هنوز باز: WSLCB نگه می دارد صنعت در انطباق در همه گیر - Thu, 05 Jun 2020 PST

در حالی که COVID-19 همه گیر شده است فاجعه آمیز برای اقتصاد – به میزان 7 میلیارد دلار در ایالت واشنگتن به تنهای

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

در حالی که COVID-19 همه گیر شده است فاجعه آمیز برای اقتصاد – به میزان 7 میلیارد دلار در ایالت واشنگتن به تنهایی – شاهدانه صنعت یکی از تنها تعداد انگشت شماری که رونق در ایالات متحده در طول این زمان.

"آنها در بسیاری شکل بهتر از کافه ها و رستوران ها و دیگر کسب و کار است که در حال مبارزه گفت:" برایان اسمیت مدیر ارتباطات برای دولت واشنگتن و مشروب و حشیش هیئت مدیره.

از آغاز واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee را "خانه بمانند سالم" بخشنامه که مدارس بسته و بسیاری از کسب و کار گلدان مغازه ها تلقی می شد ضروری است. این تا حدی به خاطر ماری جوانا پزشکی بیماران به آن نیاز دارید برای مدیریت درد و یا دیگر شرایط سلامت بلکه برای جلوگیری از ساخت کسانی که خرید آن را به مجرمان است.

"شما هنوز هم می توانید مشروبات الکلی در فروشگاه های, اما اگر شما آنها را بسته (گلدان مغازه ها) پایین شما در واقع باز کردن آن را به بالا و به بازار غیرقانونی" اسمیت گفت که هیچ راه قانونی برای خرید شاهدانه در واشنگتن دیگر از دولت مجوز فروشگاه.

قضاوت از فروش شماره های مردم ممکن است مایل به رفتن زیرزمینی همانطور که در روز برای به دست آوردن علف های هرز در طول بیماری همه گیر. داده های ارائه شده توسط WSLCB نشان می دهد که آوریل مالیات بر درآمد بر اساس مارس فروش شد تا $7.4 میلیون در سال 2020 از مدت زمان مشابه در سال 2019. مارس مالیاتی مجموعه ای از مارس افزایش فروش 20 درصد بیش از فروش از فوریه. و مالیات جمع آوری شده از شاهدانه افزایش فروش $6.6 میلیون بین مارس مجموعه بر اساس مارس فروش و مارس مجموعه از فروش مارس.

"تعداد آنها بطور قابل توجهی بیش از ماه گذشته اما ماه به ماه شماره ها سخت به انجام ، "واشنگتن فروش به طور کلی تا شاید 10 درصد بیش از سال گذشته و در ماه مارس فروش شد و سازگار با آن است. آنچه ما شنیده anecdotally و تعداد ما منعکس کننده آن است که وجود دارد سنبله در ابتدا زمانی که بسیاری از مردم نگران بودند که این فروشگاه را به کار خواهد بست. و سپس آن را حمایت کردن زمانی که مردم متوجه آنها خواهد باز بماند."

اضافی که کسب و کار یک چیز عالی بود برای گلدان مغازه داران بود اما این پتانسیل را نمی توان برای کارکنان که در معرض خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 ، در تلاش برای کاهش آن خطر WSLCB ارسال ارشاد به تمام خرده فروشان – و نه فقط کسانی که فروش ماری جوانا در تلاش برای کند کردن روند گسترش ویروس.

"ما تاکید کرد با ما مجوز انتظار از زیر فرماندار نظم اجتماعی فاصله ، "ما شنیدن از کارکنان برخی از فروشگاه های ماری جوانا است که کارفرمایان خود بودند به حداکثر رساندن فروش خود را بیش از خود ایمنی و بهداشت. بود مورد در سراسر هیئت مدیره بود اما در برخی از."

WSCLB مأموران انتظامی در پاسخ به کسانی که شکایت و اسمیت می گوید کسانی که به فروشگاه ها آمد به انطباق اجرای اجتماعی فاصله اقدامات تنها اجازه می دهد تعداد محدودی از مردم به یک فروشگاه در یک زمان, داشتن یک جداگانه فرد دیگر از budtenders رسیدگی و فاصله 4/20 جشن و فروش بیش از یک هفته و نه فقط در 20 آوریل برای جلوگیری از جمعیت زیادی.

برخی از مغازه های کمک به کاهش در تعداد زیادی از مردم و کارکنان را به معرض اجرای منظقه خدمات. که گزینه نیست معمولا حقوقی اما WSLCB آرام رویکرد خود را به منظور ترویج اجتماعی فاصله در طول غیر معمول بار.

اسمیت نمی دانید که چگونه بسیاری از حشیش فروشان در زمان استفاده از منظقه فرصت به عنوان فروشگاه لازم نیست که به گزارش اطلاعات, اما او نمی داند که بسیاری از شرکت ها ابراز قدردانی در داشتن گزینه همراه با دیگر کمک هزینه ساخته شده و توسط هیئت مدیره به سهولت استرس در صنعت.

"به طور معمول بچه ها را نمی توان در هر نقطه در محل, اما ما اجازه تولید و پردازنده به کودکان و نوجوانان در محل در این زمان فقط بچه های خود را ، این بود که در واکنش به بسیاری از صاحبان کسب و کار و کارگران در تلاش برای مراقبت و homeschool بچه ها در حالی که در حال اجرا یک کسب و کار ضروری.

یک بار در شهرستان می رسد فاز 4 از رژیم صهیونیستی است. Inslee بهبود طرح صنعت ماری جوانا دارای 30 روز پس از آن کسانی که به طور موقت کمک هزینه از بین برود. اسمیت می گوید که او دیده است شواهدی وجود دارد که برخی از صنعت طرفداران با استفاده از این زمان به کار گرفتن آنها را به طور دائم ابقاء ،

یکی دیگر از خدمات بسیاری از ماری جوانا کسب و کار امیدوار بودند برای ارائه در قرنطینه بود و تحویل محصولات شاهدانه اما اسمیت می گوید که ایده رو شات پایین.

"ما حتی شناور یک لایحه در این سال (قبل از همه گیر ضربه) که اجازه می دهد برخی از محدود تحویل پزشکی بیماران و آن رفتن نیست در هر نقطه" اسمیت گفت.

اضافی اندازه گیری WSLCB شناسایی کرده اند که می تواند از بین بردن استرس در صنعت بود که حشیش صاحبان شرکت واجد شرایط برای برخی از کسب و کار کوچک کمک مالی وام است که دیگر کسب و کار می تواند جمع آوری. چون ماری جوانا است که هنوز قانونی در سطح فدرال این وام ها یک گزینه نیست در این زمان.

"ما مدیر ریک Garza و تجارت مدیر لیزا براون نوشت: نامه ای به ما هیئت نمایندگان کنگره سعی کنید به درمان است که برخی از راه ،

تا کنون روشن نیست که اگر این نامه که تا به حال هیچ اثر اما با توجه به اینکه گلدان است یک مورد است که مردم هنوز هم به نظر می رسد خرید در میان بیکاری و مشکلات اقتصادی آن را نمی ممکن است یک اولویت در این زمان.

تریسی دیمون یک Spokane-بر اساس نمایه شده است که نوشتن حرفه ای برای 20 سال است. او شده است در پوشش i502 مسائل پس تفریحی شاهدانه در واشنگتن قانونی شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب