WNBA فهرستی از بحران بافندگی شنبه

نیویورک آزادی مدیر کل Jonathan Kolb می دانستند که او و سال اول مربی والت هاپکینز را به برخی از تصمیم گیری های

توسط NASERINEWS در 5 خرداد 1399

نیویورک آزادی مدیر کل Jonathan Kolb می دانستند که او و سال اول مربی والت هاپکینز را به برخی از تصمیم گیری های دشوار در این تیم فهرستی از این سال است.

او فقط فکر نمی کنم آنها می خواهم به آن را انجام دهد تا به سرعت و بدون دیدن بازیکنان رقابت در اردوگاه های آموزشی. به WNBA و اتحادیه بازیکنان تصمیم گرفت که تیم را به فهرست اسامی تحت حقوق و دستمزد کلاه سه شنبه به طوری که بازیکن می تواند شروع می شود در تاریخ 1 ژوئن.

آن را به سمت چپ بسیاری از تیم ها با تصمیم گیری های دشوار که آنها قطع خواهد شد و زمان کمی برای آن را کشف کردن.

"این بدترین بخشی از این کار را" کلب گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "این رویاها هستند که به طور ناگهانی تغییر می یابد و شما بخش زیادی از آن. این انسان نه فقط بازیکنان بسکتبال."

کانکتیکات خورشید مربی و مدیر کل کورت میلر تنظیم کرده بود تا خود را به اردوگاه های آموزشی فهرستی پس از چند موقعیت جنگ را تعیین نهایی در این تیم است. در حال حاضر او را مجبور به انتخاب یک راه متفاوت است.

"در نهایت ما باید تصمیم بگیرند چرا که ما نمی توانیم آن همه با هم چه مهارت تنظیم قدرت از آنها باعث می شود بیشتر حس برای دور کردن ما فهرستی از" میلر گفت.

تیم ها معمولا به برش خود را فهرست اسامی به زیر درپوش حقوق قبل از فصل به طور منظم آغاز می شود که می شده اند در مارس 14. به WNBA به تعویق افتاد شروع فصل در اوایل ماه آوریل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس است و هنوز هم تمرکز بر روی یک تعداد انگشت شماری از حالات است که اجازه می دهد آن را به بازی این سال است.

تیم ها به طور معمول خواهد بود قادر به ارزیابی بازیکنان خود را در اقدامات دادگاه. در حال حاضر آن را بیشتر بر اساس چگونه به سرعت آنها را انتخاب کنید تا چیز در زوم کنفرانس تلفنی و یا چگونه به خوبی آنها را درک پخش آنلاین.

"لیگ دفتر نمی توان پیش بینی یک بیماری همه گیر" کلب گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "آنها در حال انجام بهترین آنها می توانند انجام دهند. آن را دور از چقدر دشوار بود برای ما. ما آرزو می کنم ما می تواند همه و یا برخی از احتمالات در محل."

آزادی شش rookies در این فهرست از جمله شماره 1 پیش نویس انتخاب سابرینا Ionescu. آنها همچنین باید پنج بازیکنان بین المللی ساخته شده است که زندگی کمی سخت تر برای Kolb و هاپکینز از برای برخی از تیم های دیگر به دلیل تدارکات مربوط به سفر.

"این قطعا تأثیر ما بیشتر است." "ما اکثر بازیکنان بین المللی و با خیلی قطعیت و عدم پاسخ به آن ما را در یک موقعیت را به تصمیم گیری."

کلب گفت او شده است در تماس مداوم با بازیکنان بین المللی که در چین سوئد و استرالیا و فرانسه و کانادا است.

"ما همه چیز را به در نظر گرفتن از جمله چیزهایی که ما هرگز پیش بینی مثل قبل پروازهای طولانی," او گفت:. "در حال حاضر آن را یک معامله بزرگ است. چگونه آنها احساس می کنید در مورد آن ؟ این است که کشور ما در حال رفتن به اجازه می دهد این بازیکنان به ایالات متحده است ؟ هنوز هم وجود دارد بسیاری از ناشناختهها."

کلب گفت: این تیم کار کرده است با این لیگ و خود را وکیل مهاجرت به سعی کنید به کشف همه چیز را برای بازیکنان خارجی. امکان دارد یک یا بیشتر از آزادی بین المللی بازیکنان می تواند تصمیم می گیرید که او می خواهد به ماندن در خارج از کشور. این تیم می تواند پس از آن به حالت تعلیق در او می شود که با باز کردن یکی دیگر از نقطه فهرستی.

در حالی که بازیکنان که در حال قطع نمی پرداخت آنها ارائه خواهد شد بیمه سلامت تا پایان ماه ژوئن است. نیز وجود دارد یک فرصت است که بودن اجازه رفتن نمی خواهد به معنای پایان خود WNBA رویاهای.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

میلر اشاره کرد که خورشید برش Natisha Hiedeman در اردوگاه های آموزشی در سال گذشته و او آمد به کانکتیکات که Layshia کلرندن آسیب در اواخر فصل. Hiedeman زخم تا بازی در نیمه نهایی و WNBA نهایی.

"شما سعی می کنید برای رهبری با محبت و همدلی" میلر گفت. "من نمی دانم هر راه دیگر به سرب در این تصمیم گیری با آنها است. این کارت که همه ما با آن برخورد و آن معنا نیست که آن را عادلانه. من آنها را داستان در مورد Natisha و اجازه نمی موقت مجموعه شما را تعریف کنیم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن