رابرت کرافت را از فحشا مورد سر به دادگاه استیناف

فورت لادردیل فلوریدا.—دادستان شارژ New England Patriots صاحب رابرت کرافت با دو بار خرید, از کون, ماساژ, روسپی

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

فورت لادردیل فلوریدا.—دادستان شارژ New England Patriots صاحب رابرت کرافت با دو بار خرید, از کون, ماساژ, روسپی تلاش خواهد کرد به صرفه جویی در خود را در مورد این هفته با استدلال به یک دادگاه تجدید نظر است که حقوق خود را نمی نقض هنگامی که پلیس مخفیانه تصویری ضبط شده او را در عمل.

دادستان بگویید فلوریدا چهارم دادگاه تجدید نظر در طول یک آنلاین جلسه روز شنبه که یک county قاضی اشتباه زمانی که او باطل ژانویه 2019 حکم جستجو اجازه می دهد پلیس برای نصب دوربین مخفی در ارکیده آسیا آبگرم به عنوان بخشی از یک اتهام قاچاق جنسی بررسی است.

قاضی گفت: حکم نمی کند به اندازه کافی محافظت از حریم خصوصی از مشتریان حقوقی که دریافت ماساژ و او محروم این ویدئوها استفاده در دادگاه به عنوان به خوبی به عنوان شهادت در مورد آنچه آنها نشان داد. اگر نماز می ایستد از آن خواهد شد یک ضربه مهلک به دادستان است.

"آقای کرافت گناه مجازی یقین" و او حق ندارد برای بهره مندی از هر گونه اشتباه ممکن است پلیس ساخته شده که شامل گناه مشتریان معاون وکیل ژنرال جفری DeSousa نوشت: در اسناد دادگاه.

کرافت وکلای شدت به مخالفت با این استدلال که اگر سه-عدالت پانل اجازه می دهد تا ویدئوها' استفاده از "آزادی های مدنی گرامی در فلوریدا و فراتر از آن" خواهد بود و در معرض خطر.

"اگر دولت برنده این درخواست پس از آن همه از دست می دهد نه فقط متهم" وکیل فرانک چوپان نوشت. "دولت می تواند اجرای نعل بیش از حریم خصوصی و حقوق اساسی در حالی که فرار نمي شود."

مشتری پلیس ضبط شده منجر به تخطی از قانون اتهامات علیه کرافت و دو ده دیگر ادعا ارکیده آسیا مشتریان. آبگرم و صاحبان برخی از کارکنان به اتهام فحشا مربوط به جنایات.

اکثر موارد در برزخ در حالی که تجدید نظر هستند شنیده می شود. اگر دادستان نمی تواند استفاده از آنها را تقریبا به طور قطع رد هر گونه اتهام تخطی از قانون در انتظار محاکمه است. برخی از متهمان در زمان درخواست می پردازد اما کرافت خودداری کرد. این جنایت موارد ادامه می تواند به عنوان کسانی که باید شواهد دیگر علاوه بر این ویدئوها.

کرافت 79 ساله ایم و پاره وقت پالم بیچ ساکن التماس کرد گناه نیست اما با صدور یک عذرخواهی. او ممکن است یک سال حکم زندان اگر محکوم اما به احتمال زیاد دریافت جریمه خدمات اجتماعی و دیگر تحریم. کرافت که مجله فوربس رتبه به عنوان 82 ثروتمندترین آمریکایی با ارزش حدود 7 میلیارد دلار (ایالات متحده) است که به کارگیری چند با قیمت بالا وکلای مدافع برای مبارزه با اتهامات عنوان شده علیه.

DeSousa ارائه چند استدلال در برابر پالم بیچ شهرستان قاضی لئونارد Hanser حاکم. در میان آنها:

— حکم معتبر است چرا که پلیس به حداقل برسد هر گونه تهاجم به حریم خصوصی با داشتن تنها سه کارآگاه نظارت تصویری. هر بیشتر به حداقل رساندن مانند ضبط تنها قطعه از هر ماساژ را ساخته اند که تحقیقات غیر ممکن است.

— کرافت به طور غیر قانونی پرداخت برای رابطه جنسی است و به طور قانونی تحت پوشش این حکم حتی اگر قضات تعیین, پلیس, تجاوز, معصوم, مشتریان حقوق و حریم خصوصی.

— اگر حکم نامعتبر کارآگاهان با تکیه بر این "حسن نیت" و تحریم ممنوعیت تصویری است که بیش از حد شدید است.

چوپان ارائه چندین ضد استدلال کرافت. آنها عبارتند از:

— کارآگاه' حفاظت از حریم خصوصی تلاش کافی نبود چرا که آنها ثبت seminude مردان و زنان دریافت حقوقی ماساژ, ساخت کرافت ضبط شده نیز غیر قانونی است.

— پلیس تا به حال شواهد کافی برای شارژ آبگرم صاحبان با جنایات بدون ضبط, ساخت دوربین های "کاملا بلاعوض."

— شواهد کارآگاهان ارائه شده برای به دست آوردن دادرس را تضمین تصویب شد "عمدا گمراه کننده" نافی هر گونه استدلال آنها عمل در ایمان خوب است.

قضات نمی خواهد بلافاصله حکومت پس از شنیدن; گیری معمولا هفته طول می کشد. از دست دادن طرف خواهد شد به احتمال زیاد به درخواست تجدید نظر به دادگاه عالی فلوریدا است که می تواند مورد قبول و یا اجازه قضات' حاکم ایستاده است.

مقامات می گویند ارکیده آسیا بررسی شد و بخشی از یک multicounty پروب به رابطه جنسی ممکن است قاچاق توسط آبگرم صاحبان آنها که ايمان آورده و زنان از چین و جاهای دیگر به کار به عنوان روسپی. حدود 300 نفر به اتهام های مختلف جنایات و جنحه اما هیچ قاچاق اتهامات را دنبال شد — دادستان ها می گویند آنها دریافت هیچ همکاری از masseuses آنها مشکوک شدند و قاچاق.

به گفته پلیس کرافت را راننده سوار او را به ارکیده آسیا در شب Jan. 19, 2019, که در آن کارآگاه ضبط شده او را از درگیر شدن در یک عمل جنسی با زنان و سپس پرداخت یک مقدار نامعین ،

محققان گفت کرافت بازگشت و صبح روز بعد و مشغول ثبت اعمال جنسی با یک زن قبل از پرداخت با 100 دلار در لایحه و لایحه دیگری.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ساعت بعد کرافت در شهر کانزاس برای مسابقات قهرمانی آسیا که در آن خود پرستان را شکست داد و ستاد. تیم خود را پس از آن برنده 2019 سوپر باول در آتلانتا میهن پرستان' ششمین قهرمانی NFL تحت مالکیت خود را.

دادستان ارائه شده به رها کردن اتهامات اگر کرافت وارد یک انحراف برنامه برای اولین بار مجرمین است. که شامل پذیرش او خواهد بود مجرم اگر پرونده به دادگاه رفت, a $5,000 خوب 100 ساعت خدمات اجتماعی و حضور در کلاس در مورد خطرات ناشی از فحشا و اتصال آن به قاچاق انسان است.

جلسه برنامه ریزی شده است برای شروع در ساعت 10 صبح به وقت شرق آمریکا سه شنبه در دادگاه کانال یوتیوب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن