جوانب مثبت تنیس بازی نمایشگاه در آلمان با وجود coronavirus

دوسلدورف, آلمان—وجود دارد هیچ تماشاگران بدون خط قضات بدون توپ بچه ها — و پس از مطابقت دادن در خالص — به عنوان

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

دوسلدورف, آلمان—وجود دارد هیچ تماشاگران بدون خط قضات بدون توپ بچه ها — و پس از مطابقت دادن در خالص — به عنوان یک نمایشگاه تنیس رویداد میلادی در آلمان روز جمعه با بازیکنان حرفه ای یک نمونه نادر از زنده تلویزیونی ورزشی برگزار شد در طول coronavirus بیماری همه گیر.

فقط سه نفر بودند که در هر مسابقه برای چه خواهد بود یک رویداد در یک آکادمی در نزدیکی شهر کوچک هوهر-گرنزهاوزن: دو بازیکن که نشسته در طرف مقابل از داخل سالن دادگاه رس و یک صندلی داوری.

"من دوست دارم کار با این جمعیت. من دوست داشتن انرژی در دادگاه است. وجود دارد مردم به تماشای آنها پمپ طوری است که به من انرژی زیادی می کند و چیزی بیشتر سرگرم کننده است. ... این نوع سخت است که آن را رفته است به طور کامل" فلوریان Broska که نقش کالج تنیس در می سی سی پی امور خارجه گفت: آسوشیتد پرس پس از بازی افتتاحیه جمعه. "بنابراین من در تلاش برای به دست آوردن انرژی خود را, اما بدیهی است که این همان نیست."

با مردان و زنان تنیس حرفه ای تورهای معلق حداقل تا اواسط جولای به دلیل COVID-19 شیوع بسیار وجود دارد یک فرصت برای بازیکنان به بازی بازی های ورزشی و یا برای علاقه مندان به تماشای آن. اما این مینی مسابقات با round-robin فرمت و هشت مرد میدان — داستین براون که ناراحت رافائل نادال در ویمبلدون در سال 2015 بزرگترین نام — است که در میان تعداد فزاینده ای از unsanctioned مسابقات نارسایی تنیس تقویم.

دو حوادث بیشتر در حال برنامه ریزی برای همان محل در آلمان در اواخر این ماه.

روز جمعه مسابقات نشان داده شده در ایالات متحده در تنیس کانال آن را درجه یک round-robin رویداد از غرب پالم بیچ فلوریدا, on May 8-10. که شامل چهار مردان رقابت برای پول جایزه: 2019 آمریکا باز کسیکه Matteo Berrettini ایتالیا و بالا-60 آمریکایی Reilly Opelka, Tennys Sandgren و تامی پل.

یک رویداد مشابه در همان محل است که برای برنامه ریزی ممکن است 22-24 با چهار زن جوانب مثبت در بالای 60: آلیسون خطرe آماندا Anisimova, دانیل, Collins و Ajla Tomljanovic.

سرنا ویلیامز' مربی alimi ballard است راه اندازی نمایشگاه در آکادمی تنیس در نیس, فرانسه با 10 رتبه دیوید Goffin بلژیک میله میله به صورت 103-رتبه الکسی Popyrin استرالیا در آوریل 16.

تنیس یکپارچگی واحد که نظارت بر مبارزه با فساد تلاش در ورزش با صدور بیانیه ای جمعه به اشاره است که در حالی که "تعدادی از تنیس جدید حوادث" نشده اند "مجاز و یا تحریم توسط بدن حاکم تنیس" بازیکنان مقامات و کارکنان پشتیبانی هنوز تحت پوشش TIU قوانین.

"این TIU است بر اساس درخواست ارائه شده یکپارچگی اطلاعات مربوط به برخی از سازمان دهندگان این رویداد کردند." "این تلقی نمی شود و توصیه می به هیچ وجه دیده می شود به عنوان یک تایید و یا تایید برای هر رویداد آمده است که تحت صلاحیت آن است."

این تلاش برای بازگشت به تنیس در برخی از فرم ارائه برخی از بینش به چه ورزشی ممکن است مانند نگاه کنید هر زمان که آنها سر در یک مقیاس بزرگتر.

آلمان را آغاز کرده است به سهولت آن مستند اقدامات در یک محتاط راه است. رویدادهای مهم در حال رفتن به اجازه داده می شود هر زمان به زودی; فوتبال در بسته استادیوم است که در نظر گرفته شده برای مراحل بعدی ممکن است.

در تنیس, نمایشگاه, بازیکنان پوشیدن ماسک زمانی که آنها در دادگاه به حداقل رساندن تماس با دیگران و به عنوان Broska اشاره کرد وجود دارد "ضد عفونی کننده دست در همه جا."

در حالی که انتظار برای بازی می کنند و برای تماشای مسابقات از طریق یک پنجره در محل نوار منطقه در حالی که نشسته در چه Broska به نام "جعبه" فردی مناطق جدا شده تقسیم شده است.

بدون سرنشین دوربین های تلویزیونی ایستاده در موقعیت های ثابت.

"در دادگاه آن را واقعا نمی هر چیزی را تغییر دهید. حداقل این چیزی است که من باید خودم بگویم. هنگامی که شما در دادگاه و شما ببینید این دوربین در ابتدا شما مانند: "آه ، چیزی است که اتفاق می افتد,'" گفت: Broska زندگی می کند که در نزدیکی محل.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

ایالات متحده تنیس را ارائه نمی دهد رتبه بندی امتیاز ساخت آن را سخت برای بازیکنان را به علامت خود را در سطح بین المللی. Broska گفت که او نمی پرداخت برای این مسابقات بر خلاف مخالفان خود را به طوری که او می تواند به حفظ کالج خود را واجد شرایط.

"این است که به مردم نشان می دهد که من می توانید تنیس در آن سطح" Broska گفت: "حتی اگر من نمی باید رتبه بندی یا نتیجه ای که این بچه ها داشته باشد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن