تنیس برنامه های ویروس-مالی مربوط به صندوق: 800 بازیکنان 6M دلار

بدن حاکم از تنیس طرح را اعلام کند به عنوان به زودی به عنوان این هفته آنها در حال راه اندازی یک صندوق بیش از 6

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

بدن حاکم از تنیس طرح را اعلام کند به عنوان به زودی به عنوان این هفته آنها در حال راه اندازی یک صندوق بیش از 6 میلیون دلار (آمریکا) با هدف کاهش اثرات مالی از این بیماری همه گیر کوروناویروس حدود 800 تک و دو برابر بازیکن.

با توجه به یک ایمیل به دست آمده توسط آسوشیتد پرس در روز دوشنبه WTA و ATP حرفه ای تورهای این گروه که اجرای چهار گرند اسلم مسابقات و فدراسیون بین المللی تنیس انتظار می رود به ایجاد واجد شرایط بودن قوانین است که عامل بازیکنان در رتبه بندی و گذشته پول جایزه درآمد.

اگر 6 میلیون دلار شد به طور مساوی توزیع شده به 800 بازیکنان هر یک را دریافت کنید $7,500.

هفت اشخاص درگیر در این طرح در حال کمک به چه ایمیل اشاره به عنوان "بازیکن امداد برنامه" و پول خواهد شد به طور مساوی تقسیم شده در میان مردان و زنان است. امید است بودجه اضافی خواهد آمد از طریق منابع دیگر از جمله کمک های مالی بالاتر از درآمد بازیکنان و مزایده.

ایمیل نیز تایید WTA و ATP خواهد نظارت بر توزیع کمک های مالی چیزی ذکر شده که کلمه ظهور در ماه گذشته برخی از مرتب کردن بر اساس از تنیس صندوق در آثار.

مانند بسیاری از ورزش در سراسر جهان تنیس روی داده و نگه دارید و پس از ماه مارس به دلیل COVID-19 شیوع.

بیش از 30 مسابقات شده است به تعویق افتاده و یا لغو — ویمبلدون شد, اوراق برای اولین بار در سال 75 به عنوان مثال — و هیچ تحریم وقایع در تقویم تا اواسط ماه جولای در اولین.

که ترک کرده است بسیاری از بازیکنان قرار گرفت در خارج از top 100 همراه با مربیان و دیگران در این صنعت تلاش برای کشف کردن که چگونه برای مقابله با مسائل اقتصادی. برخی از نمایشگاه ها سازماندهی شده بدون طرفداران, از جمله هشت مرد رویداد در آلمان آغاز شد که جمعه و پیچیده دوشنبه.

پایین ترین رتبه بازیکنان بستگی شرکت در مسابقات را به درآمد خود را; اگر آنها نمی توانند رقابت آنها نمی توانید کسب درآمد.

"این بدیهی است که بسیار بی سابقه است. بسیاری از بازیکنان تنیس ... بیشتر از درآمد خود را اساسا 100% پول جایزه. نه هر کس تایید معاملات است که باید پول را تضمین شده. بنابراین بدیهی است که واقعا بزرگ مبارزه هنگامی که وجود دارد هیچ مسابقات" میچل کروگر 26 ساله آمریکایی در حال حاضر در رتبه 195th گفت: در مصاحبه ای در ماه گذشته. "خارج از شاید مجروح — که در آن شما در حال شاید گذاشته برای یک ماه, دو ماه, سه ماه, بسته, اما, بد خود را آسیب ممکن است — شما به نوعی در یک وضعیت در حال حاضر که اکثر بازیکنان هرگز در."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب