ریچ لوری: اصولگرایان باید احساس هیچ سرمایه گذاری در مؤتلفه بناهای تاریخی - سه شنبه, 23 Jun 2020 PST

در موج لغو گسترده امریکا مؤتلفه مجسمه شده اند به خصوص ضربه. آنها شده اند graffitied, حمله و پاره کردن, در حالی

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

در موج لغو گسترده امریکا مؤتلفه مجسمه شده اند به خصوص ضربه.

آنها شده اند graffitied, حمله و پاره کردن, در حالی که مقامات عجله به آنها را حذف کنید.

برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است یک مدافع ثابت قدم از مجسمه ها و سایر اشکال شناخت کنفدراسیون. او آمده است به نفع حفظ نام پایگاه های نظامی به نام بعد از مؤتلفه ژنرال و تیز گفت که ما باید ساخت و در میراث ما به جای پاره کردن آن.

محافظه کاران تمایل به فکر می کنم به همان شیوه. آنها reflexively مخالفت سیاسی درست مبارزات به نابود کردن هر چیزی به جرم. آنها از ترس که در آن شیب لغزنده از بیدار iconoclasm منجر خواهد شد – برای اولین بار آن را جفرسون دیویس در نهایت جورج واشنگتن است. آنها ارزش سنت و نگرانی ما trashing بخشی از تاریخ ما است.

این ضربه هر چند اشتباه است. مؤتلفه مجسمه ها و نمادهای لایق مجددا و اغلب mothballed. این مجسمه های غیر ضروری بی حرمتی به شهروندان نباید به دیدن مدافعان chattel برده داری قرار داده و بر روی یک پایه به معنای واقعی کلمه.

آن است که غیر ممکن است برای ارزیابی این آثار بدون در نظر گرفتن زمینه که چرا آنها ایجاد شد. بسیاری از آنها بنا به عنوان بخشی از فشار به ضریح یک متقلب, anal toy نسخه کنفدراسیون.

در نهایت یادگیری در مورد, گفتن, Robert E. Lee نیاز ندارد خیره در 60-پا بلند مجسمه او را در یک ریچموند, ویرجینیا, شاهراه.

ما باید تفاوت ، بزرگ مجسمه های برجسته در فضاهای عمومی بنا به یک نکته در مورد قرار افتخارات این کنفدراسیون باید منتقل شود در جای دیگر (در حالت ایده آل به موزه ها و یا جبهه). اما این باید انجام شود به طور قانونی و نه از طریق عمل اراذل و اوباش.

این مؤتلفه پرچم باید دوری به عنوان یک نماد وحشیانه ناقص شود.

مستقیم بزرگداشت از مؤتلفه جنگ مرده – هرم با لیست از نام مؤتلفه گورستان – باید حفظ شود به علامت انسانی هزینه وحشتناک جنگ است.

این پایگاه ها سخت تر مورد از آنها نام خود را وارد ارتش آمریکا سنت است. اما به عنوان منبع از آن نام می شود و بیشتر به طور گسترده ای شناخته شده است, آن را می شود سخت تر به درخواست سربازان آمریکایی آفریقایی حاضر به فدا کردن زندگی و اندام خود را برای کشور به دنبال گذشته آنها را.

ریچموند مجسمه لی که ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم گفت: در حال پایین آمدن است مدت طولانی است که یک نقطه از مشاجره. آن سال 1890 رونمایی شد یک لحظه کلیدی در ایجاد یک فرقه لی به عنوان یک انسان از "استحکام اخلاقی و اخلاقی زیبایی" به عنوان سخنران قرار داده و آن را در آن روز.

فردریک داگلاس مناسب تمسخر این جنبش است. "به نظر می رسد," او نوشت: نشانگر "که سرباز که جان بسیاری از مردان در نبرد حتی در بد علت است که بزرگترین مسیحی و حق را به بالاترین جایگاه در بهشت است."

ستایش اغراق امیز لی بود یک عنصر از دست داده و باعث اساطیر است که نگهداری می شود که این جنگ داخلی نیست واقعا در مورد برده داری تنها ایالت های جنوبی دفاع از خود مشروع امتیازات.

الکساندر Stephens, معاون رئیس جمهور از کنفدراسیون را در تمسخر این. در بدنام بنای سخنرانی در سال 1861 او گفت: از دولت جدید: "آن پایه گذاشته و آن را سنگ بنای استوار بر حقیقت بزرگ که negro برابر است با مرد سفید; که برده داری تبعیت به نژاد برتر است که خود را طبیعی و شرایط عادی است."

نظریه متحده' حقوق است که کنفدراسیون استفاده می شود برای توجیه تجزیه طلبی نیست به معنای حفظ و قانون اساسی ما طرح اما به تخریب آن است. ایده طراحی و ساخته شده بود توسط معاون رئیس جمهور سابق John C. Calhoun از ایالت کارولینای جنوبی که اعتقاد بر این کشور در حال تنظیم کردن روی یک اشتباه ملی مسیر از همان ابتدا.

علاوه بر جنوبی با حمایت آمریکا حقوق تنها به حدی است که آنها مفید در حفاظت از برده داری. این اصرار در فدرال فراری, برده و عمل به اطمینان حاصل شود که ایالت های شمالی تا به حال هیچ اختیار در تصمیم گیری که آیا برای بازگشت بردگان فراری.

تجزیه یک خائن عمل است که تهدید به نابود کردن ملت آمریکا برای ایجاد یک کفل جمهوری ساخته شده در برده داری و به غیر ممکن است پس از آن ظهور ایالات متحده به یک قدرت جهانی. رهبران آن سزاوار نیست باید با توجه به محل افتخار در ما چشم انداز را تکذیب کرد به شایسته مردان است. مؤتلفه مجسمه نباید تخریب اما آنها باید بروید.

ریچ لوری در توییتر @RichLowry.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن