Spokane پلیس عدم آموزش برای به اجرا درآوردن سر و صدا فرمان در Planned Parenthood اعتراض - سه شنبه, 19 مارس سال 2020 PST

پس از دو ماه از پایین مشارکت مردم در میان COVID-19 pandemic, جمعیت معترضان آواز آهنگ مسیحی در خارج از والدین د

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

پس از دو ماه از پایین مشارکت مردم در میان COVID-19 pandemic, جمعیت معترضان آواز آهنگ مسیحی در خارج از والدین در شمال اسپوکن دوباره به 130-plus قوی در شب سه شنبه.

اما زمانی که کلیسا در Planned Parenthood – که قبلا با اعتراض بیش از 200 نفر – شروع به آواز خواندن در 6 p. m. اسپوکن افسران پلیس تا به حال هیچ راهی برای به اجرا درآوردن سر و صدا فرمان است که شورای شهر به تصویب رسید در ماه مارس است.

یک دانشگاه راتگرز برنامه های آموزشی که تدریس دو اسپوکن افسران چگونه به استفاده از تکنولوژی برای اندازه گیری سطح صدا لغو شد با توجه به همه گیر با توجه به سروان. دیو Identità.

Identità گفت: این برنامه تنها یکی از نوع خود در کشور و آن مربی می تواند به Spokane برای آموزش با دیگر منطقه ای سازمان های اجرای قانون زمانی که بهداشت عمومی اقدامات اجازه می دهد برای آن است.

حدود ده اسپوکن افسران پلیس ایستاده بود در روز سه شنبه آماده برای حفظ صلح در حالی که چند counterprotesters از Facebook گروه قوی تر هم اسپوکن ایستاده بود در سراسر خیابان نگه داشتن نشانه.

تام رابینسون و کیم اشمیت, این گروه, سازمان گفت: آنها تنها دو counterprotesting در والدین طراحی شده در مارس و آوریل اما گفته دیگران آنها می آیند در روز سه شنبه اگر آنها تمرین های اجتماعی فاصله و عینک و ماسک.

"این یک تناقض بزرگ در بسیاری از راه های برای ما در اینجا گفت:" اشمیت که نوشته شده در Facebook گروه مورد counterprotest باقی مانده آرام تا اسپوکن پلیس می تواند به اجرای صدا فرمان.

اشمیت گفت که او اندازه گیری و اعتراض به سر و صدا در خود متر است که او گفت: ماموران پلیس مورد بررسی قرار گرفت.

رابینسون راه اندازی یک clothesline به نگه دارید تا نشانه هایی که در بیشتر counterprotesters به طور معمول خواهد بود.

در سراسر خیابان فقط دو نفر میان والدین معترضان عینک ماسک; یک ماسک بود و حروف است که گفت: "Inslee برای زندان است." اکثر مردم ایستاده بود و نزدیک به هم.

اشمیت گفت: حدود 15 نفر جمع شده بودند در اعتراض به والدین طراحی شده در ماه گذشته.

"آنچه که یک جمعیت بزرگ برای coronavirus" کلیسا در Planned Parenthood organizer کن پطرس گفت: معترضان, ساخت نور از ایالت محدودیت در اجتماعات بزرگ طراحی شده اند که به سرعت ویروس کشنده را گسترش. "خانواده غیر قانونی هستند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب