رنو برای کاهش 14,600 مشاغل در سراسر جهان در مسابقه به بریده بریده هزینه - Fri, 29 مارس سال 2020 PST

رنو قصد دارد برای از بین بردن مورد 14,600 شغل در سراسر جهان و کاهش ظرفیت تولید تقریبا یک پنجم در یک حرکت به طو

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

رنو قصد دارد برای از بین بردن مورد 14,600 شغل در سراسر جهان و کاهش ظرفیت تولید تقریبا یک پنجم در یک حرکت به طور چشمگیری کاهش هزینه ها و outlast رکود که را لرزاند جهانی صنعت خودرو.

این طرح شامل سیاسی ظریف وظیفه پیرایش 4,600 موقعیت خود را در فرانسه و یا در حدود 10 درصد از خودروساز کل در آن کشور از طریق بازنشستگی داوطلبانه و بازآموزی با توجه به بیانیه ای جمعه. بیش از 10 ، 000 مشاغل دیگری خواهد بود اوراق در بقیه جهان هرس جهانی نیروی کار حدود 180000 نفر است.

اقدامات دور تعیین کننده در هفته برای رنو و ژاپنی آن شرکای Nissan Motor Co. و Mitsubishi Motors Corp., رسم یک خط در زیر دو دهه دوران گسترش خشونت آمیز تحت داد رهبر سابق Carlos Ghosn دستگیر شد و در اواخر سال 2018 است. رکود در تقاضای مصرف کننده و کارخانه خاموش شدن ناگهانی به سرعت Covid-19 pandemic مجبور شده اند دست خود را با کاهش تعداد سر و کاهش تولید در حال حاضر یک اولویت است.

"ما صرف کرده اند و سرمایه گذاری بیش از حد و در حال حاضر دوباره به ما, پایگاه" رنو اقدام اجرایی کلوتیلد Delbos گفت: در تماس با تحلیلگران. "ما با آن روبرو هستیم نه به دنبال به در بالای جهان است."

این شرکت تبدیل خواهد شد تمرکز خود را برای سودآوری و به دور از مسابقه به حجم هر قیمتی او گفت: با استناد موفق وصله پینه کردن در تالار گفتمان رقیب PSA که باعث می شود پژو و سیتروئن مارک. رنو ضعیف 2019 نتایج ارائه شده لازم است از خواب بیدار تماس بگیرید که شوکه کارکنان به تغییر ذهن خود را تنظیم و کار بیشتر از نزدیک با شرکای او اضافه شده است. تحت Ghosn رنو تا به حال یک هدف فروش 5 میلیون فروش در سال 2022 که در آنجا رها شده است.

برای رسیدن به صرفه جویی بیش از 2 میلیارد یورو ($2.2 میلیارد دلار) بیش از سه سال رنو طرح هزینه خواهد شد در مورد 1.2 میلیارد یورو به پیاده سازی. در حالی که آن را "ممکن است به اندازه کافی" می توان آن را در محل قرار داده و به سرعت Delbos گفت.

این خودروساز پرچم تنظیمات ممکن است به ظرفیت در روسیه برگزار شد اما در تصمیم گیری در مورد آینده شش سایت های بین المللی و سیاسی دیوانگی و اتحادیه مخالف است. به جای آن مذاکرات آغاز خواهد شد و در حالات مختلف از جمله تدریجی مونتاژ خودرو در Flins گیاه که ایجاد زو مدل و Dieppe که در آن آلپاین A110 ورزشی ماشین مونتاژ شده است.

سهام کاهش یافته است 3.9% به 21.06 یورو به عنوان 10:10 صبح در پاریس گسترش یک کاهش در سال به بیش از 50٪.

صنعت خودرو در اروپا احساس خاص صدمه دیده از بحران همه گیر با این قاره تلاش با ظرفیت قبل از ویروس رسید. فیات خواسته است برای $6.9 میلیارد خارجه-حمایت وام به صرفه جویی در آن, ایتالیایی, عملیات و فولکس واگن AG رو فشار از گروه های کارگری نگران کاهش شغل. در اسپانیا نیسان رقیب با عصبانی کارگران در اعتراض به یک طرح به یک گیاه در بارسلونا تأکید بر چالش های کوچک سازی صنعت.

رنو شده است در مرکز سیاسی گرداب در هفته های اخیر بیش از برنامه های خود را به کوچک در فرانسه در حالی که در همان زمان به دنبال یک دولت مورد حمایت وام 5 میلیارد یورو برای تقویت ذخایر.

وزیر امور مالی فرانسه Bruno Le Maire پنج شنبه هشدار داد او نمی امضای چک کنید تا زمانی که او تا به حال به بررسی استراتژی شرکت "سایت توسط سایت کار توسط کار" با تعطیلی بودن "آخرین چاره." در همان زمان او گفت: رنو به ظرفیت تولید تقریبا سه برابر آنچه مورد نیاز این سال است. Delbos گفت: تسهیلات اعتباری توافق شده است و در دسترس خواهد بود در روز.

از نکات برجسته این برنامه:

– ظرفیت تولید جهانی را به رها کردن به 3.3 میلیون دستگاه خودرو تا سال 2024 از 4 میلیون نفر در سال 2019 به صرفه جویی در حدود 650 میلیون یورو

– ممکن است عقلانی در سراسر جهان ساخت گیربکس

– ایجاد پس انداز از بخش مهندسی حدود 800 میلیون یورو

– بازاریابی و پشتیبانی پس انداز 700 میلیون یورو

– تمرکز جدید بر برقی, وسایل نقلیه تجاری در فرانسه

دولت رنو قدرتمند ترین سهام دار و دارای نمایندگی در هیئت مدیره خود را. در ازای خودرو-صنعت بسته محرک اقتصادی دولت به نام برای تولید کنندگان متعهد به نگه داشتن تولید و تحقیقات در فرانسه. رنو و PSA باید متعهد به افزایش تولید محلی برق خودرو و قطعات.

"اگر ما چیزی رنو در خطر است" Le Maire گفته است. در حالی که متعهد به ایستادن توسط شرکت او خواست خودروساز به نزدیک Flins کارخانه و توجه دقیق به وضعیت در موبوژ و دوئه.

رنو گفت: جمعه آن را در مشورت اتحادیه در نظر دارد برای انتقال Choisy-le-Roi فعالیت های Flins که در آن بازیافت می تواند توسعه یافته است. این شرکت متعهد به مطالعه گمراهی از Dieppe آینده Caudan (Fonderie de Bretagne) و بررسی موبوژ و دوئه.

برای واجد شرایط برای دولت را حمایت و, رنو, اوراق سود خود. آن سوخته و از طریق 5.5 میلیارد یورو در سه ماهه اول آوردن نقدینگی خود را به 10.3 میلیارد یورو در پایان ماه مارس. رنو ورودی مدیر عامل شرکت Luca de Meo, برنامه ریزی شده است به سکان را در ماه جولای و Delbos گفت که به احتمال زیاد در حال حاضر یک استراتژی جدید در اطراف پایان سال.

در حالی که او را رد کرد و صحبت از هر گونه تعمیرات اساسی عمده ای در ترکیب آن تصمیم گیری خواهد بود ساخته شده توسط او, او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن