تسهیلات تسلا تنها ایالات متحده آمریکا وسیله نقلیه کارخانه مونتاژ و شرکت خواهد از دست دادن مهم تولید اگر آن را تعطیل کارخانه را به حرکت تجهیزات.

مشک برنامه های دیگر از ایالات متحده آمریکا کارخانه برای افزایش خروجی احتمالا در تگزاس و می تواند حرکت تولید هنگامی که گیاه است و در حال اجرا.

___

Krisher گزارش از دیترویت. AP خبرنگاران جینی هار و ژولیت ویلیامز در سن فرانسیسکو و کاتلین Ronayne در ساکرامنتو کالیفرنیا کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب