St. Paul, مدرسه, مدیره رئیس Marny منتظر, 31 می میرد از COVID-19

Marny منتظر, 31 ساله مرجعیت St. Paul, مدرسه, مدیره, درگذشت صبح روز یکشنبه از COVID-19 با توجه به بیانیه ای از

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

Marny منتظر, 31 ساله مرجعیت St. Paul, مدرسه, مدیره, درگذشت صبح روز یکشنبه از COVID-19 با توجه به بیانیه ای از خانواده اش.

منتظر صرف کرده بود ماه گذشته در شرایط بحرانی در مناطق و M بهداشت فرویو دانشگاه مینه سوتا بیمارستان.

خانواده اش ایجاد کرده است آنلاین جمع آوری کمک برای پوشش پزشکی و هزینه های مراسم تشییع جنازه در gofundme.com/f/healing-support-for-marny-xiong.

جوانترین دختر از زبان تایی پناهندگان Marny منتظر رشد در سنت پل به سمت شرق و فارغ التحصیل در سال 2007 از آنچه پس از آرلینگتون دبیرستان.

او به دست آورده مدرک لیسانس خود را در علوم سیاسی و جزئی در مطالعات آفریقایی آمریکایی از دانشگاه مینه سوتا – Duluth رفتن به کار برای مینیاپولیس مدارس دولتی به عنوان مدیر اداری در همونگ آکادمی بین المللی.

او انتخاب شد و در سال 2017 به St. Paul هیئت مدیره مدرسه که در آن او تلاش برای سهام مسائل از جمله اجرای یک مطلب فرهنگی مربوط به برنامه درسی.

او نقش کلیدی در پایان دادن به اعتصاب معلم در مارس.

"من تو را دیدم یک رهبر به دنیا از طریق این فرایند' سرپرست جو Gothard گفت: منتظر روزی که به مقابله با اتحادیه معلمان. "این شگفت انگیز بود به تماشای او راهنمای همکاران او و ما را حمایت ما نیاز به رسیدن به یک توافق است."

Gothard گفت: روز شنبه در توییتر است که منتظر را "شدید تعيين سهام و محبت قلب را با من برای همیشه."

هر دو منتظر و پدرش در بیمارستان بستری شد در شرایط بحرانی در اوایل ممکن است.

باند منتظر نوشت: مارس 8 در Facebook پست که پدر خود را ممکن است بدست بیمار در یک مراسم تشییع جنازه و خواهر او ممکن است بدست آلوده در حالی که بازدید از پدر یا هنگامی که او رفت و با اعضای خانواده به بیمارستان.

"ما آماده یک جشن برای بازگشت او و صبر کردم و صبر کردم اما او هرگز به خانه آمد. ما دعا و دعا برای یک معجزه اما هیچ کدام اعطا شد," خانواده گفت: در بیانیه منتشر شده توسط باند منتظر.

COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس جدید, حال نقش مهمی در مرگ و میر حداقل 1,170 Minnesotans جمعه بعد از ظهر. تنها دو تن از آنان کمتر از منتظر توجه دولت به پرونده مرگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب