کلن تماس نگران بازیکن بازی birger Verstraete به حساب بیش از coronavirus نظرات

برلین—کلن اتحاد به نام هافبک بازی birger Verstraete به حساب برای مصاحبه با او که در آن او با انتقاد از باشگاه

توسط NASERINEWS در 15 اردیبهشت 1399

برلین—کلن اتحاد به نام هافبک بازی birger Verstraete به حساب برای مصاحبه با او که در آن او با انتقاد از باشگاه خود را برای توزیع از سه موارد مثبت coronavirus.

بوندسلیگا طرف گفت: Verstraete داده بود یک تصور نادرست در مورد آموزش اقدامات ایمنی در این باشگاه در مصاحبه روز شنبه با بلژیک ایستگاه تلویزیون VTM. آن گفت که مطیع لیگ مشاوره پزشکی و که همه بازیکنان خواهد بود آزمایش دوباره قبل از آموزش می توانید رزومه دوشنبه.

در بیانیه ای در باشگاه وب سایت Verstraete گفت: "به جای دادن یک مصاحبه از احساسات من باید تماس با ما دکتر و تا به حال سوالات من پاسخ داده است. این هدف من نیست به سرزنش مقامات مسئول یا FC کلن."

Verstraete گفته بود VTM در مصاحبه روز شنبه که دو بازیکن و یک فیزیوتراپیست تایید شد با COVID-19 بود که پیدا کردن آن سخت به تمرکز بر فوتبال به ویژه به عنوان دوست دختر خود را در معرض خطر به دلیل قبلی بیماری قلبی.

"من می خواهم هر کس به سالم قبل از ما فوتبال بازی دوباره" Verstraete گفت.

بازیکنان شده بود و آموزش در گروه های کوچک اما این که تا به حال کاسته Verstraete نگرانی.

"ما در دو گروه و شما می دانید که پسر بودند و بسیار به من نزدیک" Verstraete گفت: VTM. "آزمون انجام شد و در روز پنج شنبه حدود 4 بعد از ظهر و قبل از آن ما شده بود با هم به طور مداوم از ساعت 9 صبح تا 3 بعد از ظهر ما تناسب اندام با هم کار کنند با هم آموزش داده. روز پنج شنبه در این آزمون را نشان نمی دهد که من مثبت است و به همین دلیل وجود خواهد داشت یکی دیگر از آزمون فردا."

سه افراد مبتلا شدند و بلافاصله دستور داد به قرنطینه برای 14 روز اما در غیر این صورت آموزش به ادامه مانند قبل.

تیم دکتر پل کلاین دفاع از این باشگاه را از دست داده و این موارد در روز شنبه گفت: آموزش با کسانی که آزمایش منفی بود و هنوز هم ممکن است "با توجه به بهداشت و پیشگیری از عفونت اقدامات در آموزش" به عنوان یکی آمده بود به تماس طولانی مدت با آن تحت تاثیر قرار.

اما Verstraete گفت: این تصمیم به قرنطینه کل تیم ملی "است که کمی عجیب و غریب است."

Verstraete گفت: باشگاه درست بود "در یک مفهوم تحت اللفظی است. اما فیزیوتراپیست است که درمان من و دیگر بازیکنان برای هفته ها. و من زوج با یکی از این دو بازیکن در ورزشگاه در روز پنج شنبه. بنابراین می گویند ما نمی آمد به تماس با آنها را به طور کامل درست نیست."

بازیکنان و کادر در اطراف بوندسلیگا شروع به دادن نمونه ها پنج شنبه به عنوان بخشی از یک فرایند مداوم هدف بازگشت به آموزش کامل و سپس به بازی در اواخر این ماه.

"آن را به من به تصمیم می گیرید چه چیزی برای انجام با بوندسلیگا اما می توانم بگویم که من سر است و نه در فوتبال. اگر شما ببینید که چگونه نزدیک (ویروس) است" Verstraete گفت. "سلامت خانواده دختر – هر کس در واقعیت – میباشد."

روز یکشنبه Verstraete گفت کلن سایت که دوست دختر خود "را به خانه سر به بلژیک و اقامت وجود دارد در حال حاضر."

اکثر تیم های نه اظهار نظر در نتایج آزمون. Werder Bremen, بایر لورکوزن, اینتراخت فرانکفورت, Hoffenheim هرتا برلین و اتحادیه برلین همه گزارش نتایج منفی قبل از دور دیگری از تست یکشنبه.

دوم-سمت بخش اشتوتگارت گزارش "مجمل نتیجه" از یک فرد بنا به گزارش یک بازیکن بود که جدا از همکاران خود قرار داده و در قرنطینه به مدت 14 روز قبل از آزمون دیگری در روز دوشنبه.

یک بازیکن پادربورن آزمایش مثبت در ماه مارس است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

روز پنجشنبه آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و 16 فرمانداران دولت به تعویق افتاد و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا بوندسلیگا می تواند رزومه و بدون طرفداران در حال حاضر تا چهارشنبه آینده. او هشدار داد هنوز هم وجود دارد یک خطر است که COVID-19 عفونت می تواند افزایش یابد اگر تدابیر مهار شد آرام بیش از حد به زودی.

باشگاه های آلمان متعهد شده بود به اتمام فصل تا پایان ماه ژوئن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب