روساریو: تا همه چیز را بهتر از ما نیاز به دیدن خود و یا عزیزان ما در جورج فلوید

پینگ از این دو گوشی است که در آمد در 9:36 a. m. در صبح روز شنبه, مارس 26, 2020, من از خواب بیدار شدم."صبح به خ

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

پینگ از این دو گوشی است که در آمد در 9:36 a. m. در صبح روز شنبه, مارس 26, 2020, من از خواب بیدار شدم.

"صبح به خیر" شروع متن از تونی Spencer, بازنشسته, St. Paul افسر پلیس است. "شما ردیابی این ویدئو از مینیاپولیس از دیروز. زشت و نتایج غم انگیز."

من تا به حال هیچ سرنخی.

"چه تصویری?" من پیامک.

او پیامک لحظه بعد یک کلیپ ویدیوئی. من پس از آن دیدم چه همه ما دیده می شود — جورج فلوید در حال مرگ به عنوان یک مینیاپولیس افسر پلیس خود را نگه داشته و زانوی چپ در دست به دستبند, چهره های مستعد 46-سال-پیرمرد را گردن برای 8 دقیقه و 46 ثانیه در گوشه ای از 38 خیابان و خیابان های شیکاگو در حالی که تماشاگران التماس برای Floyd زندگی.

بدون کلمات.

"فیلم من نفرت انگیز" پیامک Spencer, جانباز پلیس که در سمت چپ نیروی او دوست داشت پس از تماس با خارج و سپس شهادت در برابر همکار پلیس درگیر در آسیب های پایدار توسط فرانک بیکر سنت پل. بیکر سپس 52-سال دچار دو ریه ها فرو ریخت و هفت دنده شکسته و پلیس-گزش سگ در سال 2016 پس از او اشتباه برای مسلح سیاه و مشکوک.

"که مظنون (Floyd) است که در حضانت و مراقبت از" اسپنسر اضافه شده در متن خود صبح از مارس 26. "هنگامی که پلیس از دست دادن توانایی دیدن بشریت در کار آنها نیاز به خارج شدن از این خط از کار ... "

فلوید درگذشت و کسانی که نقل مکان کرد و خشمگین آنچه که آنها را دیدم به خیابان ها ریختند و تقاضا تغییر دهید. مرگ او برانگیخته هفته از خشونت به عنوان به خوبی به عنوان شورش و غارت در شهرهای دوقلو کشور و دیگر نقاط جهان است. ما شاهد شهرهای دوقلو برای اولین بار در خشم برحق و عزاداری. پس از آن ما شاهد شهرهای دوقلو سوزش پس از arsonists و تظاهر کنندگان بیشتر به سیاسی افراطیون و آشوبگران.

وجود 41 عکس در برانکس در سال 1999 16 عکس در شیکاگو در سال 2014. در حال حاضر در سال 2020 دیگر غم انگیز—, شماره 8 دقیقه, 46 ثانیه — اضافه شد به مناسبت مرگ یکی دیگر از مرد سیاه پوست به دست پلیس. نقاشی های دیواری و نقاشی تحمل جورج فلوید صورت شکلی ناگهانی ظهور تا از مینیاپولیس گوشه خیابان که در آن او کشته شد به او شباهت کشیده شده بر روی دیوار یک خانه نابود شده در استان ادلب سوریه است. این خرس کلمات: "من نمی توانم نفس بکشم."

درک چوین از 19 سال کهنه که نادیده گرفته درخواست توسط تماشاگران به فلوید را گردن است که در حال حاضر رو به قتل درجه دوم هزینه حمل تا 40 سال در زندان اگر او را محکوم کرد. سه نفر دیگر از ماموران در صحنه که هیچ چیز برای جلوگیری از فلوید مرگ متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم جنایت قتل است.

منابع وجود دارد گفت: بحث های مقدماتی در یک پیشنهاد است که باید به حال چوین اعتراف به قتل مربوط به شارژ. در بازگشت فدرال خواهد رها کردن هر گونه پیگرد قانونی. اما مقامات فدرال در نهایت خودداری کردند در چنین معامله پنجشنبه پس از فلوید مرگ است.

"من می تواند نه تایید و نه انکار" گفت: مینه سوتا دادستان کل کلی کیت الیسون که دفتر تعقیب افسران.

مینیاپولیس حقوق مدنی وکیل رابرت بنت معتقد است که وجود یک دهه تثبیت پلیس فرهنگ را فعال کنید توسط آن اتحادیه پلیس در مینیاپولیس است که در برابر اصلاحات واقعی در چگونه آن را در سیاست جوامع از رنگ. آن است که سرطان او احساس می کند باید از بدن خارج قبل از یکی دیگر از جورج فلوید اتفاق می افتد.

"آنها آموخته اند یک لعنتی چیزی گفت:" بنت که با موفقیت در دادگاه مدنی یک رشته طولانی از پرونده های حقوقی در مورد پلیس نیروی بیش از حد و غیر قانونی مرگ و میر ثبت به نمایندگی از اعضای بازمانده خانواده است که احساس آنها را تکذیب کرد عدالت در نظام عدالت کیفری.

"این یک مشکل بخش پس قبل از اینکه من شروع به تمرین در سال 1976" سابق کالج, کشتی گیر به من گفت که به تازگی. "آن می رود از طریق تمام فرماندهان از Bouza, Laux, اولسون, McManus, Dolan Harteau و آنها قادر به کنترل و یا آن را متوقف کند. و (سنت آنتونیو رئیس پلیس ویلیام) McManus تنها کسی که از خارج از آنها فرار او به خارج از شهر در راه آهن ... "

بنت برنده 3 میلیون دلار حل و فصل در سال 2013 برای خانواده دیوید اسمیت یک بیمار روانی که در اثر خفگی در بازداشت پلیس پس از او مهار و رو به پایین با یک زانو به اواسط پشت در مرکز شهر, مینیاپولیس, YMCA تسهیلات.

تماشای فلوید تصویری بود "مانند deja vu همه را دوباره و دوباره" بنت گفت.

در مارس 2017, او موفق به کسب یک رکورد 2 میلیون دلار حل و فصل در برابر شهر سنت پل در فرانک بیکر مورد هر چند او ستایش آن زمان رئیس پلیس تاد Axtell رهبری او در انضباط پلیس که قانون را شکسته اند و یا نقض سیاست. این شهر مقدس را به زور می برد مهربانتر و مهربان شهرت از معاصران خود را در سراسر رودخانه است.

دو ماه بعد بنت امن $2.995 میلیون و شهرستان از سنت آنتونی, St. Paul حومه در ارتباط با 2016 تیراندازی مرگبار از Philando کاستیا در طول یک توقف یک حادثه بود که بصورت زنده در Facebook توسط کاستیا را ،

حل و فصل رسیده بود کمتر از دو هفته پس از St. Paul منصفه تبرئه Jeronimo Yanez سنت آنتونی افسر پلیس که به کشته شدن کاستیا از قتل نفس و اتهامات دیگر.

بنت اما بهتر شناخته شده به عنوان وکیل است که برنده یک رکورد 20 میلیون دلار حل و فصل در برابر شهر مینیاپولیس به نمایندگی از خانواده جاستین Ruszczyk. غیر مسلح پیژامه چادری سفید استرالیا بود به ضرب گلوله توسط مینیاپولیس افسر پلیس محمد نور پس از او با نزدیک شدن یک پلیس و تیم ماشین به گزارش امکان تجاوز جنسی در کوچه و خیابان پشت نامزدش را به خانه.

نور که از سومالی تبار شد اولین افسر پلیس در ایالت مینه سوتا تاریخ به محکوم به قتل و محکوم به زندان است. برای اولین بار بود که یک افسر رنگ یک واقعیت از دست داده است در جامعه طرفداران که دیده می شود یک رشته از سفید افسران یا نه متهم یا تبرئه در موارد بحث برانگیز در طول سال.

این احتمال وجود دارد که ناآرامی ها همچنین می تواند به دنبال اگر فلوید خانواده دریافت به طور قابل توجهی کمتر از مقدار مذاکره در Ruszczyk مورد.

"آنها باید کمتر از آن (20 میلیون دلار)," بنت گفت. "است که باید طبقه. که اداره پلیس باید برچیده شود. اما من نمی دانم چگونه آن را می تواند انجام شود. فرهنگ پیچ وجود دارد ، آن را مانند DNA خود را که گم شده است چند ژن."

جالب است که این شهر فعلی رئیس پلیس Medaria "Rondo" Arradondo ممکن است بیشتر خود را مترقی و اصلاح فکر و در عین حال یک مینیاپولیس بومی و پلیس کهنه کار که دریافت ستایش از رهبران جامعه و دیگران برای بازسازی اعتماد است.

بازگشت به اسپنسر.

من پیامک پس از تماشای فلوید تصویری که آن روز صبح که من به شدت بر این باورند که اگر فلوید نگاه مانند کسی که در چوین خانواده و یا کسی که او می تواند مربوط به, دستگیری به اتهام جرایم از گذشت 20 دلار تقلبی لایحه در یک فروشگاه مواد غذایی نمی خواهد منجر به حکم اعدام.

"متاسفانه شما درست" 20 سال پلیس کهنه کار جواب داد. "هنگامی که من برای اولین بار آغاز شده به عنوان یک افسر ذخیره در SPPD که حفر شد به سر خود را با ویتنام دامپزشکان — درمان مردم در اینجا به عنوان شما می خواهید اعضای خانواده خود را تحت درمان در موقعیت های مشابه."

تغییر قابل توجهی برگزار خواهد شد تا همه ما — به خصوص کسانی که ما را در قدرت برای مقابله با نابرابری نژادی در پلیس آموزش-اشتغال-مسکن — واقعا دیدن خود و یا عزیزان خود را در Floyd.

ما نیاز به احساس در قلب و ذهن ما چه می خواهم آن را دست به دستبند, لزبین, درمانده, زانو به گردن ما برای نزدیک به نه دقیقه شفاعت است که ما نمی توانیم نفس, گریه کردن برای مادران ما به عنوان زندگی ما agonizingly ما را در گوشه خیابان که در حال حاضر در نظر گرفته شده احترام زمین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب