شاهدانه انجمن بازاریابی با هدف destigmatize صنعت - Tue, 22 Jul 2020 PST

روند ساخت یک نام تجاری در شاهدانه صنعت مانع نه تنها توسط قانون فدرال اما با تصورات غلط در مورد این محصول. به ا

توسط NASERINEWS در 1 مرداد 1399

روند ساخت یک نام تجاری در شاهدانه صنعت مانع نه تنها توسط قانون فدرال اما با تصورات غلط در مورد این محصول.

به این سوال که چگونه محصول خود را متمایز از دیگران در حالی که ایجاد یک متفکر تصویر از صنعت چیزی است که منجر دنور ساکن لیزا مضحک به راه اندازی شاهدانه انجمن بازاریابی.

"بزرگنمایی لنز است که در ما," او گفت:. "چگونه ما متقاعد کردن مردم نیست به مواد مخدر؟"

قبل از سال 2016 مضحک بود و به کمک فناوری راه اندازی استارت که کردم به بازاریابی, اما او گفت: همه چیز را او می دانست که در مورد بازاریابی به نظر نمی رسد به اعمال می شود زمانی که او وارد شاهدانه کسب و کار.

بنابراین او ایجاد یک سازمان برای حمایت از حرفه ای و خلاق رشد از طریق آموزش و پرورش و فرصت های شبکه.

ماموریت CMA است "را مثبت ادراک و درک واقعی از شاهدانه و مصرف کنندگان در سراسر جهان است." این کار با "حمایت از رشد حرفه ای از شاهدانه ارتباطات حرفه ای با ارائه صنعت آموزش و پرورش جامعه و برقراری بهترین شیوه است."

مضحک و 30 گفت که او با انگیزه برای شروع CMA چرا که او تا به حال اعضای خانواده و دوستان که تلاش می کرد با سطوح مختلف از اعتیاد اما همه آنها در بر داشت که شاهدانه در واقع تشویق آنها منجر به یک شیوه زندگی سالم است. او همچنین یک مصرف کننده است که کمک می کند تا او را متوجه چقدر مهم توسعه است.

او گفت: هدف از destigmatizing علف هرز چیزی است که او و تیم او در حال کمک به مشتریان خود را با از طریق آموزشی حوادث و تماس مستقیم. CMA مشتریان شامل تولید کنندگان پردازنده و خرده فروشان که می خواهید برای ارائه محصول خود را متفکرانه.

او تاکید می کند که CMA صنعت گروه نه یک آژانس بازاریابی; با این حال بسیاری از اعضای آن ارائه خدمات بازاریابی. CMA ایجاد کرده فصل در دنور, سان فرانسیسکو, L. A., San Diego, سیاتل, بوستون, نیویورک شهرستان, Jersey City, N. J., و, واشنگتن d. C.

وجود دارد عضو و رابط در این شهرستانها که سازماندهی رویدادهای محلی. در این سال CMA میزبانی اولین شاهدانه بازاریابی اجلاس آنلاین در ماه ژوئن. تمرکز بر چگونه برای ساخت یک نام تجاری بلکه در زمینه چقدر دنیا تغییر کرده با شاهدانه و در حال حاضر COVID-19.

مضحک گفت: شاهدانه بازاریابی اجلاس به خصوص در نظر گرفته شده برای سطح ارشد بازاریابان مسئول بودجه بازاریابی از مجوز برندها در این صنعت است.

نشست آموزشی در دسترس برای هر کسی که علاقه مند به تماشای اما غیر عضو خواسته به پرداخت $15.

عضویت نیز فراهم می کند دسترسی به سایر ویدئوها و محتوای کتابخانه برای کمک به مردم بیشتر خود را افزایش شاهدانه دانش بازاریابی.

هدف از این نشست بود که به بررسی وضعیت فعلی شاهدانه بازاریابی و یادگیری در مورد استراتژی های موثر و مبارزات برای شاهدانه علامت های تجاری در سراسر کشور.

برنامه ریزی اجلاس سخنرانان شامل Ericka پیتمن از ویولا برندها; دانیل استین مدیر عامل تکامل دفتر; Daniel یی CCO از Shyne گروه Cory روچیلد SVP نام تجاری بازاریابی Cresco Labs; Kyle پورتر, رئيس جمهور از CW رسانه ها; Valya Coryat, CMO از Trulieve; جنیفر دولی, CSO از انگشت شست سبز صنایع; Richard باکا مدیر عامل شرکت مراتع و جو Hodas, CMO از Wana مارک.

اگر چه مضحک همچنین دارای تجربه در جهان غیر انتفاعی و می خواهم CMA برای تبدیل شدن به یک روزی آن را در حال حاضر محدود شده است با توجه به قوانین IRS.

در سال 2018 IRS گفت: آن را نمی خواهد اذعان مالیات معاف برنامه های کاربردی مربوط به هر فعالیت مربوط به کنترل مواد صرف نظر از قانونی بودن آن در دولت در امور این سازمان قرار گرفته است. علاوه بر این عضویت است معافیت مالیاتی, اما احتمالا می تواند نوشته شود به عنوان هزینه کسب و کار.

عضویت برای یک فرد است که 99 دلار در هر سال یک کسب و کار عضویت 125 دلار ماهانه یا 1500 دلار در سال است. بازدید cannabismarketingassociation.com برای اطلاعات بیشتر.

لیندا توپ یک روزنامه نگار مستقل مستقر در واشنگتن که تحت پوشش طیف گسترده ای از موضوعات از جمله مسائل زیست محیطی سالن شهر هنر و سرگرمی, آموزش و پرورش, و در حال حاضر حشیش میباشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب