سکوی پرشی برای هنر coronavirus صندوق مکث پس از شکوه $1 میلیون دلار کمک

یک سنت پل غیر انتفاعی است که کمک می کند تا هنرمندان در نیاز شده است غرق درخواست برای کمک در طول همه گیر خواهد

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

یک سنت پل غیر انتفاعی است که کمک می کند تا هنرمندان در نیاز شده است غرق درخواست برای کمک در طول همه گیر خواهد شد و به طور موقت توقف دادن پول تا زمانی که آن را می توانید مجددا.

ترین سال های پرشی برای هنر' شخصی اضطراری امداد صندوق $10,000 بودجه. سازمان توزیع بیش از 1 میلیون دلار به صندوق متقاضیان سه ماه گذشته به تنهایی.

تعدادی از هنرمندان که اعمال می شود برای $500 در کمک به صدر 2,000. با اکثر هنر حوادث و اجرای برنامه لغو شد با توجه به coronavirus بسیاری از هنرمندان بیکار هستند و در حال تلاش برای پرداخت اجاره و یا خرید مواد غذایی.

به نگه دارید تا با تقاضای بالا برای مالی امداد پرشی برای هنر تکیه به شدت در بنیاد و کمک های مالی فرد. همانطور که از ژوئن 24, سازمان, شخصی, امداد اورژانس صندوق از پول را اجرا کنید.

در حالی که ورودی برنامه های کاربردی در حال حاضر متوقف شد پرشی برای هنر برگزارکنندگان امید به راهاندازی این صندوق در ماه اوت است.

"ما بسته برنامه های این هفته, اما ما در حال حاضر حدود 300 برنامه های کاربردی است که ما لازم نیست که بودجه برای" گفت: Laura Zabel مدیر اجرایی پرشی برای هنر.

بودجه تغییر از طریق هنر

سکوی پرشی برای هنر نیز توقف آن جامعه اضطراری صندوق امداد در ماه جولای.

مانند شخصی صندوق امداد این برنامه اعطا هنرمندان تا 500 $اما این پول باید صرف در یک پروژه هنری است که خطاب به یک جامعه مسئله است. در گذشته صندوق حمایت هنرمندان محلی به عنوان آنها ایجاد پروژه های پرداختن به خشونت اسلحه تغییر سیاست های مهاجرتی و بی خانمانی.

تسکین صندوق غرق متقاضیان امیدوار به ایجاد هنر در پاسخ به کروناویروس همه گیر و یا مرگ جورج فلوید.

Briauna ویلیامز یک هنرمند مستقل از رابینزدیل قادر به دریافت 500 دلار پرداخت قبل از صندوق بسته می شود. او با استفاده از جامعه اضطراری صندوق امداد در سال گذشته برای ایجاد یک قطعه نشان داده شده است که تجربه او به عنوان یک زن در مینه سوتا برای یک نمایشگاه در ققنوس تئاتر است.

این بار او قصد دارد با استفاده از پول به صندوق sidewalk chalk art پروژه که شامل کودکان و نوجوانان است.

"من فکر می کنم آن را بسیار مهم برای کودکان و درگیر در هنر در حال حاضر به دلیل اضطراب از اخبار شنیدن آنها از تلویزیون یا بزرگسالان و یا از پنجره خود را بر آنها." او گفت:.

هنرمند در خطوط مقدم

دادن هنرمندان بودجه برای پاسخ به شرایط اضطراری محلی است که بدون ذهن و بسیار خوشحال برای آملیا قهوه ای, رئیس هیئت مدیره از سکوی پرشی برای هنر.

پس از طوفان کاترینا قهوه ای صرف دو سال در نیواورلئان به عنوان یک Americorps هماهنگ کننده داوطلب. در حالی که او وجود دارد او را دیدم دست اول چگونه هنرمندان محلی در نیواورلئان قادر به استفاده از هنر به اطلاعات از سیاست گذاران در دسترس برای همه براون گفت.

براون در حال حاضر صاحب مینه سوتا بر اساس مشاوره خدمات اورژانس هنر. او توصیه می کند هنرمندان در مورد چگونه به بهترین تاثیر خود را در جامعه با کار خود و طرفداران برای گنجاندن هنرمندان در پاسخ اضطراری شیوه در مینه سوتا است.

"برای من وجود ندارد و قطع ارتباط بین هنر و پاسخ اضطراری" براون گفت. "قطع ارتباط من است بین هنر و استاندارد شیوه های پاسخ اضطراری."

سیاست گذاران اغلب نمی به اندازه کافی خطرات آید به اجرای راه حل های خلاق می گوید: قهوه ای. که در آن هنرمندان در آمده است.

"فرایند خلاقیت هنرمندان است که نه تنها برای ساخت نقاشی های دیواری در ساختمان" براون گفت. "همان مهارت و استعداد و ارتباطات اجتماعی آنها را می توان در boardroom."

در حال حاضر کشور با آن مواجه است دو بحران: coronavirus همه گیر و نژادپرستی نظاممند. در حالی که این وضعیت مأیوس کننده آن را در فرصت مناسب به هنرمندان پلت فرم ها و منابع آنها نیاز به کمک به حرکت کشور رو به جلو می گوید: قهوه ای.

"در حال حاضر وجود دارد بسیاری از هنرمندان دادن بسیار. آنها در حال تبدیل شهر ما در حال حاضر," او گفت:. "ما نیاز به زیرساخت برای پشتیبانی از آنها است."

به عنوان سکوی پرشی برای هنر برنامه ریزی برای آینده Zabel می داند امداد اورژانس صندوق است نه یک راه حل دراز مدت.

"$500 نمی کند رفع کامل مشکل" Zabel گفت. "سازمان ما نیز می خواهد درگیر در دراز مدت تغییرات که ما صندوق اضطراری کمتر لازم است."

این تغییرات شامل دسترسی بیشتر سیستم بهداشت و درمان و پشتیبانی بهتر برای کسب و کار کوچک صاحبان Zabel می گوید.

برای کمک به

را به سکوی پرشی برای هنر' اضطراری, از بین بردن صندوق, رفتن به www.givemn.org و جستجو برای پرشی برای هنر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن