MLB صاحبان تصویب طرح به شروع فصل در ماه جولای را در زمین به بازیکنان سهشنبه

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال صاحبان به متهور دوشنبه به ساخت یک پیشنهاد به اتحادیه بازیکنان است که می تواند منجر به

توسط NASERINEWS در 22 اردیبهشت 1399

نیویورک—لیگ اصلی بیس بال صاحبان به متهور دوشنبه به ساخت یک پیشنهاد به اتحادیه بازیکنان است که می تواند منجر به coronavirus-تاخیر در شروع فصل در اطراف چهارم جولای آخر هفته در ballparks بدون طرفداران, یک برنامه است که با پیش بینی گسترش hitter وظیفه تعیین شده برای لیگ ملی برای سال 2020 است.

آموزش بهار شروع می شود در اوایل تا اواسط ماه ژوئن یک فرد آشنا با این تصمیم آسوشیتدپرس گفت.

هر تیمی که بازی حدود 82 به طور منظم فصل بازی: در برابر مخالفان خود را بدست آورد به علاوه interleague matchups محدود به منطقة شرق در مقابل NL East, AL مرکزی در مقابل NL مرکزی و آل غرب در مقابل NL غرب است.

پس از فصل بازی خواهد بود گسترش از 10 باشگاه به 14 با دو برابر کارت های وحشی در هر لیگ به چهار.

تیم ها ترجیح می دهند به بازی در آنها به طور منظم فصل ballparks را تبدیل به بهار آموزش استادیوم یا خنثی سایت اگر پزشکی و مصوبات دولت نمی تواند به دست آمده برای بازی در خانه. تورنتو بلو جیز تنها تیم در خارج از آمریکا ممکن است مجبور به فرار از خانه بازی ها در بهار آموزش پایه در Dunedin, Fla.

این همه ستاره بازی برنامه ریزی شده برای ورزشگاه طفره زن در لس آنجلس در 14 ژوئیه به احتمال زیاد می شود.

تیم را پیشنهاد می کنیم که بازیکنان دریافت, درصد از آنها 2020 حقوق بر اساس 50/50 تقسیم درآمد MLB دریافت به طور منظم در طول فصل و پس از فصل که به احتمال زیاد خواهد شد در میان انگیز ترین جنبه های این طرح در طول مذاکرات با بازیکنان در ارتباط است.

که پیشنهاد را به حساب طرفداران قادر به بازگشت به ballparks در برخی از نقطه شاید با درصد کمی از صندلی های فروخته شده در ابتدا و سپس به تدریج در حال افزایش است.

فهرست اسامی خواهد بود گسترش داد از 26 به حدود 30. با جزئی لیگ توقیف وجود دارد به احتمال زیاد خواهد بود علاوه بر این از حدود 20 بازیکن در باشگاه شبیه به NFL تمرین تیم ملی.

MLB مقامات میله میله برای ایجاد یک ارائه به اتحادیه در روز سه شنبه.

بازیکنان و تیم های مورد توافق را به یک توافق در ماه مارس 26 که به نام برای هر بازیکن به دریافت تنها بخشی از حقوق و دستمزد تعیین می شود چه درصدی از 162-برنامه بازی ایفا کرده است. به عنوان بخشی از این معامله اگر هیچ فصل است که هر بازیکن را دریافت 2020 زمان سرویس مطابق با آنچه که این بازیکن به دست آورده در سال 2019.

اما این قرارداد مشروط است وجود دارد هیچ محدودیتی در تجمع جرم در فدرال و ایالتی شهر و محلی سطح مربوطه محدودیت های مسافرتی در آمریکا و کانادا و از کمیسر راب مانفرد پس از مشورت با اتحادیه و پزشکی انتظار دارد که تعیین می کند وجود دارد هیچ خطر به بازی در مقابل طرفداران به طور منظم در فصل ballparks.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

بازیکنان و تیم متعهد به "بحث در ایمان خوب اقتصادی امکان بازی کردن بازی ها در غیاب تماشاگران و یا در مناسب خنثی سایت." مانفرد گفت: حدود 40 درصد از MLB درآمد به دروازه از جمله امتیازات پارکینگ ورزشگاه, تبلیغات, سوئیت لوکس و برنامه های.

اتحادیه مسئولان و بازیکنان ذکر شده در مارس 26 توافقنامه به عنوان تنظیم شرایط اقتصادی و می گویند که آنها هیچ تمایل برای بریدگی های اضافی. بازیکنان بیشتر علاقه مند به پروتکل های پزشکی و تست های طراحی شده برای محافظت از آنها و تشخیص جدید کروناویروس. این پیشنهاد را با جزئیات این طرح برای برخورد با بازیکنان و کارکنان که تست مثبت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب