اسپرینگدیل شهردار چهره های جنایی به اتهام سرقت از شهرستان پول هزینه های غیر قابل توضیح - Wed, 24 Jun 2020 PST

شهردار این شهر کوچک اسپرینگدیل در جنوب Stevens County مواجه است ده ها فقره سرقت هویت با محققان ادعا او قریب پو

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

شهردار این شهر کوچک اسپرینگدیل در جنوب Stevens County مواجه است ده ها فقره سرقت هویت با محققان ادعا او قریب پول از یک شهر متعلق به کارت های اعتباری به خود و حساب های بانکی.

الیزابت Calderwood روز سه شنبه گفت که او "وحشتناک رکورد حافظ" اما این خرید بر روی کارت اعتباری قانونی شد تلاش برای بازسازی یک شهر مرکز جامعه با دسترسی به اینترنت را برای ساکنان روستایی.

"من یک ظرف غذا به اب راه رفتن را از طریق" گفت: Calderwood که گفت او خواندن شارژ اسناد برای اولین بار بعد از ظهر سه شنبه و تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است به استخدام یک وکیل.

Calderwood, 42, برنامه ریزی شده است به arraigned قبل از Stevens County Superior Court judge July 13 در 62 فقره سرقت هویت و پنج فقره سرقت. محققان شروع به دنبال Calderwood امور مالی پس از شهر مقامات در اسپرینگدیل نگرانی در ماه ژانویه در مورد مشکلات حسابداری به عنوان آنها شروع آشتی کتاب های خود را برای پایان سال.

شهردار شهر کاملا 300 نفر در نوامبر سال 2017 با اختلاف یک رای Calderwood در زمان مرخصی در ماه ژانویه طی بررسی است. شهر شهردار pro tem Stefany اسمیت, است ریاست شورای شهر جلسات در Calderwood غیاب.

محققان ادعا Calderwood ساخته شده, شخصی, خرید از هنر و باغبانی لوازم با یک کارت اعتباری صادر شده برای این شهر کار مدیر. آنها همچنین ادعا Calderwood به جیب $5,000 درآمد حاصل از فروش هارلی دیویدسون موتور سیکلت و تریلر بود که استعداد به شهر. آنها ادعا می کنند که Calderwood در زمان نقد کردن چندین خودپرداز در راه هوایی ارتفاعات و جاهای دیگر و همچنین به عنوان هماهنگ آنلاین انتقال وجه از شهر متعلق به کارت اعتباری به چند نفر که قرار داده و سپس پول را به حساب شخصی در ابتدای ماه آوریل 2019 و پس از آن تشدید در پایان ماه دسامبر است.

شارژ اسناد و مدارک نشان می دهد که این شهر کمیته مالی اقدام به آشتی حساب با Calderwood که "را بهانه و یا عصبانی و کمیته خواهد رها کردن سوال به نگه داشتن (ع)." او گفت: سیتی نقل و انتقالات در ماه دسامبر اعلام شد که سهوا ساخته شده در این شهرستان کارت زمانی که او می خواهم در نظر گرفته شده برای نقل و انتقالات خودش را به عنوان هدیه کریسمس و Calderwood گفت: او می خواهم پرداخت پول بازگشت.

در آن اعتقاد بر این است که حدود 12000 دلار در هزینه های غیر قابل توضیح باقی می ماند.

Calderwood گفت: هنر و باغبانی لوازم که کشف شد در خانه اش در نظر گرفته شده بود مورد استفاده در مرکز جامعه. او نگهداری می شود که کارت اعتباری نقل و انتقالات شدند و یک اشتباه و به صراحت تکذیب کرد مصرف $5,000 با توجه کسی را باید "یک نوع خاص از احمق" اگر آنها فکر می کردند که می تواند به $5,000 که متعلق به شهر بدون آن که کشف شده است. این پول قرار بود قرار داده شده در یک محیط امن در سالن شهر گرفته شده و سپس به بانک بود اما هرگز سپرده شد به گفته محققان.

این موتور سیکلت خریداری شد توسط پدر Calderwood دوست پسر.

Stevens County دادستان Tim Rasmussen گفت: تعدادی از اتهام استفاده از "اشتباه" کارت اعتباری توسط شهردار نشان داد آنها نیست غیر عمدی.

"از آنجا که مردم به حق انتظار دارند مقامات منتخب خود را برای انجام وظیفه و به مراقب باشید با بودجه عمومی به نظر من نقض که اعتماد به مسائل جدی است" راسموسن گفت. "حوادث اتفاق می افتد اما یک الگوی سوء رفتار نشان می دهد عمدی رفتار است."

"من نه فقط عادت به نوار قرمز دولت" Calderwood گفت.

اسپرینگدیل به اجرا گرفتار دولت حسابرسان در سال های اخیر برای کاستی در آن نگهداری سوابق و گزارش از هزینه های حقوق و دستمزد. در ماه مارس گذشته این شهر مارشال مواجه اتهامات جنایی پس از دروغ گفتن در مورد اقدامات خود را در یک اتومبیل چیس.

اسمیت گفت که او در نظر گرفته شده برای ادامه خدمت به عنوان شهردار این شهر تا Calderwood باعث می شود تصمیم گیری در مورد آینده خود را. Calderwood یک مهلت در ماه اوت به تصمیم بگیرد که آیا او شما را مرحله تصمیم گیری او گفت که او تا به حال ساخته شده, اما آن را دشوار خواهد بود به بازگشت به شهر دولت پس از تشکیل پرونده از اتهامات جنایی.

"من کاملا می خواهید برای" گفت: Calderwood از بازگشت به شهر دولت اشاره کرد او می خواهم زندگی در شهر برای سال مطرح شده و فرزندان او وجود دارد. "آیا من ؟ به احتمال زیاد نیست."

دولت قانون مانع از کسی که محکوم شده است یک جنایت است و در بازداشت وزارت اصلاحات از برگزاری و یا در حال اجرا است. همه از شمارش در پی توسط دادستان جنایات هستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن