گزارش: امنیت داخلی هشدار داد از "آنارشیست و شبه نظامیان افراط گرایان' طرح به طوفان MN کنگره و رایت آن

به وزارت امنیت داخلی ایالات متحده در روز جمعه هشدار داد در یک یادداشت که "مشکوک آنارشیست افراطیون و شبه نظامیا

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

به وزارت امنیت داخلی ایالات متحده در روز جمعه هشدار داد در یک یادداشت که "مشکوک آنارشیست افراطیون و شبه نظامیان افراط گرایان به اتهام برنامه ریزی برای طوفان و سوزاندن مینه سوتا امور خارجه کنگره" سیاسی گزارش روز دوشنبه.

پیشگامان مطبوعات قادر به به طور مستقل تایید این هشدار که ذکر FBI اطلاعات و موجود بود در یک جمعه یادداشت ارسالی به مقامات اجرای قانون در سراسر کشور با توجه به سیاست.

خواسته دوشنبه شب در مورد گزارش یادداشت و تهدید Minnesota Department of Corrections کمیسر پل Schnell نه تایید و نه رد آن را به طور خاص گفت: "تهدید وجود دارد ... من نمی توانم به جزئیات دریافت کنید."

به روز و قوی میزبان نیروهای گارد ملی و اجرای قانون شده اند حفاظت کنگره آمریکا در St. Paul اگر چه تعداد آنها معلوم نیست و اغلب قابل مشاهده نیست از خارج است.

سنت پل اطلاعات با توجه به سیاست بخشی از گسترده تر و هشدار داد که "داخلی تروریستی بازیگران" ممکن است سعی کنید برای بهره برداری از متمم اول قانون اساسی-محافظت تظاهرات در پاسخ به جورج فلوید, گزارشی مردی که اقدامات زیر توسط یک افسر پلیس به راه اندازی حملات.

بخش هایی از این یادداشت به نقل از سیاسی نشان می دهد که مشکوک به تهدیدات آمده از هر دو افراط و از طیف سیاسی: آنارشیستها به طور کلی در ارتباط با ایدئولوژی چپ در حالی که گروههای شبه نظامی با حق. هر دو اما دیدن نقاط مختلف استقرار به عنوان یک تهدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب